Kijk eens aan het lijstje groeit al lekker. Straks is het gewoon een veredelde forumrit.
Vanavond ben ik maar eens aan de slag gegaan met een emmer water, wat schoonmaakspullen en een tuinslang. Het duurde even een half uurtje maar toen waren ze schoon hoor......m'n fietsschoenen.
De Merckx had wat meer aandacht nodig maar ook die is inmiddels weer netjes. Man wat kwam daar een vuil vanaf zeg. Gelukkig staat hij nu weer mooi schoon in m'n berging. Met die fiets heb ik nu natuurlijk een band voor het leven!
Het frame stamt uit 1990 en heeft in de loop der jaren natuurlijk de nodige lakschade opgelopen. Maar daar gaan we maar eens wat aan doen. Ik ben alvast aan het informeren naar de mogelijkheden om hem weer helemaal mooi te laten spuiten. Dan kan hij misschien in 2010 nog een keer terugkeren naar de heilige grond.
Voor de twijfelaars: Als je mij pak 'm beet 6 maanden geleden had verteld dat ik Parijs-Roubaix ging rijden dan was ik in lachen uitgebarsten en had ik je voor gek verklaard. Nu loop ik al sinds zondag trots met mijn steen rond. Ik wil maar zeggen dat je niet te snel iets moet uitsluiten. Het is een ervaring die je van je leven niet meer vergeet.