You know what they say: "onkruid vergaat niet"litespeed schreef:Gezien jouw postfrequentie is er moeilijk aan te ontkomen, niet? Woekerend onkruid dat overal opduikt tussen de zeer interessante info op dit forum.

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
You know what they say: "onkruid vergaat niet"litespeed schreef:Gezien jouw postfrequentie is er moeilijk aan te ontkomen, niet? Woekerend onkruid dat overal opduikt tussen de zeer interessante info op dit forum.
En alweer een veenbrand geblust!litespeed schreef:Eens.
Ik ben met kniestukken en shirt met lang mouwen naar de start gereden en heb ze na de start, op weg naar de Glandon gewoon even gedropt op de camping in Allemont waar we stonden. Kostte hooguit 2 minuutjes, scheelde érg veel kou lijdenhavana schreef:Oude trainingsbroek en trui meenemen en achterlaten bij de start.
1. Klopt, gaat met een chip, die je met een tiewrap aan je fiets kan maken. Achterin je achterzak steken werkt ook, heb ik ondervonden. De tijd wordt inderdaad past gestart zodra je over een mat rijdt.Tracing schreef:hallo,
1. Ik neem aan dat de tijdwaarneming ahv chip gaat, dan maakt het toch niet uit hoe laatje in je vak staat? als je over de mat rijd gaat de tijd pas lopen?
2. Ik heb startnummer 1647 wat vrij laag is dus ik zit in de eerste batch, maar startvakken bestaan uit minder deelnemers?
3. Ik zag dat ik 08.49 uur voor goud moet rijden, telt de afdaling op de glandon helemaal niet mee, of nemen ze een standaard tijd?
4. en als laatste, ik rijd 15 juni de laatste voorbereiding, rekem-franchorchamps-rekem (185 km, http://www.detoekomstrekem.be/ ) kent iemand deze tocht?
Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reacties,
groet,
hans