Olympische spelen 2016
- fietser1972
- Forum-lid
Snelste tijd voor van dijk, jammer dat ze van de weg af ging. Dan had er nog meer ingezeten.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus Zakarin werd uit het vliegtuig gehaald en bij de dames mag een doper een medaille ophalen? Bah bah bah!
Zieke corrupte zooi.
Zieke corrupte zooi.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Yes! knap gedaan! Jammer van van Dijk, als ze niet was gevallen hadden we misschien 2 en 3 gehad. who knows....
Edit: niet gevallen, maar de berm in.
Edit: niet gevallen, maar de berm in.
Laatst gewijzigd door J.Edge87 op 10 aug 2016 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Inderdaad waarom mocht zij eigenlijk mee?daniel1975 schreef:Dus Zakarin werd uit het vliegtuig gehaald en bij de dames mag een doper een medaille ophalen? Bah bah bah!
Zieke corrupte zooi.
Van der Breggen TOP
Racer: Cube streamer 2009
MTB: Cube Reaction GTC Pro 29 2013
MTB: Cube Reaction GTC Pro 29 2013
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het dubbel straffen mag sowieso niet, de idiote bij het IOC die die maatregel verzonnen hebben zouden ze direct de zak moeten geven. Maar die kozen voor een makkelijk compromis over 't hoofd van alle sporters heen (zowel met als zonder doping verleden).daniel1975 schreef:Dus Zakarin werd uit het vliegtuig gehaald en bij de dames mag een doper een medaille ophalen? Bah bah bah!
Zieke corrupte zooi.
Van Dijk heeft 't toch vooral aan zichzelf te danken. Die inhaalactie had ook zo maar anders af kunnen lopen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Van Dijk is idd eigen schuld, maar ik stoor mij mateloos aan die willekeur mbt dopers deze spelen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Die inhaal actie vond ik ook van de zotte. Hoe kon die renster vooraan nu weten dat ze op die manier zou worden ingehaald? Een zwabber naar rechts en van Dijk lag in de berm, al dan niet met een gebroken bot.
Live fast; die young. mijn blog