Giro 2021
- Enzzo
- Forum-lid HC
Sturen is blijkbaar toch wel een dingetje voor Remco! In de lastige afdaling van de forcella rijden ze hem er makkelijk af....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maandag de Giau afdalen naar de finish. Prachtige afdaling, maar daar kun je heel gemakkelijk op een paar hele bochtige stukken de aansluiting kwijt raken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Die Tratnik is al niet moeders mooiste maar met die kleur combinatie van zijn fiets en die felblauwe armstukken en kousen wordt het wel heel lelijk.
De Italiaanse tv neemt hem dan ook liever niet in beeld ondanks dat hij op kop rijdt
De Italiaanse tv neemt hem dan ook liever niet in beeld ondanks dat hij op kop rijdt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Covid bestaat niet op de flanken van de Zoncolan geloof ik.....
Yates lekker bezig, Bernal volgt makkelijk.
Belgie in rouw denk ik.
Edit: belgische pers in rouw
Yates lekker bezig, Bernal volgt makkelijk.
Belgie in rouw denk ik.
Edit: belgische pers in rouw
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nou dat niet meteen toch? Je zou willen dat je op die leeftijd op die plek eindigt in zo’n etappe! Knap hoor.
Mollema ook sterk, jammer dat het net niet genoeg was.
Maar die fortunato verdient wel een sigaartje van “purito” hoor! Mooi voor zo’n jonge vent uit zo’n jonge ploeg met een oude vos als ploegleider
Mollema ook sterk, jammer dat het net niet genoeg was.
Maar die fortunato verdient wel een sigaartje van “purito” hoor! Mooi voor zo’n jonge vent uit zo’n jonge ploeg met een oude vos als ploegleider
-
El Pistolero
- Forum-lid
Als ik Almeida was ging ik naar huis. Hij is veruit de sterkste renner van DQS. Bernal en Yates gaan het uitmaken denk ik zo.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ik zie niet hoe Remco een rit gaat winnen. In de proloog was al duidelijk hoe ver hij nog van een top-niveau verwijderd is. Hij hoeft ook geen rit te winnen. Hoe sneller de hype voorbij is hoe beter voor hem. Hij rijdt tot nu toe een zeer degelijke Giro.
-
hayes
Met zijn voorgeschiedenis wordt veel verwacht.
Ik vond het bizar hoe de pers de laatste week voor de Giro plots een favoriet van hem maakte. Terwijl hij verdorie na een horrorcrash die 1. z'n leven en 2. z'n carrière had kunnen beëindigen en 9 (!) maanden revalidatie pas terug begon koersen.
Hij heeft die 'fond' niet die je nodig hebt.
En ik vermoed dat hij altijd wat problemen zal hebben met korte snokken. 200 km rijden om pas de laatste paar km voluit te gaan. Dat is zijn ding niet. Hij is 21, heeft 0 ervaring in een grote ronde en durft z'n instincten niet volgen denk ik. Hij rijdt mee in het keurslijf en dat ligt hem echt niet.
Soit. Ofwel moet hij zich laten uitzakken, tijd pakken en hopen ene een goeie dag in week 3 (en een ritzege dus). Ofwel moet hij die top 10 volhouden. Ik vermoed dat er nog zullen uitzakken.
En zonder ongelukken wint Bernal. Die is in supervorm.
Maar we vergeten allemaal wat het meest uitzonderlijke is. Thomas Degendt die nog in 0 ontsnappingen zat, terwijl de winnaar al regelmatig uit de ontsnapping kwam. (kweet wel, kniepijn) En dat moet voor Thomas echt balen zijn.
Ik vond het bizar hoe de pers de laatste week voor de Giro plots een favoriet van hem maakte. Terwijl hij verdorie na een horrorcrash die 1. z'n leven en 2. z'n carrière had kunnen beëindigen en 9 (!) maanden revalidatie pas terug begon koersen.
Hij heeft die 'fond' niet die je nodig hebt.
En ik vermoed dat hij altijd wat problemen zal hebben met korte snokken. 200 km rijden om pas de laatste paar km voluit te gaan. Dat is zijn ding niet. Hij is 21, heeft 0 ervaring in een grote ronde en durft z'n instincten niet volgen denk ik. Hij rijdt mee in het keurslijf en dat ligt hem echt niet.
Soit. Ofwel moet hij zich laten uitzakken, tijd pakken en hopen ene een goeie dag in week 3 (en een ritzege dus). Ofwel moet hij die top 10 volhouden. Ik vermoed dat er nog zullen uitzakken.
En zonder ongelukken wint Bernal. Die is in supervorm.
Maar we vergeten allemaal wat het meest uitzonderlijke is. Thomas Degendt die nog in 0 ontsnappingen zat, terwijl de winnaar al regelmatig uit de ontsnapping kwam. (kweet wel, kniepijn) En dat moet voor Thomas echt balen zijn.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het meest uitzonderlijke is nog dat ik als een huismoeder George Bennett van de fiets wil trekken om hem een pint bier en een paar frietjes oorlog te voeren.... Ziet eruit als iemand die een enkeltje Goelag gehad heeft.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!