Het dopingtopic 2.0
Mountainbiker Rudi van Houts is ook in de contra-expertise positief bevonden op het gebruik van clenbuterol.
De KNWU heeft de regerend Nederlands kampioen met onmiddellijke ingang geschorst.
De sporen van het verboden middel, die ook bij Tour-winnaar Alberto Contador werden aangetroffen, werden gevonden na zijn terugkeer van een stage in Mexico bij een out-of-competition controle.
Minieme hoeveelheid
Net als Contador voert Van Houts aan dat de minieme hoeveelheid clenbuterol (30 picogram) mogelijk in zijn lichaam is gekomen door het eten van vlees.
En net als de Spanjaard heeft van Houts dopingexpert Douwe de Boer ingeschakeld om zijn onschuld te bewijzen.
BRON: nos.nl
De KNWU heeft de regerend Nederlands kampioen met onmiddellijke ingang geschorst.
De sporen van het verboden middel, die ook bij Tour-winnaar Alberto Contador werden aangetroffen, werden gevonden na zijn terugkeer van een stage in Mexico bij een out-of-competition controle.
Minieme hoeveelheid
Net als Contador voert Van Houts aan dat de minieme hoeveelheid clenbuterol (30 picogram) mogelijk in zijn lichaam is gekomen door het eten van vlees.
En net als de Spanjaard heeft van Houts dopingexpert Douwe de Boer ingeschakeld om zijn onschuld te bewijzen.
BRON: nos.nl
Weinig reacties op de bekentenissen van Di Luca. Hoewel ik altijd een supporter van hem ben geweest vind ik dat hij al kansen genoeg gehad heeft.
Maar, soit, als hij nu terug mag koersen voor mij goed maar hopelijk deze keer echt clean!
Maar, soit, als hij nu terug mag koersen voor mij goed maar hopelijk deze keer echt clean!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
eelcoz
fiedoo schreef:Weinig reacties op de bekentenissen van Di Luca. Hoewel ik altijd een supporter van hem ben geweest vind ik dat hij al kansen genoeg gehad heeft.
Hij zei dat een aantal ploegen belangstelling voor 'm had, waaronder 1 team waar hij bovengemiddelde interesse in had. Ik ben benieuwd welk team dat is, eerlijk gezegd.
pantani is terug:-)
maar niet op de fiets...al 2jaar zonder.
mss dat ik dit seizoen wel eens terug ga beginnen.
maar had eens een vraag over clenbuterol.
want heb dit namelijk eens geprobeert,stom genoeg zonder te sporten en moet zeggen dat dit MEER als een paardenmiddel is.
man,ik kan je verzekeren...zweten,hartkloppingen en bibberen,...
is dit een normale reactie en wat doet het met je prestaties als ik zou gefietst hebben?
want heb dit namelijk eens geprobeert,stom genoeg zonder te sporten en moet zeggen dat dit MEER als een paardenmiddel is.
is dit een normale reactie en wat doet het met je prestaties als ik zou gefietst hebben?
il magnifico
-
johanandijk
- Forum-lid
voor vragen over clen kan je beter naar het bodybuilding forum gaan, de werking is bijna bij elke sport het zelfde .
Geen slimme actie trouwens om clen te proberen.
Geen slimme actie trouwens om clen te proberen.
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
pantani schreef:pantani is terug:-)
Maar niet op de fiets... al 2jaar zonder.
Mss dat ik dit seizoen wel eens terug ga beginnen.
Maar had eens een vraag over clenbuterol.
Want heb dit namelijk eens geprobeerd, stom genoeg zonder te sporten en moet zeggen dat dit MEER als een paardenmiddel is.
Man, ik kan je verzekeren... zweten, hartkloppingen en bibberen, ...
Is dit een normale reactie en wat doet het met je prestaties als ik zou gefietst hebben?
Dan had je wellicht de Tour gewonnen en/of tegen de lamp gelopen.
Hoi,
En wat is het nut van glenbuterol proberen als je niet sport? Soort van Bastiaans idee met LSD dat hij zijn patienten voorschreef en zelf wel eens wilde voelen?
Die symptomen zijn overigens normaal bij glenbuterol gebruik. Google maar even en de sportschoolervaringen vliegen je om de oren.
Nogal riskant wat je aan het doen bent aangezien je vraag omtrent bijverschijnselen. Wat voor dosis e.d. heb je genomen en hoe lang?
Je schiet er ook niets mee op. Alleen maar mogelijke bijwerkingen waar je niet op zit te wachten. Drop die zooi!!
Als je per se wilt weten wat het met je doet als je wel zou fietsen......je weet de doodlopende weg.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Mvg, Zorro
En wat is het nut van glenbuterol proberen als je niet sport? Soort van Bastiaans idee met LSD dat hij zijn patienten voorschreef en zelf wel eens wilde voelen?
Die symptomen zijn overigens normaal bij glenbuterol gebruik. Google maar even en de sportschoolervaringen vliegen je om de oren.
Nogal riskant wat je aan het doen bent aangezien je vraag omtrent bijverschijnselen. Wat voor dosis e.d. heb je genomen en hoe lang?
Je schiet er ook niets mee op. Alleen maar mogelijke bijwerkingen waar je niet op zit te wachten. Drop die zooi!!
Als je per se wilt weten wat het met je doet als je wel zou fietsen......je weet de doodlopende weg.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
eelcoz
Wel een briljante come-back-post trouwens....
heb ik ook als ik een tijdje niet fiets...
-
deboefvanparma
- Forum-lid
We hebben weer een beller:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Spo ... ping.dhtml
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/Spo ... ping.dhtml
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
- r.hilferink
- Forum-lid
Wie kan me uitleggen waarom een Ricco (Vacansloleil) en een Di Luca (Katusha) meteen weer een baan hebben en Rasmussen daar ontzettend veel moeite mee heeft gehad.
Is het de leeftijd? Zijn het de behaalde resultaten? Of moet je doodgewoon bekennen en daarmee is de kous af?
Ben trouwens ook benieuwd of Thomas Dekker vanaf 1 juli 2011 weer onderdak kan vinden.....
Is het de leeftijd? Zijn het de behaalde resultaten? Of moet je doodgewoon bekennen en daarmee is de kous af?
Ben trouwens ook benieuwd of Thomas Dekker vanaf 1 juli 2011 weer onderdak kan vinden.....
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;