Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Fietstochten van "Le Grimpeur"

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 20 okt 2014 22:28

De weersverwachting voor a.s. zondag is vooralsnog heel behoorlijk ;)

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 20 okt 2014 22:33

Ik zeg 9 uur starten en lekker 3 a 4 uurtjes toeren 8-)
What makes the boat go faster?

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 20 okt 2014 22:55

Starten in Veenendaal? Rondje met bijv. Amerongseberg, defensieweg, grebbeberg, wageningse berg, dan richting Italiaanseweg/holle weg, boersberg e.d. En dan nog een leuke terugweg...... (Kunnen we vast wel wat bedenken)

Edit: ik zal morgen ff een apart topic aanmaken. Hoeven we het grimpeur topic niet te vervuilen. Even kijken of er belangstelling is. Lijkt mij in elk geval leuk!
En ik wil wel kijken of ik iets kan bedenken wat net een beetje buiten de bekende toertochtroutes in deze regio valt...

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 21 okt 2014 08:57

JoostG schreef:...Je moet mij toch een keer uitleggen hoe je al die straatnamen, plaatsen, etc. onthoudt :roll:...
Ja, 'hoe doe ik dat ook weer?' Volgens mijn vrouw schijn ik een meer dan gemiddelde belangstelling voor topografische zaken te hebben. Ik zit dan ook regelmatig in (digitale) wegenkaarten te snuffelen en onthoud nu eenmaal makkelijk de dingen die ik onderweg zie.
Zo'n bord met de tekst 'Melkveebedrijf....Fam. Mulder', dat blijft gewoon in m'n kop zitten...
Daar heb ik bijvoorbeeld in Frankrijk ook 'last' van, daar 'lees' ik ook zo ongeveer elk bord dat langs de weg staat en die info sla ik dan op (kan soms van pas komen ;)).
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 21 okt 2014 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux

kawouter
Forum-lid

kawouter 21 okt 2014 09:28

Le Grimpeur schreef:
JoostG schreef:.Melkveebedrijf....Fam. Mulder'
das dan ook logisch aangezien de oudste telg van die familie Mulder ook graag op een racefiets zit/zat

http://www.cyclingdatabase.com/rider/peter-mulder/45840.

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 28 okt 2014 20:39

Soms...
(Fietsverslag van mijn rit van maandag 27 oktober 2014)

Soms komen de dingen op het verkeerde moment en het verkeerde tijdstip samen. Dat overkwam mij afgelopen zondag weer eens. Was ik van plan om vandaag, dinsdag, en stukje te gaan fietsen, de 'gebeurtenissen' van eergisteren (zondag) leidden ertoe dat er van fietsen op dinsdag waarschijnlijk niets zou (kunnen) komen :(. Gelukkig verliepen de voor maandag geplande activiteiten op rolletjes, zodat ik 's middags toch tijd had om de R230 nog een keer van stal te halen en de Schwalbe Ultremo ZX Tubeless verder op te rijden (hoofdzakelijk de achterband). Achteraf gezien, maar zo gaat 't meestal, was maandag eigenlijk toch ook een betere dag om te fietsen. Het was vandaag wel veel zonniger dan maandag, doch ook een stuk frisser. 't Scheelde zeker drie graden! En zo kon ik toch weer werken aan het op een ordentelijke manier afbouwen van mijn fietsseizoen ;).

Vanwege de herfst en de bijbehorende 'vallende bladeren', heb ik zoveel als mogelijk de 'droge hoek' hier in de omgeving opgezocht. Dat betekent als snel fietsen tussen de geaccidenteerde Veluwse stuwwal en de IJsselvallei. Zeker in het voor- en/of naseizoen is het fietsen daar ook helemaal geen straf hoor. Het is er rustig, landelijk en mooi. Globaal gezien heb ik gisteren gefietst in het gebied tussen Klarenbeek, Brummen, Zutphen (De Hoven) en Voorst. Je komt dan door buurtschappen als Voorstonden, Tonden en Klein Amsterdam. Maar bijvoorbeeld ook door de gehuchtjes Empe en Oeken (laten ze dat daar maar niet horen ;)). Het gedetailleerde parcours is op Strava terug te vinden. 't Is wel een wat ander hoogteprofiel dan jullie doorgaans van mij gewend zijn :mrgreen:, doch daarvoor is het ook zo'n beetje 'einde seizoen'.

