Mathieu van der Poel
Inderdaad, maar zoals ze bij ons zeggen "stel dat onze koe een kat was, dan kon ik...."scepticus schreef: ↑24 aug 2018 11:41En het grappige is: ondanks dat hij al zó lang zo goed is, is hij gewoon NOG STEEDS ontzettend jong!robbebopper schreef: ↑21 aug 2018 19:31 Luik Bastenaken Luik heeft een leuke aankomst voor hem![]()
Maar, hij schijnt volgend jaar “ de monumenten” nog over te slaan.
Stel hij wint in 2022 zijn eerste Luik-Bastenaken-Luik, dan is hij nog steeds pas 27!
Ter vergelijking de leeftijd waarop enkele anderen hun eerste LBL wonnen:
Argentin: 24
Valverde: (nog nét) 25
Bartoli: 26
Bettini: 26
Gilbert: 28
![]()
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vroeg mij ook al af wat hij met die kat wilde gaan doen...... 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Verslag van gisteren, en ook de plek waar je live kunt kijken voor de race van vandaag in La Bresse:
https://www.redbull.com/int-en/uci-worl ... ace-report
https://www.redbull.com/int-en/uci-worl ... ace-report
- robbebopper
- Forum-lid HC
In de derde ronde op kop met Schurter. De rest al op dertig seconden......
- robbebopper
- Forum-lid HC
Kerschbaumer dicht het gat, en Schurter rijdt meteen weg.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vierde vandaag, en tweede in de eindstand van de wereldbeker.
Ik kan me herinneren dat er hier twee jaar geleden vrij veel mensen dachten dat hij nooit op dit niveau kon komen. Hij is over twee jaar gewoon een kandidaat voor goud.
Ik kan me herinneren dat er hier twee jaar geleden vrij veel mensen dachten dat hij nooit op dit niveau kon komen. Hij is over twee jaar gewoon een kandidaat voor goud.
-
anderson99
- Forum-lid
Hij heeft geluk dat ze nu opeens dit jaar besloten om een voorwedstrijd te doen voor de echte world cup wedstrijd een korte snelle ronde daar krijg je behoorlijk wat punten. Je ziet dat de krachtpatser zwaar in het voordeel zijn. De Braziliaan die weinig liet zien in de world cup werd bijna 3e in de world cup omdat die zoveel punten had bij de voor wedstrijden.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hij is bij bijna alle wedstrijden in de top vijf gekomen. En natuurlijk ligt de korte cross hem beter, maar het is een kwestie van tijd voordat hij in de reguliere wedstrijd ook gaat winnen.
LBL krijgt een nieuwe aankomst.robbebopper schreef: ↑21 aug 2018 19:31 Luik Bastenaken Luik heeft een leuke aankomst voor hem![]()
Maar, hij schijnt volgend jaar “ de monumenten” nog over te slaan.