Baanclinic Alkmaar Zaterdag 12 januari 16.30
- de zwarten
- Forum-lid HC
this thread is worthless without more pics!

Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®-
bushwankaz
- Forum-lid
Iedereen heeft het blijkbaar leuk gehad. Zijn er nu al wat die zaterdag ochtend naar de vrije training op Sloten gaan?
-
bottecchia
- Forum-lid
Ik heb me ingeschreven voor de introductietraining op Sloten. Dan kan ik de ervaringen van Alkmaar nog even opfrissen en tegelijkertijd wennen aan deze baan. Dat leek me toch wat verstandiger dan direct naar de vrije training te gaan.
-
bottecchia
- Forum-lid
Geen idee. Ik heb me ingeschreven via de site voor de introductie op 27 januari. Dat was de eerste optie. Verder heb ik nog niks van ze gehoord. Ze moeten wel minimaal 7 deelnemers hebben dus misschien hebben ze dat aantal op dit moment nog niet bereikt.
[quote="Bottecchia"]Geen idee. Ik heb me ingeschreven via de site voor de introductie op 27 januari. Dat was de eerste optie. Verder heb ik nog niks van ze gehoord. Ze moeten wel minimaal 7 deelnemers hebben dus misschien hebben ze dat aantal op dit moment nog niet bereikt.[/quote]
Dan ben ik er ook, ik heb me net aangemeld via de website. Jij was er ook in Alkmaar bij, wie was je ook al weer?. Ik heb niet iedereen gesproken.
http://www.velodrome.nl/basistr_online_maildb.php
Dan ben ik er ook, ik heb me net aangemeld via de website. Jij was er ook in Alkmaar bij, wie was je ook al weer?. Ik heb niet iedereen gesproken.
http://www.velodrome.nl/basistr_online_maildb.php
kiekeboe
-
bottecchia
- Forum-lid
Kijk, dan zijn er in ieder geval alvast twee deelnemers. Ik zal in de loop van de week wel eens informeren hoeveel aanmeldingen ze al hebben. Als we te kort komen kunnen we nog wat lobbyen.
Ik had afgelopen zaterdag een zwart/geel Ronde van Vlaanderen shirt aan. Op de foto 4e van links als je Yondi Schmidt ook meetelt.
Ik had afgelopen zaterdag een zwart/geel Ronde van Vlaanderen shirt aan. Op de foto 4e van links als je Yondi Schmidt ook meetelt.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Andromeda, zou je nog ff kunnen checken wat nou mijn juiste tijd is?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
[quote="Kikkie"]nou dirk, ik scheet hem ook 7 kleuren hoor. je was niet de enige. Ik had van niet last behalve mijn handen natijd. ik doe het echter graag nog eens, heb met dit soort dingen een paar keer vaker nodig om er aan te wennen.[/quote]
Idem. Ik kreeg zondag toch een potje last van bepaalde delen van mijn lichaam waar ik echt nooit last heb... M'n lies en buitenkant knie deden echt een potje pijn. Ik sloeg trouwens geen deuk in een pakje boter zondag...
maar ik geniet nog steeds na!
Idem. Ik kreeg zondag toch een potje last van bepaalde delen van mijn lichaam waar ik echt nooit last heb... M'n lies en buitenkant knie deden echt een potje pijn. Ik sloeg trouwens geen deuk in een pakje boter zondag...
maar ik geniet nog steeds na!