Net even buiten Beekbergen liep ik al meteen wat 'vertraging' op achter een meer dan fietspadbrede tractor met rolveger, die het fietspad aan het schoonvegen was ('bladcampagne'). Ik zag dat de bestuurder mij in zijn spiegel wel direct in de gaten had en dus bij de eerste uitwijkmogelijkheid mij ook netjes de ruimte gaf om te passeren :). Mijn vrouw had, toen we eergisteren samen aan het fietsen waren (op onze stadsfietsen), nog de vraag gesteld of de fietspaden eigenlijk wel geveegd werden. Er lag zo hier en daar namelijk al behoorlijk wat blad op de weg. Ik kan haar dus nu geruststellen ;).

Na Beekbergen en Oosterhuizen heb ik een heel stuk het voormalige jaagpad langs het Apeldoorns Kanaal gevolgd. Aan de overzijde van het kanaal raast het verkeer (ook veel vrachtauto's), maar hier heb je daar geen last van. Bij de voormalige machinefabriek van Drent ben ik richting Hall gefietst en dan rijd je rechtstreeks op het protestantse kerkje af. Op het gazon voor het kerkje staat een herdenkingssteen. Zo uit de verte leek het wel of er een afbeelding van Abraham Lincoln op stond. Nieuwsgierig geworden ben ik 't maar even van dichtbij gaan bekijken. Het bleek niet voor Lincoln, maar voor de in Hall geboren ingenieur Cornelis van Doorn te zijn, die zich in Japan verdienstelijk heeft gemaakt met de aanleg van waterbouwkundige constructies. Het staat er, naast het Nederlands, ook netjes in 't Japans bij vermeld.

Landelijke rust bij het kerkje in Hall, met rechts de plaquette ter herinnering aan Ir. Van Doorn:

Afbeelding

Direct naast het kerkje en de plaquette begint het Hallsepad, een mooi betonnen, maar wel smal fietspad. Ik kende dit nog niet, dus is een keer proberen wellicht de moeite waard? Fietste ik hier eerst over een droog fietspad, al snel draaide dit pad het bos in en lagen er veel (natte) bladeren. Ook fietsten en wandelden er nog al veel senioren. Omdat ik weer eens vergeten was voor vertrek een belletje op mijn fiets te monteren, was het toch een beetje lastig passeren. Ik heb 't wel 'elegant' opgelost, zodat ik geen hatelijke opmerkingen behoefde te incasseren, maar ik heb ter hoogte van de Rhienderensestraat het fietspad toch maar verlaten. En zo ben ik verder naar Brummen gefietst. Daarna heb ik mijn standaard lusje Brummen, De Teuge/De Hoven (buitenwijkjes van Zutphen), Brummen gedaan (hier ook weer even achter een trekkertje met rolbezem gehangen). Vanuit Brummen ben ik via Oeken, Hall, Voorstonden, Tonden, Klein Amsterdam, Empe en Voorst kris-kras naar Klarenbeek terug gefietst.

Het Apeldoorns Kanaal bij Lieren in herfsttooi:

Afbeelding

Vanuit Klarenbeek ging het daarna verder over de N789 richting het Apeldoorns Kanaal, waar ik in de steeds lager staande zon nog net een aardige sfeerfoto kon maken. Het werd nu ook wat frisser en alhoewel ik in lang-lang in een wat dikker shirt vertrokken was, voelde ik toch wel dat ik best een nog wat warmer shirt aan had kunnen doen.

