Met je pens op een balk vallen en dan aan de achterzijde van je been een blessure oplopen. Veldrijden is gevaarlijk.fiedoo schreef: ↑31 dec 2018 09:04“Het gaat om een lichte blessure, een bloeding, kneuzing of in het slechtste geval een klein spiertrauma van de linkerquadriceps”, meldt zijn team Crelan-Charles. “Tim moet het rustig aan doen. Het is nog niet zeker wanneer hij hervat, maar Baal op 1 januari komt nog te vroeg.” (JDK)
Veldritseizoen 2018 / 2019
- devriesman
- Forum-lid
'k dacht dat die uitzending op VTM was? Daar is wuyts geen commentator. Die mannen zien dat ook niet altijd correct hoor. Ik dacht dat het de buikstreek was waar hij op viel maar dus blijkbaar nog iets lager.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou, zoveel zeikt Van der Poel doorgaans niet. En gisteren is hij ook zonder al teveel gedoe gewoon over die bulten gereden.
Neff is technisch natuurlijk uitstekend. Leuk voor de cross dat dit soort wereldtoppers ook mee gaan doen.
Neff is technisch natuurlijk uitstekend. Leuk voor de cross dat dit soort wereldtoppers ook mee gaan doen.
Over die bultjes had hij toch nogal wat te zeiken. Hij zou er zeker niet gaan springen omdat het te gevaarlijk zou zijn. Neff heb ik toch wat bescheiden air time zien maken, net als oa Pidcock. Stybar maakte er op een gegeven moment echt een show van.
Zeker als je ervoor kiest om op andere punten van het parcours wel onnodig risico te nemen vind ik het gezeik aan het adres van de organisatie omdat een stukje uit het parcours is gehaald dat hem goed lag.
Zeker als je ervoor kiest om op andere punten van het parcours wel onnodig risico te nemen vind ik het gezeik aan het adres van de organisatie omdat een stukje uit het parcours is gehaald dat hem goed lag.
Campagnolo Ultra Dork