Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

verdient dit forum geen eigen kleding

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 okt 2005 17:57

iedereen (als ze maar genoeg betalen )
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 okt 2005 18:11

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 26 Oktober 2005

iedereen (als ze maar genoeg betalen )

tja, kleding kan ik wel regelen natuurlijk vermits ik goede contacten heb met Bioracer & Veltec. Ik heb natuurlijk ook betere prijzen dan particulieren maar vraag is wat staat er tegenover ? Ik kan mij inbeelden dat niet iedereen graag mijn logo op bijv. de mouw heeft of vergis ik mij ?Heb het eens bekeken met Bioracer, als jullie met 50 zijn (ik dan ook) dan kan ik iedereen van een setje voorzien voor 90 euro, dit houdt in dat het een setje betreft met al de beste technologie op gebied van kledij (zilverdraad in truitje + lange rits ipv 1/4de rits, caro dorlastanstof ipv gewone lycra in broek en elastische zeem & met bretellen).Dit is de kwaliteit van bij Fidea & Chocolade Jaques & de BeNe nat ploegen, niet te verkrijgen in de winkels !Goedkoper kan altijd mits bijvoorbeeld naar een gewone lycra broek te gaan, goedkopere zeem, trui met korte rits, etc.Maar zelf ben ik niet zo voor inbinden op kwaliteit als het gaat over 10 of 20 euro (over grotere bedragen dat is iets anders natuurlijk)Let wel ik doe dit "zonder oog op winst", boekhouder van fiets/forum mag dit komen controleren, dus 100 voor het forum te steunen !
Jullie zien maar hé, maar dan weten jullie al iets.

rolandt
Forum-lid

rolandt 26 okt 2005 18:26

TS-Biker, prachtig voorstel hoor!Ik heb geen bezwaar tegen jouw logo op mijn arm. En voor 90 euro een setje topspullen zie ik wel zitten. En zoals ik jouw verhaal lees, dan kan er dus gewoon een ontwerp door ons forumgebruikers gekozen worden en dan regel jij de spullen? Natuurlijk dan met jouw logo ergens op het shirt.Ik zeg top!

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 okt 2005 18:35

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 26 Oktober 2005

TS-Biker, prachtig voorstel hoor!Ik heb geen bezwaar tegen jouw logo op mijn arm. En voor 90 euro een setje topspullen zie ik wel zitten. En zoals ik jouw verhaal lees, dan kan er dus gewoon een ontwerp door ons forumgebruikers gekozen worden en dan regel jij de spullen? Natuurlijk dan met jouw logo ergens op het shirt.Ik zeg top!

zoiets ja, jullie kiezen zelf het design (zie voor designs op de bioracer site) ontwerp het, zet mijn logo op de 2 mouwen en mijn "ts-bikes.be" naam op de col achteraan (dus ik moet er niet in het groot op ofzo (zie bij mijn truitjes enkele pagina's terug) en ik doe dan de rest.We regelen wel een vooruitbetalingsplan, want ik weet dat er steeds afvallers zijn en ik wil zelf niet in financiële problemen komen daardoor, ik ben uitgegaan van 50 stuks !
Bespreek het onderling en dan hoor ik het wel, o ja na bestelling duurt het 8 tot 10 weken voor levering, dus niet te lang aarzelen zou ik zeggen. Zet er desnoods een einddatum op.

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 26 okt 2005 18:42

Een kwalitatief goed setje is natuurlijk nooit weg voor maar 90 euries. Ik denk dat niemand dan over de prijs kan vallen. Als er mensen echt alleen maar een shirtje willen kan iemand anders altijd nog een 2e broek nemen ofzo.
Laten we echter ook de reactie van Veltec afwachten op het voorstel van zombie. Hij is er al even mee bezig in dit kunnen we IMHO niet zomaar in de prullenbak gooien.
Ik zal in ieder geval blijven ontwerpen totdat er iets is ontstaan wat iedereen aanspreekt.
edit: Hoeveel kleuren kunnen we dan in het ontwerp stoppen TS-Biker? Dit zal neem ik aan van invloed zijn op de prijs?