Op het fietspad langs het kanaal kreeg ik van de immer breeduit fietsende scholieren nog net genoeg ruimte om zonder al te grote ergernissen door te kunnen fietsen. Maar soms lijkt het wel of die jongeren denken dat de weg er alleen voor hen is... Via Lieren en Oosterhuizen ben ik daarna naar Beekbergen en Ugchelen gereden en zo huiswaarts gekeerd, waar ik net voordat het eigenlijk te schemerig werd om nog zonder verlichting te kunnen fietsen, arriveerde. En hiermee heb ik toch weer een leuke 'frisse neus' van 90 km toegevoegd aan mij totaal-score van dit jaar. Wie weet, volgt er binnenkort nog zo'n mooie fietsdag...
60 x Ventoux

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 01 nov 2014 21:55

Tussen Veluwe en IJssel
(Fietsverslag van zaterdag 1 november 2014)

Gisteren, vrijdag, heb ik een ritje van ruim 300 km gemaakt..., 'helaas' was dat met de auto :mrgreen:. Dus niks 'fietsen', alhoewel het wel mooi fietsweer was. Ja, ik schreef het al in mijn vorige verslag:
Le Grimpeur schreef:...Soms komen de dingen op het verkeerde moment en het verkeerde tijdstip samen...
Maar ook nu bleek de dag dat ik wèl kon fietsen, vandaag dus, wat het weer betreft een nog mooiere fietsdag te zijn. Vanmorgen heb ik dus nog snel even een route in mijn Rox 10.0 geladen. Gisteren zag ik op de Veluwe al, alhoewel je daar nu kunt genieten van prachtige herfsttinten, dat de fietspaden ook 's middags nog nat waren en vaak vol met (natte) bladeren lagen. De rit die ik voor vandaag in gedachten had was dan ook niet door de bossen van de Veluwe. Je profiteert daar bovendien ook niet zo van de zon en dus heb je al snel met wat minder milde temperaturen te doen.

Zo tussen de Veluwe en de IJssel is het ook mooi fietsen en profiteer je wel van grotendeels droge wegen en het zonnige weer. Je fietst daar in het buitengebied over erg rustige wegen langs sloten en weteringen,
ruikt her en der het verse kuilgras en komt door dorpjes waar de zelfslachtende slager nog spontaan de vreemdeling groet :). En zo 'peddelde' ik via Wenum, Beemte en Oene naar de IJsseldijk, die ik net voor Veessen bereikte. Op die dijk was het wel wat drukker, want de omgeving daar trekt bij mooi weer al snel veel recreanten. Wat kwam ik daar tegen? Eigenlijk 'alles': (race)fietsers, motorrijders, cabrio's, 'gewone' auto's en niet te vergeten, natuurlijk 'E-bikers' ;).

Rivierlandschap langs de IJssel bij Veessen:

Afbeelding

Ik had op het eerste deel van mijn tocht de wind min of meer in de rug en met een soepel verzet (50x19) schoot het goed op en was ik snel in Wapenveld. Via een lus ben ik langs Vorchten richting Veessen gefietst. Daar, in de 'binnenlanden', is het veel minder druk dan op de rivierdijk, doch ook iets minder aantrekkelijk qua landschap. Doch ik had nu de wind 'op kop', dus sowieso minder gelegenheid om rustig van de omgeving te genieten. Om mijn snelheid vast te houden moest ik toch wel redelijk geconcentreerd blijven fietsen. Maar ik had nog wel oog voor het oeroude (waarschijnlijk meer dan 900 jaar) kerkje in Vorchten. Het is een Rijksmonument.

NH-kerkje in Vorchten:

Afbeelding

En zo kwam ik dan weer op de IJsseldijk bij Veessen. Op een gegeven moment zat ik wat te bladeren door de menu's van mijn Rox en daardoor liep m'n snelheid een beetje terug. Er komt 'iemand' naast mij fietsen en ik hoor het woord 'racefiets'. Omdat ik met de computer bezig was, zag ik niet direct wie of wat er naast mij kwam rijden. Blijkt het een E-biker te zijn. Hij zei iets van 'racefiets inhalen'. Ja, dáár moet je bij mij niet mee aankomen :evil:. O, zei ik en omdat ik de man het plezier van 'een racefiets inhalen' niet gunde, heb ik er direct 'een snok aan gegeven'. Ja zeg, kom nou! Een aantal kilometers verder, terwijl ik met ruim 28 km/u tegen de wind op bokste, scheurt mij een matzwarte fiets voorbij. De man rijdt op een soort hybride- of fitness-bike, zit gewoon rechtop, maar met een snelheid waar ik echt even van opkeek! Wat is dat nu weer!? O, ik zie een achternaaf zo groot als een koektrommel. Dat was dus waarschijnlijk zo'n 'Super E-bike'. Hij reed toch zeker een dikke 40 km/u!

