Vandaag gefietst in 2007?
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 11 Maart 2007
Hee Tru lekker ding!!!! ben je er weer meid gezellie!! zo het was cker druk vanmiddag, ben samen met een vriend weer voor het eerst sinds 6 maanden op de racefiets gestapt( vanaf oktober tot nu op de mtb) was weer heerlijk en super druk richting HvHolland , lekker ruim 2 uurtje relaxt gestuurd, laverend tussen al die wandelaars die allemaal aan de verkeerde kant van de weg lopen ze leren het ook nooit wat een eigenwijs klote volkje zijn we toch en super hardleers. Maar ala het mocht de pret niet drukken het was weer fijn om lekker ruim 50 km te hebben gezeten op mijn Merakje , heerlijk toch dat fietsen. Zit stiekum te kijken naar een DeRosa Idol maar ik hou het ff bij kijken maar je weet maar nooit!
'k heb geen tijd om te forummen, 'k moet fietsen!! 25 maart vertrek ik naar Mallorca en ik moet toch een beetje getraind zijn? En al dat werken is toch maar een vervelende onderbreking van de vrije tijd Nog 4 dagen en het is weer weekend!!!
En ik moet eerlijk zeggen, ik ben iemand van het mooie weer. Als het is zoals de afgelopen dagen, dan ben ik weer te genieten. Al die regen van de afgelopen periode!! Het meeste valt er weliswaar naast, maar toch.
Enne...die de Rosa Idol... ik denk dat je er binnen 2 maanden op rijdt. (of heeft Joop hem niet op voorraad?)
wat een lente weer was het. na de dienst om 17:00 nog ff anderhalf uurtje op mijn Aspin gereden. dik tevreden met de fiets en heerlijk gereden. De al laag staande zon gaf de omgeving een aangename warme kleur. Wat is dat allemaal mooi man.
De adrenaline spoot de hele ochtend al door mijn aderen ik dacht"2 uur en dan d'raan"komme ze verdomme nog effe met een extra vergadering na werktijd op de proppe.
Tja zo min mogelijk inbrengen en dan red ik 15:00 wel. Kleertjes aan en weg .
Heijen - Gennep - Milsbeek - Middelaar ( wow wat gaat het goed boven de 30 gem) toen PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS shit 10min stop en hele tempo naar de knoppe -Mook- Malden- Heumen-Linden- Kraaienbergseplassen-Escharen- Mill- StHubert- Haps-Oeffelt- Gennep- Heijen 1:53 en toch nog 27,5 km over niet slecht voor een oude man .
Morgen maar eens aan de conditie gaan werken de tuin moet nu ook omgespit worden daar ben ik wel een uurtje of 12 mee onder de pannen.
Tja zo min mogelijk inbrengen en dan red ik 15:00 wel. Kleertjes aan en weg .
Heijen - Gennep - Milsbeek - Middelaar ( wow wat gaat het goed boven de 30 gem) toen PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS shit 10min stop en hele tempo naar de knoppe -Mook- Malden- Heumen-Linden- Kraaienbergseplassen-Escharen- Mill- StHubert- Haps-Oeffelt- Gennep- Heijen 1:53 en toch nog 27,5 km over niet slecht voor een oude man .
Morgen maar eens aan de conditie gaan werken de tuin moet nu ook omgespit worden daar ben ik wel een uurtje of 12 mee onder de pannen.
cornelli racing cycles Uden
hehee NEOS, ja jong' dat is ooch belangriek he, in d'r tuin sjravele. Heb gisteren mijn conditie in de tuin al beproefd. Tja dat moet ook gebeuren wil het geen jungle worden. Maareh, je kunt mischien met je mtb een week lang flink door de tuin crossen, heb je het zaakje ook omgeploegd
Vandaag niet .....wel veel woon werk km....!
Afgelopen weekend wel veel op de fiets gezeten, voor en na mijn werk. Helaas werd ik zondag nog getroffen door een lekke band. Had niets in de gaten totdat ik in een bocht bijna onderuit ging..... Maar goed ff prutsen en ik kon weer verder.
zaterdag: 1 u 45 min. 50 km
zondag: 3 u 15 min. 94 km
Afgelopen weekend wel veel op de fiets gezeten, voor en na mijn werk. Helaas werd ik zondag nog getroffen door een lekke band. Had niets in de gaten totdat ik in een bocht bijna onderuit ging..... Maar goed ff prutsen en ik kon weer verder.
zaterdag: 1 u 45 min. 50 km
zondag: 3 u 15 min. 94 km
"Afstappen is geen optie"
Van morgen scheen het zonnetje al door de gordijnen van mijn slaapkamer dus....
Eerst 10 min in gereden daarna 1-2-3-4-4-3-2-1 min met de rust dubbel.
Het ging wel lekker voor een ochtend.Heijen-Afferden-Oud Bergen- Ayen-Well-Wanssum-Holthees- Vierlingsbeek-Boxmeer- Beugen-Gennep-Heijen.
52KM
Eerst 10 min in gereden daarna 1-2-3-4-4-3-2-1 min met de rust dubbel.
Het ging wel lekker voor een ochtend.Heijen-Afferden-Oud Bergen- Ayen-Well-Wanssum-Holthees- Vierlingsbeek-Boxmeer- Beugen-Gennep-Heijen.
52KM
cornelli racing cycles Uden
Vandaag voor het eerst in het Westland gefietst. Was ook meteen de laatste keer. Mooi is het er niet. Veel te veel stoplichten. De fietspaden zijn nou niet geweldig en je moet wel tig keer oversteken. Het enige voordeel was voor mij dat er geen heuvels zijn. De duinen zijn veel mooier maar een rustige D1 is daar veel lastiger
Vandaag halve snipperdag (ADV) genomen en vanuit mijn werk een tochtje gemaakt. Op de Posbank (Rheden) maar meteen een tijd gezet op Zijpenberg. Eigenlijk was ik nog niet goed warm gereden en had nog wat strammme benen van het hardlopen daags ervoor, maar toch een redelijke tijd, 5.52. Hierna richting Elten (D) en de Eltenberg opgereden. Nog even wezen chillen op het bankje a/d Rijn bij Tolkamer, hierna als een speer weer naar huis. Totaal 104 km. 29,4 gem.
Heerlijk zomaar even een halve dag nemen om te fietsen!! Ik was volgens mij ook niet de enige.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."