Takkenweer
De enige bui in heel Nederland valt nu op mijn dak, net nu ik op het punt stond om te vertrekken.
Motivatie meteen gedaald tot het vriespunt (net als de gevoelstemperatuur).
Motivatie meteen gedaald tot het vriespunt (net als de gevoelstemperatuur).
- fietser1972
- Forum-lid
In twee weken tijd al drie keer volledig nat geregend en wind die leuk is voor kitesurfen hier aan de kust maar niet voor wielrennen. Hopen op beter weer in juni dan maar.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Mag wel ophouden die horror winter nu,snak naar een paar maanden lekkere temperaturen zodat we weer een keer heerlijk sávonds kunnen fietsen.
Grtz; mtbfool
Grtz; mtbfool
- daniel1975
- Forum-lid HC
En nu zitten wij eens goed
. Stralend weer in de ardennen. Zo een heerlijk rondje italiaans fietsen! (in het kort, veel wit en van terras-naar-terras
(

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- timofietst
- Forum-lid

Vooruitzichten lange termijn
zondag 27 mei tot en met zondag 03 juni
Het meest waarschijnlijke scenario is dat van een dalende temperatuur en (licht) toenemende wisselvalligheid. Daarnaast blijft er een kleine kans op voortzetting van het weerbeeld van komende week: zon, af en toe een bui en temperaturen boven de 20 C.
Uitgifte: 20/05/2012 02.47 uur LT
Bron: KNMI.nl
-
- Forum-lid
Lekker takkenweer op dit moment, weinig wind en 30 graden
Dan toch liever 10 graden met een lichte bries en een beetje regen voor de verkoeling
Het is dus nooit goed inderdaad

Dan toch liever 10 graden met een lichte bries en een beetje regen voor de verkoeling

Het is dus nooit goed inderdaad

-
- Forum-lid HC
Ik klaag niet! Heerlijk dit, je gebruikt een bidonnetje per uur maar voor de rest prima!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Takkenwind vandaag; ze waaiden spontaan uit de populieren vandaag 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!