Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wie kreeg op 9 juni jouw stem?

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 11 jun 2010 21:39

[quote="Arepol"][quote="superrose"]jeetje is dit topic nog steeds gaande?[/quote]

Ongelofelijk he :)
Je zou haast zeggen: ga toch fietsen... ;)[/quote]

ja of ga de politiek in, begin een debatclubje, plak stickers op je fiets, eet links of rechtsdraaiende yoghurt, put your left foot in, put your left foot out.., ga baanwielrennen, studeer een monoloog in, koop een wieler boek en lees het van achter naar voren, begin een blog, ga twitteren, zoek een baan of ga eens echt studeren, ga koersen, boek een vakantie en nog vele andere dingen :)

Ik zeg dat het tijd is om eens lekker off topic te gaan hier, zeg Arepol, wat eet jij vanavond?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 11 jun 2010 21:52

Ik denk toch dat een soort paars+ het beste is, VVD, D66, PvdA en groen links :)
mijn Flickr

arepol
Forum-lid

arepol 11 jun 2010 21:58

[quote="superrose"][quote="Arepol"][quote="superrose"]jeetje is dit topic nog steeds gaande?[/quote]

Ongelofelijk he :)
Je zou haast zeggen: ga toch fietsen... ;)[/quote]

ja of ga de politiek in, begin een debatclubje, plak stickers op je fiets, eet links of rechtsdraaiende yoghurt, put your left foot in, put your left foot out.., ga baanwielrennen, studeer een monoloog in, koop een wieler boek en lees het van achter naar voren, begin een blog, ga twitteren, zoek een baan of ga eens echt studeren, ga koersen, boek een vakantie en nog vele andere dingen :)

Ik zeg dat het tijd is om eens lekker off topic te gaan hier, zeg Arepol, wat eet jij vanavond?
[/quote]

Haha, goed gevonden. Pasta! Koolhydraatjes stapelen voor de Rog Tour dit weekend ;)
Alles is relatief 8-)

danny1407
Forum-lid

danny1407 11 jun 2010 22:05

Ik ga pas stemmen als er een partij roept dat:
Alle welvaartszieken in de randstad moet bivakkeren, met opheffing van buitenwijken of randgemeenten.
Alle dieren- natuur- en milieuactivisten op de veluwse hei. (met naar keuze wel of geen stromend water)
Alle oostblok immigranten in de bollenstreek.
Alle turken in Beverwijk.
Alle marokkanen in Burgers Desert......en de limburgers en friezen een afzonderlijk paspoort geven.

;)

FacebookS3RSSite

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 11 jun 2010 22:28

[quote="jaapieo"]Ik denk toch dat een soort paars+ het beste is, VVD, D66, PvdA en groen links :)[/quote]

Hij bedoeld te zeggen dat hij blauwe druiven eet, met een salade, met tomaat en groene olijven :)

jpp
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jpp 11 jun 2010 22:33

Het is echt niet verplicht om iets in dit topic te posten hoor. Als het je niet interesseert of als je het intellectueel niet kunt bijbenen, mag je ook gewoon besluiten niet te reageren :D
... más allá ...

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 11 jun 2010 22:41

:D:D
mijn Flickr

oldandslow
Forum-lid

Gebruikersavatar oldandslow 11 jun 2010 23:00

Dit is ongetwijfeld het meest waardevolle topic van het hele forum, al heeft het bijzonder weinig met fietsen te maken. Blijmakend is het feit dat er toch vele mensen bezig zijn met politiek en de consequenties van de verkiezingen. En dat je hier je eigen mening kunt ventileren, al dan niet goed onderbouwd. Minder blijmakend de korte lontjes die soms ontbranden wanneer een andersluidende mening wordt weergegeven. Een beetje relativeren op zijn tijd is wenselijk, tenslotte hoeft niet iedereen tot dezelfde filosofie bekeerd te worden, maar is het mooi om iemand duidelijk te maken hoe je tot je denkbeelden komt. En misschien is dat inderdaad wel beter om dat bij een biertje te doen..
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 11 jun 2010 23:33

[quote="JPP"]Het is echt niet verplicht om iets in dit topic te posten hoor. Als het je niet interesseert of als je het intellectueel niet kunt bijbenen, mag je ook gewoon besluiten niet te reageren :D[/quote]

het is tijd om dit topic naar een debater forum te brengen

jpp
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jpp 11 jun 2010 23:40

[quote="superrose"][quote="JPP"]Het is echt niet verplicht om iets in dit topic te posten hoor. Als het je niet interesseert of als je het intellectueel niet kunt bijbenen, mag je ook gewoon besluiten niet te reageren :D[/quote]

het is tijd om dit topic naar een debater forum te brengen[/quote]

Het is echt niet verplicht om iets in dit topic te posten hoor. Als het je niet interesseert of als je het intellectueel niet kunt bijbenen, mag je ook gewoon besluiten niet te reageren :D
... más allá ...

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 12 jun 2010 00:05

wel een beetje kort door de bocht om mijn ongenoegen met dit topic te verbinden aan een al dan niet gebrek aan intellectueel vermogen...

Ik heb dit topic met plezier gelezen, helaas is er regelmatig een soort van bitchie toon en proberen mensen hun mening of hun gelijk op te dringen.
De TS is iemand die met regelmaat miept over "spam" van anderen op dit forum, hetgeen volkomen misplaatst is en nu veranderd dit topic in een podium voor lange niet fiets gerelateerde discussies over politiek. het mooie van onze sport is juist dat in de beoefening zaken als achtergrond, politiek, maatschappelijke positie en dergelijke niet van belang zijn. Wielrennen is een sport waar een directeur kan opkijken tegen een putjesschepper, of waar ze gebroederlijk een waaier opzetten om de wind te trotseren.
Ik ben op dit forum omdat ik met jullie iets deel, de passie voor de sport en stilte van het rijden, het glanzende materiaal en kameraadschap. Die overeenkomsten zie ik graag benadrukt hier, vandaar mijn ongenoegen richting dit topic.... let's face it, deze discussie gaat niet tot een gezamelijke visie komen. Links wordt niet overtuigd door rechts en andersom ook niet. De Campa Shimano discussie wuiven we lachend weg omdat we weten dat we geen consensus zullen bereiken, zullen we deze discussie met dezelfde glimlach gewoon loslaten?
Als het niet voor jou persoonlijk is, doe het dan voor het forum als geheel.

jeroennl
Forum-lid

jeroennl 12 jun 2010 00:12

[quote="superrose"]De Campa Shimano discussie wuiven we lachend weg omdat we weten dat we geen consensus zullen bereiken, zullen we deze discussie met dezelfde glimlach gewoon loslaten?
Als het niet voor jou persoonlijk is, doe het dan voor het forum als geheel.[/quote]

VVD - PVDA 31 - 30
Campa - Shimano 11 - 10

:)

Plaats reactie