Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1792
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 03 mar 2010 20:30


Het was heerlijk fietsweer vandaag... met 3 ploegmaatjes een vrije middag genomen.. en een rondje door Duitsland en Montferland gereden, en we waren dus ook niet de enige.
En met 7 graden rijden dus overal malloten rond, ik heb er 2 zien fietsen in een kortebroek.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

Gebruikersavatar
richard-w
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 16 aug 2007 21:29

Gebruikersavatar richard-w 03 mar 2010 20:34

Vanmiddag 3 uur vertrokken, rondje over lemmer Sint Nicolaasga - Lemmer - sloten gedaan 55 km prachtig weer. Maar ja het was leuk tot lemmer LEK natuurlijk. Snel plakken en langs de fm gegaan om op te pompen. Bij balk weer LEK steentje in de band, gelukkig voor het eerst in m'n leven 2 binnenbanden meegenomen. Maarja het werd er niet leuker op maar hoort er bij. Hopelijk zaterdag wat mooi weer om weer een rondje te doen.

redalert
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 10 okt 2007 22:31

redalert 03 mar 2010 20:36

Vandaag voor het eerst na een lange lange winter mtb'en, eindelijk weer op de zelf opgebouwde racer. Had vanmorgen net de laatste eindjes aan het frame vastgeknoopt en dus een mooie gelegenheid om de eerste shakedown te doen zoals ze in de F1 zeggen. Na 2 uurtjes met een meer dan tevreden gevoel weer thuis en alles zat er nog aan.
Ik denk dat ik het mtb'en ook wel zat ben nu.

carolien64
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 sep 2009 23:58

carolien64 03 mar 2010 21:05

Een dagje vrij genomen en een route van Pijnacker naar de Alblasser- en Krimpenerwaard gedownload in de Edge. In combinatie met de On Route fietskaart kun je niet fout fietsen. Genoten van een groene route door Rotterdam, Capelle, Krimpen a/d IJssel en Krimpen a/d Lek, pont naar Kinderdijk. Daar op een fantastisch fietspad beland, middenin de rivier, tussen de molens en rietkragen. Met een stralende zon en een strakblauwe lucht is Nederland heel erg mooi! En verder... Wijngaarden, Giessen-Oudekerk, Goudriaan, Bergambacht, Stolwijk, Gouda, Zuidplas, Oud Verlaat, Bergschenhoek, Delfgauw, Pijnacker. 109 kilometer plus 16 kilometer Delft (woonplaats) - Pijnacker vice versa.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 04 mar 2010 18:06


raphael
Forum-lid
Berichten: 775
Lid geworden op: 01 sep 2005 22:12

raphael 04 mar 2010 23:23

Eindelijk weer eens op de fiets!
van de week 3x woon - werk:
maandag op & neer naar Hoofddorp 2 x 20km, ging lekker
dinsdag Utrecht - huis (Amsterdam), bleek ik mijn schoenen vergeten... de routines zijn wat minder.... 45km met mijn geox schoentjes op speedplays is niet echt een feestje. Maar rustig aan gedaan langs het kanaal. Wind viel beetje tegen.
Vandaag weer eerst Zeist - Utrecht en daarna Utrecht - huis en nu wel m'n schoenen bij me :-) zonnetje was heerlijk, maar windje iets minder.
Merk dat mijn conditie nog dramatsch is, maar gaat vast beter worden, gewoon lekker rustig aan doorfietsen en steeds langere tochten, zit ik vast weer op goede nivo voor Veenendaal - Veenendaal.

Ben wel erg blij dat er weer gefietst kan worden!

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 04 mar 2010 23:26

Van het werk terug naar huis met NNO4 wind pal tegen...wel even flink afzien, maar dat wilde ik ook want morgen wordt er niet gefietst ;-)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 05 mar 2010 12:39

Zo, ik heb er bijna 100km opzitten. Kwam eerst in een sneeuwbui vanochtend, maar toen ik omdraaide en naar het westen reed, was ik er zo uit en had ik zon.
Velgenfluisteraar

Florezido

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 06 mar 2010 15:48

Vanmorgen fijne klimtraining gedaan rond Vaals, Gemmenich. 52 km. en 1210 Hm.
In het begin nog smeltijs en sneeuw op veel plekken, een ijzige wind op bepaalde stukken
maar toch genoten.

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 06 mar 2010 15:50

Wind een klein beetje aan de straffe kant......maar wat een geweldig weer vandaag.
Morgen beloofd weer zo'n dagje te worden!

[img=http://www.bewebd.nl/danv/maas.jpg]
FacebookS3RSSite

johanandijk
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 10 mar 2009 20:04
Locatie: Andijk

johanandijk 06 mar 2010 17:32

vandaag voor de tweede keer op de weg en niet op het ijs!!

Van uit Andijk rustig aan richting Bovenkarspel!!op een gegeven moment een bedrijfswagentje met een jonge gozer er in de een gebaar maakt van fiets maar achter mij aan(forum lid?) heerlijk 2 kilometer lang 48 in het uur.
hier kwam mijn fietsmaat erbij en zijn we via Hoogkarspel, Westwoud ,zwaagdijk , Nibbixwoud ,Oostwoud,twisk,Opperdoes, wezen trappelen richting Medemblik .
Het was wel duidelijk wie de beste benen had dat was ik niet!!! hij heeft heel de winter gespint ik slechts wat hardgelopen en veel geschaatst!!
Ondertussen met bevroren tenen en een sprose mond via Medemblik,Onderdijk,Wervershoof terug naar andijk het klokkie weer rond.

Even bij Sjaak schuitemaker(fietszaak met mooie bike's in Andijk) gekeken naar het mooie fietsje wat word gebouwd voor mijn vrouw!! En gelijk het fietspak van Leontien opgehaald omdat zij (mijn vrouw)wil kijken of het wel de goede kleur is (fucsia?).

een klein rondje van 40K met een avg van 28 .

trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

tinn
Forum-lid
Berichten: 983
Lid geworden op: 01 aug 2006 15:51

tinn 06 mar 2010 21:33

Wat was de lucht blauw, de wind strak en de temperatuur laag. Mooie dag om mijn Cinelli aan haar Maidentrip te onderwerpen. Wat heb ik genoten. Top.

FOTO'S Route

[img=http://farm3.static.flickr.com/2747/441 ... 314b_o.jpg]

[img=http://farm5.static.flickr.com/4002/441 ... aece_o.jpg]

[img=http://farm5.static.flickr.com/4047/441 ... 4a4f_o.jpg]
Leef! Fiets!

Plaats reactie