Vandaag gefietst in 2012
Net even mijn vaste avondrondje Voorne Putten gedaan, zo'n 35km. Vond het geen pretje met een straffe oostenwind.
Krap 29 in het uur gem.
Krap 29 in het uur gem.
Gisteren (zondag) even een kort rondje (65 km) Posbank gedaan met de nodige klimmetjes ern (530 hm) ter voorbereiding van een komende fietstrip naar zonniger oorden. Ging wel lekker.
Ook gezellig druk met vele andere racers die genoten van het mooie weer in de late ochtend en vroege middag.
Ook gezellig druk met vele andere racers die genoten van het mooie weer in de late ochtend en vroege middag.
Lekker rondje gemaakt met Eelcoz. Een door hem uitgezette route ten oosten van Groningen. Prima fietsweer met weinig wind. Kwam uit op 87 km. Eerste ritje trouwens weer op de zomerfiets, ohhhh wat rijdt dat ding toch lekker 
Vanochtend bezigheden voor mijn werk en vanmiddag lekker op de fiets gesprongen. Had twee nieuwe buba's nodig en wat Born producten.
De rit ging dus via Midden-Delfland richting Vlaardingen om bij Bike2Build e.e.a. aan te schaffen. Zo'n sportrugtasje mee voor de terugweg.
Nog even lekker rondgekeken in de zaak maar geen impulsaankopen gedaan. Terug vanaf Vlaardingen een ommetje gemaakt via Schiedam en Rotterdam Blijdorp. Langs Zestienhoven, Berkel en Rodenrijs, Pijnacker en Delft weer terug naar huis. Totaal iets meer dan 60 kilometer. Lekker rustig aan ritje!
Route

De rit ging dus via Midden-Delfland richting Vlaardingen om bij Bike2Build e.e.a. aan te schaffen. Zo'n sportrugtasje mee voor de terugweg.
Nog even lekker rondgekeken in de zaak maar geen impulsaankopen gedaan. Terug vanaf Vlaardingen een ommetje gemaakt via Schiedam en Rotterdam Blijdorp. Langs Zestienhoven, Berkel en Rodenrijs, Pijnacker en Delft weer terug naar huis. Totaal iets meer dan 60 kilometer. Lekker rustig aan ritje!
Route

-
bottecchia
- Forum-lid
Vanmiddag besloten om m'n werk door te schuiven naar de avond wegens te mooi fietsweer. Vervolgens vertrokken voor een rondje dat oorspronkelijk ongeveer 2 uurtjes zou bestrijken.
Ik vond het echter zo lekker om buiten te zijn dat ik ter hoogte van Weesp niet richting huis stuurde maar besloot tot een extra lusje langs Amsterdam en Muiden. Op de terugweg besloot ik ter hoogte van Vreeland dat er nog een minilusje aan moest om precies op 100km uit te komen. Dat vond de fietsgod waarschijnlijk wat te veel van het goede want hij beloonde mijn actie vrijwel direct met een lekke voorband. Dat was echter buiten mijn hardgrondige hekel aan onderhoud onderweg gerekend want ik ben er de laatste 12km gewoon mee naar huis gereden.

Lekker ritje. Nu ergens deze week nog wel even een nieuw voorbandje steken....
Ik vond het echter zo lekker om buiten te zijn dat ik ter hoogte van Weesp niet richting huis stuurde maar besloot tot een extra lusje langs Amsterdam en Muiden. Op de terugweg besloot ik ter hoogte van Vreeland dat er nog een minilusje aan moest om precies op 100km uit te komen. Dat vond de fietsgod waarschijnlijk wat te veel van het goede want hij beloonde mijn actie vrijwel direct met een lekke voorband. Dat was echter buiten mijn hardgrondige hekel aan onderhoud onderweg gerekend want ik ben er de laatste 12km gewoon mee naar huis gereden.

Lekker ritje. Nu ergens deze week nog wel even een nieuw voorbandje steken....
Welke route heb je gereden? Ik fiets af en toe van Winschoten naar Groningen via Scheemda, Zuidbroek, Sappemeer, Foxhol, Waterhuizen en terug via Engelbert, Ruischerbrug, Lageland, Siddeburen, Noordbroek en Scheemda. Maar ik ben op zoek naar alternatieve routes.havana schreef:Lekker rondje gemaakt met Eelcoz. Een door hem uitgezette route ten oosten van Groningen. Prima fietsweer met weinig wind. Kwam uit op 87 km. Eerste ritje trouwens weer op de zomerfiets, ohhhh wat rijdt dat ding toch lekker
-
eelcoz
Grofweg het volgende: Groningen-Middelbert-Engelbert-Harkstede-Woudbloem-Slochteren-Noordbroek-Nieuw Scheemda-Nieuwolda-Wagenborgen-Weiwerd-Overschild-Ten Post-Ten Boer-Groningenklimman schreef:Welke route heb je gereden? Ik fiets af en toe van Winschoten naar Groningen via Scheemda, Zuidbroek, Sappemeer, Foxhol, Waterhuizen en terug via Engelbert, Ruischerbrug, Lageland, Siddeburen, Noordbroek en Scheemda. Maar ik ben op zoek naar alternatieve routes.havana schreef:Lekker rondje gemaakt met Eelcoz. Een door hem uitgezette route ten oosten van Groningen. Prima fietsweer met weinig wind. Kwam uit op 87 km. Eerste ritje trouwens weer op de zomerfiets, ohhhh wat rijdt dat ding toch lekker
Met name het stuk van Noordbroek tot Wagenborgen is heerlijk fietsen, mits er niet te veel wind staat. Superrustig, mooie wegen en je komt prachtige boerderijen tegen onderweg.
vanmiddag van hetzelfde ivm mooi weer.
Het was wel fris maar het zonnetje verwarmde mij soms.
Heijen-Oeffelt-Haps-Mill-Langeboom-Zeeland-Uden-Volkel-Boekel-Venhorst-Landhorst-St tunisse bos-St Anthonis-Boxmeer-Beugen-Gennep-Thuis.
75 km met een zeer licht verzet.
Het was wel fris maar het zonnetje verwarmde mij soms.
Heijen-Oeffelt-Haps-Mill-Langeboom-Zeeland-Uden-Volkel-Boekel-Venhorst-Landhorst-St tunisse bos-St Anthonis-Boxmeer-Beugen-Gennep-Thuis.
75 km met een zeer licht verzet.
cornelli racing cycles Uden