Wielerseizoen 2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lijkt mij de perfecte influencer om fietsairbags te promoten of beschermende kleding…
Zal soms wel echt pech zijn, maar de statistieken zijn niet in zijn voordeel
Zal soms wel echt pech zijn, maar de statistieken zijn niet in zijn voordeel

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Zo kun je het ook bekijken. Hij keek naar links, Woods ook, maar stuurde ook naar links. Rijdt zo voor Kelderman langs en neemt zijn wiel mee.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ben wel erg onder de indruk van wat Pogacar heeft laten zien deze week! Het zegt misschien nog niets voor de tour maar sterk is hij wel, pfff
Vingegaart was strijdbaar maar nog niet op punt denk ik.
Gaudu is dan weer de eerste Fransman in lange tijd die ik erg prettig vind in stijl en vechtlust. Hoop hem in de tour ook van voren te zien strijden.
Al met al een hele aantrekkelijke Parijs-Nice gezien!
Vingegaart was strijdbaar maar nog niet op punt denk ik.
Gaudu is dan weer de eerste Fransman in lange tijd die ik erg prettig vind in stijl en vechtlust. Hoop hem in de tour ook van voren te zien strijden.
Al met al een hele aantrekkelijke Parijs-Nice gezien!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ik denk vooral ook andere fase van hun voorbereiding. Pogacar moet nu dicht tegen zijn topvorm aanleunen om in de klassiekers mee te doen voor de overwinning. Vingegaard kan rustig opbouwen richting de tour.
Wat me vooral opviel in Tirreno is dat Van Aert al een stuk dichter bij zijn topvorm aanzit dan Van Der Poel. Die 2 gaan toch met een heel verschillend gevoel richting Milaan-Sanremo. Van Der Poel en Alaphilippe lijken wel ongeveer in dezelfde fase van hun voorbereiding te zitten, maar misschien was de Tirreno dan vooral wat ze nodig hadden om richting die topvorm te gaan.
Wat me vooral opviel in Tirreno is dat Van Aert al een stuk dichter bij zijn topvorm aanzit dan Van Der Poel. Die 2 gaan toch met een heel verschillend gevoel richting Milaan-Sanremo. Van Der Poel en Alaphilippe lijken wel ongeveer in dezelfde fase van hun voorbereiding te zitten, maar misschien was de Tirreno dan vooral wat ze nodig hadden om richting die topvorm te gaan.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit zegt nog helemaal niks over de Tour.
Indrukwekkend wat hij laat zien, maar misschien te vroeg in vorm?
Hoop voor de tour vooral op meerdere renners op gelijk niveau. Pogi die met deze overmacht wint is niet te hopen.
Indrukwekkend wat hij laat zien, maar misschien te vroeg in vorm?
Hoop voor de tour vooral op meerdere renners op gelijk niveau. Pogi die met deze overmacht wint is niet te hopen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Tirreno-Adriatico vorig jaar won Pogacar ook met twee vingers in zijn neus van Vingegaard. De Tour is voor beiden de belangrijkste wedstrijd, alleen werken ze er op verschillende manier naar toe, waarbij Pogacar op deze manier wel wat meer opstrijkt. Ben overigens ook wel benieuwd of Roglic na afgelopen week niet misschien toch op een of ander reservelijstje staat voor de Tour.
Time is on my site.
-
- Forum-lid
Uitslag Strade Bianche bij de dames herzien;
https://nos.nl/artikel/2467408-faulkner ... ucosemeter
https://nos.nl/artikel/2467408-faulkner ... ucosemeter
Doe alles wat je doet met hart en ziel.