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 okt 2005 19:24

Quoten: Origineel geplaatst door Joris v B op 26 Oktober 2005

Een kwalitatief goed setje is natuurlijk nooit weg voor maar 90 euries. Ik denk dat niemand dan over de prijs kan vallen. Als er mensen echt alleen maar een shirtje willen kan iemand anders altijd nog een 2e broek nemen ofzo.
Laten we echter ook de reactie van Veltec afwachten op het voorstel van zombie. Hij is er al even mee bezig in dit kunnen we IMHO niet zomaar in de prullenbak gooien.
Ik zal in ieder geval blijven ontwerpen totdat er iets is ontstaan wat iedereen aanspreekt.
edit: Hoeveel kleuren kunnen we dan in het ontwerp stoppen TS-Biker? Dit zal neem ik aan van invloed zijn op de prijs?

Dat klopt, aantal kleuren beïnvloedt de prijs, ik zal eens informeren naar de prijsverschillen want mijn truitjes (van die prijs ben ik uitgegaan) is slechts 1 kleur, wit is geen kleur dus daar moet je geen rekening mee houden, zwart overgaand naar grijs was hetzelfde dus is 1 kleur.Ik zal het nog laten weten.Rood-wit etc. is dus maar 1 kleur !

noppie
Forum-lid

noppie 26 okt 2005 19:51

Wel een beetje vreemd dat een belgisch bedrijf als sponsor op een Nederlands shirt wil staan. Ik woon in het westen van Nederland en geen zal naar Antwerpen om daar iets te kopen, denk ik zo. Maar goed ik vind alles best, van mij mag die naam er op.
kiekeboe

jorisvb
Forum-lid

jorisvb 26 okt 2005 20:00

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 26 Oktober 2005

Wel een beetje vreemd dat een belgisch bedrijf als sponsor op een Nederlands shirt wil staan. Ik woon in het westen van Nederland en geen zal naar Antwerpen om daar iets te kopen, denk ik zo. Maar goed ik vind alles best, van mij mag die naam er op.

Bioracer is volgens mij ook gewoon in Nederland te koop. En het is natuurlijk niet alleen maar een Nederlands shirtje.
Wat de sponsoring van TS betreft, er zitten hier ook genoeg Belgen op het forum. Persoonlijk zou ik wel zo'n afstand overbruggen als ik weet dat de service goed is (en de prijs moet natuurlijk ook redelijk zijn).

colnagog
Forum-lid

colnagog 26 okt 2005 20:01

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 25 Oktober 2005

Lijkt me geweldig op een pakje van Yab Yum te hebben Maar Durex mag ook wel...

Pakje durex is te regelen!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 26 okt 2005 20:02

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 26 Oktober 2005

Kan raar zijn, maar Belgen in een Nederlands shirt is toch ook raar dan, zijn er niet veel Belgische forummers dan, neem bijvoorbeeld dat sony zou sponseren, ik denk niet dat ze daarom verwachten dat er in alle forummers hun huiskamer een sony zal staan. Ik verwacht dus ook niks speciaals, maar ik ben wel een hard-die fiets-forummer
het zal nog even duren voor je mijn aantal posts hebt ingehaald

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 26 okt 2005 20:15

Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 25 Oktober 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 25 Oktober 2005

Zoals ik al eerder heb gevraagd, wat moet een logotje van een potentiele sponsor op een shirt kosten?
Ik heb wat knowhow in marketing en kan mischien wel wat bedrijven over de streep trekken. Het zijn dan echter geen fietssport gerelateerde bedrijven, maar dat is toch niet erg als ze maar betalen voor een logo.
By the way, ik zit in de installateurs branche.

Als er geen overlap in de activiteiten om sponsors te werven zie ik geen enkel bezwaar. Neem maar contact op en laat maar weten wat je voor elkaar kan krijgen.

Ok, ik zal morgen is wat rond bellen en laat jou het dan even weten.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 26 okt 2005 20:23

Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 26 Oktober 2005
het zal nog even duren voor je mijn aantal posts hebt ingehaald

Insgelijks

Maar superidee TS! Ik zie het wel zitten, en ik vind het allesbehalve bezwarend om voor jouw reclame te maken. Als er maar geen Shimano op komt zoals jouw pakjes

Die prijsberekening was dus met het beste zeem van Bioracer he?

Plaats reactie