Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wie kreeg op 9 juni jouw stem?

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 12 jun 2010 12:45

Ik vrees dat de PVV stemmers de komende dagen gepresenteerd krijgen wat hun stem waard was: "breekpunt" AOW liet Wilders binnen een paar uur vallen maar etnische registratie blijkt nu wel een belangrijk punt te zijn. Terwijl ik toch echt denk dat veel meer zwevende kiezers in het kieshokje voor de PVV kozen vanwege het AOW standpunt dan omdat zij voorstanders zijn van etnische registratie. Maar goed, dat wisten we al door Almere: de PVV ging tijdens de campagne voluit voor betere zorg en meer veiligheid om vervolgesn tijdens de coalitiebesprekingen alleen van de hoofddoekjes een breekpunt te maken
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 14 jun 2010 15:55

Ik heb er op mijn fietsblog maar een stukje over geschreven.
Zo zie je maar... fietsen en politiek liggen heel dicht bij elkaar.

http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/?p=183

Wat je op de fiets toch allemaal kan bedenken!

gr,
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

oldandslow
Forum-lid

Gebruikersavatar oldandslow 06 okt 2010 16:50

[quote="old&slow"]En nu zijn de rapen gaar. Binnen de kortste keren wordt er een coalitie uit de grond gestampt met VVD, PVV en CDA. Onder het mom dat het land bestuurd moet worden en dat in deze tijd harde maatregelen onontkoombaar zijn wordt er nog even flink uitgehaald. Alle concessies aan het partijprogramma zijn immers te verdedigen, in naam van het landsbelang..
[/quote]

OK het heeft 4 maanden geduurd voor het er was... Het is niet zeker dat ze zo lang blijven zitten trouwens.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

michael2757
Forum-lid

michael2757 14 okt 2010 13:09

Partij voor de dieren, omdat zij beschermd moeten worden tegen schaamteloze en gruwelijke bejegening van de "lagere"mens.
Ga toch fietsen...

lior63
Forum-lid

lior63 15 okt 2010 18:37

[quote="Timo 2.0"]Gelukkig bespeur ik die tendens (vooralsnog) niet onder fietsers, ondanks een discussie op het FIETS forum ergens vorig jaar over religies (n.a.v. de zondagsrust in Zeeland) waarbij toch wel wat xenofobe onderbuikgevoelens naar boven kwamen.[/quote]

Ik kreeg inderdaad een wat vies gevoel bij sommige reacties.

Overigens, over fietsen in het algemeen, en fietsen als hobby-sport, staat in alle partijprogramma's erg weinig (behalve bij Groen Links).

Wat betreft het percentage PVV-ers, zou het zo maar eens kunnen dat dit hetzelfde is als vroeger met de centrumdemocraten: tijdens de polls durfde niemand openlijk toe te geven er op te stemmen, maar ze haalden wel zetels.
Ook wat betreft de PVV zit er nog wel wat gene in.

Plaats reactie