Nog een verwijzing naar de groene toverdrank (hier bij de stop voor het Bos van Wallers)

En tot slot een blijk van waardering voor de organiserende vereniging (bij het afhalen van de nummers zaterdagmiddag)!

Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Ik geloof dat ik ter plekke een nieuwe vloek zou uitvinden.lange63 schreef:Een kippenvel-moment dat vakkundig om zeep geholpen werd door een engelsman die hoog op de baan reed met veel te weinig snelheid en dus pal voor me langs gleed en het grevel op stuiterde. Kom nog net zijn fiets ontwijken.

Gastheerg schreef:Ik geloof dat ik ter plekke een nieuwe vloek zou uitvinden.lange63 schreef:Een kippenvel-moment dat vakkundig om zeep geholpen werd door een engelsman die hoog op de baan reed met veel te weinig snelheid en dus pal voor me langs gleed en het grevel op stuiterde. Kom nog net zijn fiets ontwijken.
@alle: mooie verhalen!
Als die strook die dag geen onderdeel van het parcours was! hebben die fietsers die zonodig "moeten" geen recht van spreken.....scottusa schreef:En alle deelnemers die de laatste officiële strook wilden fietsen ergerden zich kapot aan al die malloten die hun auto aldaar hadden geparkeerd...............
+1 Is ook onmogelijk voor de seingevers. Wij zijn er met een debutant wel even opgereden maar GESTOPT bij het afrijden om zeker te zijn dat we niemand tot last waren. Zo simpel zijn de dingen.supergrover1 schreef:Als die strook die dag geen onderdeel van het parcours was! hebben die fietsers die zonodig "moeten" geen recht van spreken.....