- Canyon: lange levertijden
- Specialized: The big $!
- Rose: Duitse degelijkheid
Ik zou dan voor de Rose gaan uit je lijstje.
Maar als ik zelf zou moeten kiezen: een gravelbike van staal, natuurlijk.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Volg dam vooral niet teveel mensen op instagram. Als dat je tegen staat (mij wel!) en daar merken op af gaat schrijven kun je heel veel fietsen niet kopen.De Specialized> te duur en voelt niet prettig om Stefan Bolt, Eric Corton etc indirect
te sponsoren.
Dat is inderdaad wat me met name stoort aan de zogenaamde influencers: vroegah (een paar jaar geleden:-)) waren er mensen met een blog (insta was nog niet zo groot) die spullen kregen en dan eerlijk zeiden wat ze van vonden. Een meestal was dat dan een of andere lelijke gnoom die dat schreef. Kon positief zijn, maar ook negatief. Kon ik wat mee.jwkeij schreef: ↑19 sep 2020 16:04 Daar heb je een punt. Bij veel van dit soort sponsoring/influesersheisse weet je t wel. Bij gcn of Juliet Elliott stoort het mij totaal niet, maar bij sommige ‘privé rijders op een Specialized’ bijvoorbeeld wél.
Aan de andere kant; als je flink spaart en je koopt die vette Sequoia of Diverge, denk je niet aan ten Dam of Corton. Dan heb je een vette, nieuwe fiets.
Maar dan zou ik nog steeds voor die Rose gaan uit dat rijtje.