Zo ter hoogte van Deventer was het (erg) druk op de door mij gekozen route. Volgens mij zag ik duikers die langs de weg met hun uitrusting in de weer waren en in elk geval veel hengelaars en dat allemaal op het smalle weggetje langs de IJssel. Dat was gelukkig redelijk snel weer voorbij en kon ik zonder al te veel problemen richting de ruïne van De Nijenbeek fietsen. Daar, bij de ruïne, heb ik de dijk verlaten en ben ik binnendoor naar Gietelo gereden. Vervolgens een stukje over de N345 en bij de rotonde waar je rechts naar Wilp gaat, ben ik linksaf naar Klarenbeek gegaan. Na Klarenbeek ging het via Lieren naar Beekbergen en verder naar Ugchelen.

Tussen Beekbergen en Ugchelen rijden er twee racefietsers voor mij. Dat wil zeggen een 'hij' en een 'zij'. Ik ga ze inhalen, want ik wil mijn gemiddelde vasthouden ;). Als ik ze net voorbij ben, hoor ik achter mij 'titanium!'. Een paar seconden later komt 'hij' naast mij rijden. Ik zie een fel-rode, met 'Campa Record' afgemonteerde 'Pina' en krijg de vraag 'titanium?' te horen. 'Ja', zeg ik. 'Je hebt ook Van Nicholas'. zegt hij. 'Is dit een soort tegenhanger?'. Oei, daar kan ik uiteraard geen 'ja' op antwoorden! 'Nee', zeg ik, 'dit is wat anders, dit is Amerikaans titanium'. 'En dat is nog mooier?', vraagt hij. 'Ja, veel mooier laswerk', laat ik hem weten. 'Hij ziet er fantastisch uit', zegt de man en ook nog 'Wat een mooi weer hè'. Dat kan ik wèl bevestigen. Hij geeft gas en gaat er vandoor. De 'zij' waar hij zo-even nog mee fietste, hoorde kennelijk toch niet bij hem. Daar heeft hij waarschijnlijk ook gewoon even mee gebabbeld.

En dan ben ik al weer bijna thuis. 't Was op veel wegen rustig, maar op andere plekken was het toch ook wel druk, want velen wilden natuurlijk van het fantastische weer van vandaag profiteren! Aan het einde van mijn vorige verslag schreef ik:
Le Grimpeur schreef:...Wie weet, volgt er binnenkort nog zo'n mooie fietsdag...
Dit was 'm dus, vandaag! Op zo'n unieke 1 november fiets je toch met plezier die 102 km, ook al moet je een heel stuk weer tegen de wind in trappen? De complete route is weer terug te zien op Strava.
60 x Ventoux

Soap
Forum-lid

Gebruikersavatar Soap 02 nov 2014 10:40

Fijn stukje leesvoer weer, dank je wel. Zeker als het zelf niet lukt naar buiten te gaan vanwege drukte, beleef je toch even een ritje zo ;)
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Jac
Forum-lid

Jac 02 nov 2014 11:30

Mooie verslag weer!
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 02 nov 2014 21:38

Kris-kras tussen Klarenbeek, Brummen en Voorst II
(Vandaag, zondag 2 november 2014, gefietst)

Vanmorgen zat ik wat data te bekijken in mijn Sigma Data Center en toen zag ik dat ik nog slechts een 'kleine' afstand verwijderd was van totaal 4.500 fietskilometer voor dit jaar. Buiten scheen de zon al volop, was het strak blauw, maar stond er al wel behoorlijk wat wind. De Buienradar leerde mij dat het inmiddels al wel 13 graden was en dat de wind ook nog iets toe zou nemen. Het zou in het midden van het land toch wel 16 à 17 graden kunnen worden. Vanmiddag kwam er mogelijk wat meer bewolking op zetten. Maar eigenlijk was het dus nog een prima dag om die 4.500 km vol te maken :). Ik moest dan wel 'snel' vertrekken, wilde ik er nog een 'zonnige' fietstocht van kunnen maken.

