Ik moet zelf nog even wachten met een vakantie waar ook in de bergen gefietst kan worden.
Dus ik martel mijzelf nog even in de polder
Ik post net ergens anders:
WIND
WIND, WIND
WIND, WIND,WIND
WIND, WIND,WIND, WIND
WIND, WIND,WIND, WIND, WIND
Ik ging weg voor 80km..........
Nou mooi niet. Na 45 vond ik het met deze wind genoeg.
Even de vernieuwde Tiendweg in de Krimpenerwaard getest.
Is mooi geworden. Wat mij betreft TE mooi. Oude met het groen in het midden vond ik veel authentieker.
Ophogen was echter echt nodig want meermaals stond er water op deze weg. Dus ik snap dat 1 asfaltstrook het snelste klaar is ipv stroken beton.
Verder WIND! En ook nog een bui..............
Toch lekker buiten gespeeld!
De vernieuwde Tiendweg nadat deze door het water vernield was.
Helaas zo mooi dat je er ineens tijdrijders tegenkomt

Op een bepaald moment maar afgedraaid naar het Loetbos om iets beschutting te zoeken.

En dan het tunneltje naar Krimpernerhout

De onvermijdelijke Algrabrug. Er waren meerdere mensen die door de wind niet of nauwelijks omhoog kwamen. Heb nog een dame geholpen die was omgevallen. Ze was alleen een beetje eigenwijs. Was al aan begin van de brug dus ik gaf haar de tip beneden te blijven en dan de trap te nemen. Ik wilde dan zelfs meefietsen en haar fiets omhoog helpen.
Eigenwijs is in de basis geen slechte eigenschap maar toen ze weer rechtop stond ben ik toch maar doorgefietst.

Morgen nieuwe poging maar dit - met name op de open Tiendweg - vond ik niet heel erg leuk. Ook met zo'n enorme wind in de rug vind ik niet leuk. Zal wel leuk zijn als je segmenten wilt scoren maar ik wil gewoon lekker fietsen en dan mag het iets minder waaien.