Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

Panic
Forum-lid

Panic 05 mar 2012 20:24

Net even mijn vaste avondrondje Voorne Putten gedaan, zo'n 35km. Vond het geen pretje met een straffe oostenwind.
Krap 29 in het uur gem.

superb11
Forum-lid

superb11 05 mar 2012 21:37

Gisteren (zondag) even een kort rondje (65 km) Posbank gedaan met de nodige klimmetjes ern (530 hm) ter voorbereiding van een komende fietstrip naar zonniger oorden. Ging wel lekker.
Ook gezellig druk met vele andere racers die genoten van het mooie weer in de late ochtend en vroege middag.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 06 mar 2012 16:44

Lekker rondje gemaakt met Eelcoz. Een door hem uitgezette route ten oosten van Groningen. Prima fietsweer met weinig wind. Kwam uit op 87 km. Eerste ritje trouwens weer op de zomerfiets, ohhhh wat rijdt dat ding toch lekker 8-)

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 06 mar 2012 17:57

Vanochtend bezigheden voor mijn werk en vanmiddag lekker op de fiets gesprongen. Had twee nieuwe buba's nodig en wat Born producten.
De rit ging dus via Midden-Delfland richting Vlaardingen om bij Bike2Build e.e.a. aan te schaffen. Zo'n sportrugtasje mee voor de terugweg.
Nog even lekker rondgekeken in de zaak maar geen impulsaankopen gedaan. Terug vanaf Vlaardingen een ommetje gemaakt via Schiedam en Rotterdam Blijdorp. Langs Zestienhoven, Berkel en Rodenrijs, Pijnacker en Delft weer terug naar huis. Totaal iets meer dan 60 kilometer. Lekker rustig aan ritje!

Route
Afbeelding

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 06 mar 2012 18:26

Vanmiddag besloten om m'n werk door te schuiven naar de avond wegens te mooi fietsweer. Vervolgens vertrokken voor een rondje dat oorspronkelijk ongeveer 2 uurtjes zou bestrijken.

Ik vond het echter zo lekker om buiten te zijn dat ik ter hoogte van Weesp niet richting huis stuurde maar besloot tot een extra lusje langs Amsterdam en Muiden. Op de terugweg besloot ik ter hoogte van Vreeland dat er nog een minilusje aan moest om precies op 100km uit te komen. Dat vond de fietsgod waarschijnlijk wat te veel van het goede want hij beloonde mijn actie vrijwel direct met een lekke voorband. Dat was echter buiten mijn hardgrondige hekel aan onderhoud onderweg gerekend want ik ben er de laatste 12km gewoon mee naar huis gereden.

Afbeelding

Lekker ritje. Nu ergens deze week nog wel even een nieuw voorbandje steken.... ;)

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 06 mar 2012 18:52

@Bottechia: hup en nu aan 't werk ;-)

klimman
Forum-lid

klimman 06 mar 2012 19:09

havana schreef:Lekker rondje gemaakt met Eelcoz. Een door hem uitgezette route ten oosten van Groningen. Prima fietsweer met weinig wind. Kwam uit op 87 km. Eerste ritje trouwens weer op de zomerfiets, ohhhh wat rijdt dat ding toch lekker 8-)
Welke route heb je gereden? Ik fiets af en toe van Winschoten naar Groningen via Scheemda, Zuidbroek, Sappemeer, Foxhol, Waterhuizen en terug via Engelbert, Ruischerbrug, Lageland, Siddeburen, Noordbroek en Scheemda. Maar ik ben op zoek naar alternatieve routes.

eelcoz

eelcoz 06 mar 2012 19:18

klimman schreef:
havana schreef:Lekker rondje gemaakt met Eelcoz. Een door hem uitgezette route ten oosten van Groningen. Prima fietsweer met weinig wind. Kwam uit op 87 km. Eerste ritje trouwens weer op de zomerfiets, ohhhh wat rijdt dat ding toch lekker 8-)
Welke route heb je gereden? Ik fiets af en toe van Winschoten naar Groningen via Scheemda, Zuidbroek, Sappemeer, Foxhol, Waterhuizen en terug via Engelbert, Ruischerbrug, Lageland, Siddeburen, Noordbroek en Scheemda. Maar ik ben op zoek naar alternatieve routes.
Grofweg het volgende: Groningen-Middelbert-Engelbert-Harkstede-Woudbloem-Slochteren-Noordbroek-Nieuw Scheemda-Nieuwolda-Wagenborgen-Weiwerd-Overschild-Ten Post-Ten Boer-Groningen

Met name het stuk van Noordbroek tot Wagenborgen is heerlijk fietsen, mits er niet te veel wind staat. Superrustig, mooie wegen en je komt prachtige boerderijen tegen onderweg.

neos
Forum-lid

neos 06 mar 2012 19:24

vanmiddag van hetzelfde ivm mooi weer.
Het was wel fris maar het zonnetje verwarmde mij soms.
Heijen-Oeffelt-Haps-Mill-Langeboom-Zeeland-Uden-Volkel-Boekel-Venhorst-Landhorst-St tunisse bos-St Anthonis-Boxmeer-Beugen-Gennep-Thuis.
75 km met een zeer licht verzet. :mrgreen:
cornelli racing cycles Uden

soffatti
Forum-lid

soffatti 07 mar 2012 00:11

Vanavond 2 uur interval training gedaan plus nog uurtje van en naar huis fietsen.

klimman
Forum-lid

klimman 07 mar 2012 10:28

@ havanna: Thanks voor de route. Ik rijd natuurlijk terug via Slochteren en niet via Siddeburen.

neos
Forum-lid

neos 07 mar 2012 19:46

met tc gennep vanmorgen 68 km over s'' herenswegen Ottersum-Siebengewald-Afferden- Nieuw Bergen-Well-Wanssum-Vierlingsbeek-Sambeek-Boxmeer-Beugen-Gennep.
Daarna lekkerbakkie bij het Ottertje ;)
cornelli racing cycles Uden

Gesloten