Nu kun je op een beschuitje met kaas, mijn ontbijt van vanmorgen, natuurlijk geen flinke afstand fietsen, zeker niet als er ook nog eens 3 à 4 Bft aan wind verwacht wordt. Dus maar een flinke stapel boterhammen (6 stuks, plus een snee roggebrood) klaargemaakt en naar binnen gewerkt. Denk daar dan nog een appel, sinaasappel en mandarijn bij en wat het eten betreft was ik gereed voor vertrek. Dat wil zeggen, ik heb gisteren mijn laatste drie fruitrepen verbruikt, aangezien ik niet verwachtte ook vandaag weer te zullen gaan fietsen. En er was ook nog slechts één banaan in huis. Dan maar een plak muesli-notenbrood mee voor onderweg. En gelukkig heb ik nog een kleine voorraad PowerBar gelletjes, dus daarvan ging er ook een zakje in de musette, figuurlijk dan, want ik stop het natuurlijk gewoon in de achterzakjes van mijn shirt.

Vervolgens kwam de vraag waar veel vrouwen ook regelmatig mee schijnen te worstelen: 'wat trek ik aan?' Een lange broek, dat was wel duidelijk. Een gewoon shirt met lange mouwen leek mij wat te koud en een jack mogelijk weer te warm. Het werd uiteindelijk een wat warmer shirt met lange mouwen. Ik heb een shirt dat vooral aan de armen wat warmer is door speciale secties in de mouwen. En dat bevalt mij prima! Ik ben onderweg vooral racefietsers in lang-lang tegen gekomen. Een enkeling reed in korte broek en ik heb geloof ik ook wel een fietser in kort-kort gezien. Gezien de wind voldeed mijn keuze echter goed.

Ook vandaag ben ik vanwege de smerige fietspaden en weggedeeltes niet op de Veluwe gaan fietsen. Dan dus maar weer - via Ugchelen, Beekbergen en Oosterhuizen - richting Klarenbeek. Een rit in de Rox 10.0 laden had ook geen zin, want de 'verborgen' weggetjes in dat gebied gaan toch meestal een stuk door 't bos en zijn dus nat en liggen vol blad. Vanuit Klarenbeek ben ik rechtstreeks binnendoor naar Voorst gereden, waar ik een klein stukje langs de N345 ben gegaan. Daarna rechtsaf de Enkweg op, langs korenmolen
De Zwaan en een eindje verder langs de boerderij van voormalig Raleigh-wegkapitein Henk Lubberding.
En zo kwam ik in het buurtschap Klein Amsterdam.

Boerderij De Diederik in het buurtschap Klein Amsterdam (bij Klarenbeek):

Afbeelding

Tegenover De Diederik ben ik naar Empe gefietst. Het was vandaag zaak om de route zo te kiezen dat ik zo min mogelijk recht tegen de wind in zou moeten fietsen. Want wind was er, dat was wel duidelijk. Maar ja, profiteren van droge, schone wegen en in de luwte, dus uit de wind fietsen, dat gaat in dit jaargetijde niet samen. Na Empe ging het naar 't buurtschap Tonden. Dat was wel tegen de wind in, doch de Voorsterweg ligt grotendeels beschermd door hoge bomen in een wat bosachtige omgeving. Alleen het laatste stukje is open en daar kwam ik weer vol in de wind te rijden.

De Voorsterweg in het buurtschap Tonden (bij Voorst):

Afbeelding

Daar waar de Voorsterweg naar een ander buurtschap - Voorstonden - draait, ben ik de Hoevesteeg op gegaan. Hier reed ik, als het ware 'leunend' op de harde dwarswind, in westelijke richting. Een metallic-blauwe Subaru passeert mij. Het was het type dat je ook veel in rally's ziet. De bestuurders van dergelijk auto's denken volgens mij dat ze altijd en overal een rally (moeten) rijden. Want dat hij veel te hard reed in een 'zone 60' is nog tot daaraantoe, maar waarom zo vlak langs een fietser racen :evil:? Er was verder helemaal geen ander verkeer, dus wat ruimer passeren was zonder meer mogelijk!

