Giro 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nadat ik belleballegooien gisteren voor de 10e keer ‘de wederopstanding van Froome’ hoorde roepen dacht ik hetzelfde over de wannebee Jose.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Anquetil en Indurain deden niet anders, alleen waren er toen veel meer tijdritkilometers.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Froome won in zekere zin ook dankzij de TT. Daar maakte hij de echte verschillen.
Edit: mijn god, wie zit er naast Jeroen? Hierbij vergeleken is Jose Been nog een verademing....
Edit: mijn god, wie zit er naast Jeroen? Hierbij vergeleken is Jose Been nog een verademing....
Af en toe kwam zijn achterwiel in beeld. Dan kon je zien dat 'ie op achter op een groot en voor op het kleine tandwiel reed. (domme vraag: is dat nu het grootste of het kleinste verzet?).
Op de website van de Giro zag je dat hij (trouwens Tom ook) bij stijgingspercentages tussen 15 en 20% reed met 87 rpm en 400W wegtrapte.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Frank Hoste zit nu bij Eurosport. Karsten is er dinsdag weer.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Pufje Yates op kop. Echt balen dit!
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis wel een manier van koersen die we lang niet hebben gezien. Wat een verademing tov de Sky-slaapcouchette.
Yates is inde bergetappes toch echt wel opvallend veel sterker dan de rest. Dat kan 1 etappe, maar meerdere etappes achter elkaar... Dat heb ik alleen eerder gezien bij renners die jaren later bleken te hebben gesnoept.
En als je dan ziet dat Yates 2 jaar geleden al een schorsing kreeg voor gebruik van verboden middelen, die tegen astma bleken en welke de arts was vergeten aan te melden... Het blijft vreemd dat er middelen op een verboden lijst staan, kennelijk omdat ze stimulerend werken, maar die wel gebruikt mogen worden als ze van tevoren worden aangemeld.
Ik wil graag geloven dat Yates schoon rijdt, maar ik geloof het gewoon niet meer. Als de crème de la crème van het peloton dicht bij elkaar blijft en niet weg komt bij elkaar, is het ongeloofwaardig dat er een renner is die nog een stuk sterker is.
En als je dan ziet dat Yates 2 jaar geleden al een schorsing kreeg voor gebruik van verboden middelen, die tegen astma bleken en welke de arts was vergeten aan te melden... Het blijft vreemd dat er middelen op een verboden lijst staan, kennelijk omdat ze stimulerend werken, maar die wel gebruikt mogen worden als ze van tevoren worden aangemeld.
Ik wil graag geloven dat Yates schoon rijdt, maar ik geloof het gewoon niet meer. Als de crème de la crème van het peloton dicht bij elkaar blijft en niet weg komt bij elkaar, is het ongeloofwaardig dat er een renner is die nog een stuk sterker is.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Sunweb heeft tactisch niet slim gereden vandaag.
Klaasjenl +[.
Klaasjenl +[.
Laatst gewijzigd door El Pistolero op 20 mei 2018 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@klaasje:Helaas ‘bewijst’ de historie je gelijk.
Maar qua koers nu: TD is gewoon niet goed genoeg. Kijk naar zijn blik, zijn houding. Straalt soort van berusting uit.
Maar qua koers nu: TD is gewoon niet goed genoeg. Kijk naar zijn blik, zijn houding. Straalt soort van berusting uit.
Oei, dat is wel een klap hoor. TD op zich niet slecht, Yates is alleen exceptioneel goed. In de tijdrit zullen ze ongeveer op gelijke hoogte komen, en dan ben ik benieuwd naar de derde week. Enerzijds met de huidige verhoudingen is TD dan kansloos, maar ik vraag me ook af of Yates dit niveau blijft volhouden. Voor iemand die nooit top3 heeft gereden in een grote ronde, is het maar de vraag of hij het herstelvermogen van Dumoulin heeft. Zou ook zomaar kunnen dat hij in de derde week keihard door het ijs zakt.
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4