Pinarello
-
devoorzitter
- Forum-lid
Het is MerCKx, slimpie 
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
-
devoorzitter
- Forum-lid
...en ergens heb ik het idee dat olleranip dat ook wel wist toen hij die foto plaatste. Dat die, zeg maar, ironisch was bedoeld...
Alleen zonde dat een man met zoveel ervaring enz zelf nog geen helm op zet!:( jammer niet dat ik hem daardoor nou minder vind:) het is een geweldige vent als je voor je fiets er komt!
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
devoorzitter
- Forum-lid
Even korte Merckx-anekdote tussendoor: toen mijn ouders mij verklapten dat Sinterklaas niet bestond (het zal rond 1972 zijn geweest) was - volgens hen -mijn eerste reactie: "en Eddy Merckx...bestaat die wel?"
devoorzitter schreef:Even korte Merckx-anekdote tussendoor: toen mijn ouders mij verklapten dat Sinterklaas niet bestond (het zal rond 1972 zijn geweest) was - volgens hen -mijn eerste reactie: "en Eddy Merckx...bestaat die wel?"
De vergelijking is duidelijk: Beide werken met knechten.
pinarello schreef:Dalmatino schreef:Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie fiets voor toeren en training. Heb ook niet het geld te besteden om een Prince te kopen (heb ik het geld, dan heb ik ook een Prince:) ) en heb eerst gekeken naar Cube, Jan Janssen en nog wat andere merken. Met ik merk dat ik toch weer richting Italiaanse producten wordt gedreven:) (rij ook Ducati) Eigenlijk staat na een hoop zoeken Pinarello pal bovenaan mijn verlanglijstje.
Heb veel prijzen vergeleken van aanbieders in Nederland en gisteren maar besloten om Flarer in Italie te mailen, wie weet... En nu krijg ik zojuist een mail terug dat ze mij de FP2 met Veloce voor 1252 euro kunnen leveren. Ik vermoed eigenlijk dat dit een typfout is en dat dit 2252 moet zijn... Weet iemand of dit kan kloppen? (ik heb al teruggemaild om bevestiging van de prijs te vragen)... Vind het echt een supermooie fiets.... en voor 1252 twijfel ik eigenlijk geen seconde gezien de prijzen van de FP2 hier in NL...
Bij Acrobaleno sport in Livigno kost deze fiets 1.165 euro (http://www.arcobaleno-sport.it/home.php)
-
devoorzitter
- Forum-lid
Wat mij gisteravond, bij het kijken naar de herdenking opeens opviel:
Dat Michael Jackson zijn kinderen Prince en Paris heeft genoemd!
-
watikjebrom
- Forum-lid
devoorzitter schreef:Wat mij gisteravond, bij het kijken naar de herdenking opeens opviel:
of andersom
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"