Aan het einde van de Hoevesteeg ben ik over de Hallsedijk (wind tegen) naar de Voorstondensestraat gefietst en zo dus richting Voorstonden. Tussen dat buurtschap en Oeken kwam ik (erg) veel wandelaars tegen. Kennelijk was er de een of andere tocht uitgezet. Ze liepen niet op de rijweg hoor, dus ik ondervond er helemaal geen hinder van. Van Oeken naar Brummen (Bedrijventerrein Rhienderen Noord) had ik de wind weer behoorlijk op kop. Maar daarna, naar Zutphen fietsend, weer in de rug. Halverwege Brummen en Zutphen kom je dan langs pannenkoekbakkerij Reuvershoeve, een mooie pleisterplaats voor hongerige fietsers ;). Ik ben er niet aangegaan, maar heb mij beperkt tot de 's avonds op het menu staande 'Italiaanse pannenkoek' (met een glaasje Shiraz er bij :)).

Pleisterplaats voor hongerige fietsers, de pannenkoekbakkerij Reuvershoeve, een eindje buiten Brummen:

Afbeelding

Na mijn standaard lusje via het aan deze zijde van de IJssel gelegen gedeelte van Zutphen ben ik weer naar Brummen teruggefietst. Dat betekende ook weer min of meer tegen de wind in. Doch ook hier had ik voordeel van enige beschutting. En zo was ik dan al weer op de terugreis. Ja, dat wil zeggen dat ik nu net over de helft van de geplande afstand was, dus moest ik nog behoorlijk wat zigzaggen om mijn kilometertjes te kunnen maken: eerst terug naar Oeken (wind mee), daarna richting Hall, verder richting Klarenbeek, dan terug naar Tonden, Empe en vervolgens weer naar 't westen, de kant van Klein Amsterdam op. Een eindje voor dat buurtschap, naast theeschenkerij De Hommel (v.a. gisteren gesloten tot ik geloof maart volgend jaar) werd met veel bombarie kond gedaan van het feit dat ene Wilma 50 is geworden. Ja, zo doen 'ze' dat hier ;).

En dan nog dit:
('Wilma' is 50 geworden)

Afbeelding

Afbeelding

Op de - een eindje van de weg staande - boerderij waar Wilma woont, hingen ook nog een paar mega-grote spandoeken met waarschijnlijk nog meer 'wetenswaardigheden' inzake de gelukkige.

Kijk maar op Strava hoe ik verder terug ben gefietst ('t is globaal dezelfde route als op de heenweg). Door mijn routeplanning heb ik gelukkig slechts korte stukjes de wind recht van voren gehad. Dat wil niet zeggen dat ik helemaal geen hinder van de soms erg vlagerige wind heb gehad, dat zeker niet. Maar ik heb er ook voordeel van gehad. En op de route langs de pannenkoekbakkerij heb ik, met de wind vol in de rug, toch een snelheid van net boven de 46 km/u weten te halen. Dat is voor een senior als ik toch wel een behoorlijke snelheid lijkt mij zo ;)! Vandaag heb ik, net als gisteren, ook weer 102 km bijeen gefietst en er, ondanks de harde wind, toch nog 25,19 km/u gemiddeld uit weten te persen. Geen fameus gemiddelde natuurlijk, maar ik heb er in elk geval behoorlijk voor moeten 'trappen'.

En zo was vandaag, 2 november 2014, toch ook nog weer een mooie fietsdag:

Afbeelding

Waarschijnlijk is dit mijn laatste verslagje voor dit jaar, want de komende periode zal het wel te nat, te winderig en te koud zijn om nog een keer op de racefiets te stappen. Een enkele keer pak ik nog wel eens m'n oude ATB, maar als het echt gaat winteren, zie je mij alleen nog op de stadsfiets voor de 'dagelijkse dingen'. Ik ben nu eenmaal geen 'winterfietser' :mrgreen:. Enfin, we zien wel...
60 x Ventoux

H-W
Forum-lid

Gebruikersavatar H-W 03 nov 2014 09:58

Wat een mooie weggetjes lopen er toch bij jou in de buurt, het weer zat ook nog mee (zonnetje!) maar inderdaad waaide het wel wat hard gisteren. Mooi verslag weer.

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 03 nov 2014 11:33

Er lopen bijna overal mooie weggetjes, maar de kunst is er oog voor te hebben, alles te onthouden en het dan zo leuk te vertellen. Ik wil wedden dat Grimpeur ook nog in staat is een prachtverhaal te maken van een rondje Tacx in de huiskamer.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

Plaats reactie