Tour de France 2025
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
We wachten op het interview met de vrouw van Pino.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Of het logica is weet ik niet, want Pogi kan ook nog venijnig sprinten en zo'n zware aankomst zijn nog een paar mannen die dit kunnen (Pedersen, Roglic, Phillipsen, v Aert). Door die 2 klimmen er vlak voor, wordt de spoeling iets dunner. En niet al deze mannen waren nog van voren (Pedersen doet niet eens mee :-p )
Maar laten we gister toch niet een bergetappe, of aankomst bergop noemen. 2 klimmetjes zoals in een Amstel Gold, met dan aankomst in oplopende lijn. Mathieu heeft ook in Sienna nog wel eens een sprint getrokken, wat een stuk steiler was.
Maar laten we gister toch niet een bergetappe, of aankomst bergop noemen. 2 klimmetjes zoals in een Amstel Gold, met dan aankomst in oplopende lijn. Mathieu heeft ook in Sienna nog wel eens een sprint getrokken, wat een stuk steiler was.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Als je de Patersberg kunt opknallen kun je dat hier zeker ook. Zo superzwaar is die laatste helling naar de finish niet.CALPE schreef: ↑07 jul 2025 10:29
In een loodzware sprint bergop is het absoluut geen logica die gerespecteerd
wordt, dat Mathieu dit eventjes wel zou gaan klaarspelen tegen een legertje
aan béste klimmers, voor wie dit peanuts was.
Hij is immers geen Ventoux of Finestre- beklimmer zoals Van Aert dit wél is,
voor wie de logica om bergop te kunnen winnen, wel evident was geweest maar hij
in de voorbije 2 etappe's zijn status geen eer aan deed.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
Fietsgenieter
- Forum-lid
De etappe gisteren had wel iets weg van MSR. Met finish op de Poggio.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
De Poggio is 3.7km lang.
Gisteren was het de laatste km die omhoog liep. Dat is toch wel een groot verschil.
Misschien meer een pogio finale (met die 2 klimmen), met sprint op Bemelerberg oid.
Gisteren was het de laatste km die omhoog liep. Dat is toch wel een groot verschil.
Misschien meer een pogio finale (met die 2 klimmen), met sprint op Bemelerberg oid.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Geloof dat het al eerder gezegd is, maar ik vind het zeker niet saai de eerste dagen. En zelfs Vingesaai begint af en toe een aanvalletje erin te gooien. Ik denk dat ie dat van zijn vrouw moet, maar toch 
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik heb er nog niet veel van gezien, alleen de laatste kilometer van beide ritten.
Maar als ik het zo zag en lees is het wel leuker dan drie sprintersetappes op rij.
En van wat ik zie voor de rest van de week is er voor elk wel wat wils.
Maar als ik het zo zag en lees is het wel leuker dan drie sprintersetappes op rij.
En van wat ik zie voor de rest van de week is er voor elk wel wat wils.
Verrekte lang tussenstuk danMarkVeenstra schreef: ↑07 jul 2025 11:50 Misschien meer een pogio finale (met die 2 klimmen), met sprint op Bemelerberg oid.
Ben benieuwd wat ze echt gezegd heeft. Kranten en tijdschriften staan er om bekend alles zo spectaculair mogelijk op te pennenmao schreef: ↑07 jul 2025 08:37 Lekker zo’n zeurende vrouw en plein public,
https://www.telegraaf.nl/sport/wielrenn ... 22516.html
Als daar maar geen echtscheiding van komtmao schreef: ↑07 jul 2025 08:37 Lekker zo’n zeurende vrouw en plein public,
https://www.telegraaf.nl/sport/wielrenn ... 22516.html