Dikke fuckup van DPD dus in overdracht DPD --> 'De Buren' pakketautomaat.7Wattperkg schreef: ↑20 apr 2025 14:15 Nou, het heeft de nodige voeten in de aarde gehad, maar hij is er!
Bij de eerste poging had ik 'm via DPD naar een 'De Buren' pakketautomaat laten sturen maar dat heeft DPD vakkundig vern**kt. Pakketje nooit aangekomen in de automaat (heb ik geverifieerd bij het bedrijf achter de pakketautomaat), tracking liep dood, DPD service 0 behulpzaam.
Uiteindelijk heeft Panda Podium keurig een nieuwe gestuurd, die is van de week aangekomen.![]()
Het grote bezorgdiensten review topic
-
- Forum-lid
Uit een powermetertopic:
Ik was hier altijd enthousiast over Budbee, mijn Mantel pakket lag steevast de volgende dag in de locker bij de Appie om de hoek.
Nu opeens 2 dagen vertraging want het is druk. Hoop dat het vrijdag binnen is, want de planning was vrijdag ketting/cassette te vervangen.
Mantel zegt: voor 22 uur besteld morgen in huis, het is dus blijkbaar voor 22 uur besteld, over-overmorgen in huis. Ik weet het, ik ga niet dood, er is geen man overboord, maar vindt het gewoon irritant. Beloof het me dan niet. Technisch gezien moet een partij als Mantel gewoon bij bestellen aan kunnen geven dat Budbee dat niet gaat halen (als ik op de site van budbee kan zien dat het druk is, moet Mantel dat ook kunnen zien, gewoon opvragen net voordat ik op de bestelknop druk). Maar ik denk dat er geen commercieel belang bij is. Of zij zien dat niet. Ik wel, als het iedere keer zo gaat bestel ik op gegeven moment ergens anders.
Nu opeens 2 dagen vertraging want het is druk. Hoop dat het vrijdag binnen is, want de planning was vrijdag ketting/cassette te vervangen.
Mantel zegt: voor 22 uur besteld morgen in huis, het is dus blijkbaar voor 22 uur besteld, over-overmorgen in huis. Ik weet het, ik ga niet dood, er is geen man overboord, maar vindt het gewoon irritant. Beloof het me dan niet. Technisch gezien moet een partij als Mantel gewoon bij bestellen aan kunnen geven dat Budbee dat niet gaat halen (als ik op de site van budbee kan zien dat het druk is, moet Mantel dat ook kunnen zien, gewoon opvragen net voordat ik op de bestelknop druk). Maar ik denk dat er geen commercieel belang bij is. Of zij zien dat niet. Ik wel, als het iedere keer zo gaat bestel ik op gegeven moment ergens anders.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ach ja dat had ik ook met CoolBlue. Voor 23:59u besteld, morgen in huis. Mooi, vaatwasser ging stuk. Om 22u nieuwe willen bestellen, zou levering drie dagen duren. Klantenservice gebeld; 'ja meneer we hebben geen bezorgers'. Beloof het dan niet.
Volgende dag eentje in het dorp gekocht, stond op voorraad in het magazijn.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mantel en Futurum eigenlijk zelden/nooit dat ze de beloofde termijn niet halen. Alleen blijft het frustrerend dat ze pakketautomaat als optie aangeven en dan later blijkt dat dit niet kan omdat er een handtekening moet worden gezet. BELOOF HET DAN OOK NIET!!
Nu weer klooien bij DHL: zowel bij Kamera-Express als bij Van Lier besteld. Allebei ruim voor de “morgen leveren” deadline.
Van Lier komt vandaag gewoon binnen, Voor Kamera Express geeft DHL nu nog niks aan qua richtlijn (onderweg, is al een dag te laat).
Als je een service beloofd moet je het waarmaken.
Nu weer klooien bij DHL: zowel bij Kamera-Express als bij Van Lier besteld. Allebei ruim voor de “morgen leveren” deadline.
Van Lier komt vandaag gewoon binnen, Voor Kamera Express geeft DHL nu nog niks aan qua richtlijn (onderweg, is al een dag te laat).
Als je een service beloofd moet je het waarmaken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het meest irritante is dat die shops dan naar de vervoerder gaan wijzen en zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Maar dat kunnen ze dus wel. Ik huur die vervoerder niet in, dat doen jullie. Dus regel het met die gasten
. Of contracteer een goede.
Van Mantel was het altijd prima, voor de deadline besteld en je moest bijna rennen naar de Appie om het uit de automaat te halen. Overigens zeiden de gisteren dat het vrijdag werd, lijkt nu vanavond, dus donderdag te worden. Dat valt dan weer mee. En kan ik vrijdag iig mijn cassette en ketting vervangen.

Van Mantel was het altijd prima, voor de deadline besteld en je moest bijna rennen naar de Appie om het uit de automaat te halen. Overigens zeiden de gisteren dat het vrijdag werd, lijkt nu vanavond, dus donderdag te worden. Dat valt dan weer mee. En kan ik vrijdag iig mijn cassette en ketting vervangen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ligt gewoon aan het contract denk ik. En Kamera Express denk ik goedkoper contract.
Maar beloof het dan niet. Gaat mij niet om die dag wachten, dat boeit niet, maar ik plan soms wel op dagen dat er iemand thuis is. En dan is het irritant.
Maar beloof het dan niet. Gaat mij niet om die dag wachten, dat boeit niet, maar ik plan soms wel op dagen dat er iemand thuis is. En dan is het irritant.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja, precies. Maar daarom laat ik ook alles in de Budbee of Postnl automaat of DHL-kleermaker aan de overkant dumpen. Als dat kan tenminste....Het is toch niet te plannen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Daarom koop ik witgoed ook op het dorp. Sluiten hem nog aan ook voor een prijs die niet eens heel veel hoger ligt dan bij Coolblue e.d.Se7en schreef: ↑07 mei 2025 14:16 Ach ja dat had ik ook met CoolBlue. Voor 23:59u besteld, morgen in huis. Mooi, vaatwasser ging stuk. Om 22u nieuwe willen bestellen, zou levering drie dagen duren. Klantenservice gebeld; 'ja meneer we hebben geen bezorgers'. Beloof het dan niet.
Overigens heb ik hier nog steeds weinig problemen met de meeste vervoerders, alleen DPD laat het ernstig afweten. Die leveren standaard pas twee dagen nadat zij het pakket hebben ontvangen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als een firma beloofd , nu bestellen is morgen geleverd en ze komen het niet na stuur ik altijd een mailtje met als onderwerp "als je iets beloofd moet je het nakomen".
Bij Coolblue al 2x een tegoed bon gekregen.
Mij gaat het, meestal, echt niet om de levering de dag nadien maar wel dat je voorziet dat ik dan thuis ben, en de dag nadien mogelijk niet en dan kan ik weer op de loop.
Bij Coolblue al 2x een tegoed bon gekregen.
Mij gaat het, meestal, echt niet om de levering de dag nadien maar wel dat je voorziet dat ik dan thuis ben, en de dag nadien mogelijk niet en dan kan ik weer op de loop.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Bericht dat het aan de verkeerde bezorger is meegegeven, toch weer vrijdag, zuchtrikkert schreef: ↑08 mei 2025 08:03 Het meest irritante is dat die shops dan naar de vervoerder gaan wijzen en zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Maar dat kunnen ze dus wel. Ik huur die vervoerder niet in, dat doen jullie. Dus regel het met die gasten. Of contracteer een goede.