Nou zeg!!! Het topic gaat echt alle kanten op hè
Wat mooi is want, laten we eerlijk zijn, een crisissituatie als de huidige is ongekend en weekt dingen los die normaal onder de deken van “sociaal bewustzijn” en “ niet gefrustreerd zijn” blijven liggen. Het is tenslotte ook hier een sociale groep van mensen met een gezamenlijke ideologie; namelijk wielrennen en zelf fietsen.
Dat de discussie hier en daar wat gepolariseerde standpunten oproept is begrijpelijk.
Zoals ik al eerder zei: deze crisis raakt ons allemaal!
@CODEX. Ik ben het grotendeels met je eens. MAAR: we kunnen nu eenmaal niet negeren dat de huidige generatie mediawijs is en, niet iedereen zal dat met me eens zijn, toch een beetje een applaus generatie is. Ook als jeugdtrainer zul je je daaraan moeten aanpassen. Zo heb ik dat in mijn onderwijsverleden ook altijd gedaan en dat werkt!
@RVV: helemaal eens! En volgens mij ben jij als ondernemer juist heel hard geraakt door deze crisis en heb je dus alle recht van spreken over de bonus van de klm topman!
@Daniel; ik heb meegevoeld met jouw situatie; kindje van 4 thuis en Meanwhile toch thuis proberen te werken. Zie dat in mijn kring ook terug. Respect dus! En dat je een bonus over 2019 nog moet vangen zal ongetwijfeld verdiend zijn en zal niemand je denk ik verwijten; hard werken is hard verdienen, helemaal mee eens. MAAR; ook de onderwijzers en docenten werken keihard op dit moment. En die gaan volgend schooljaar ook de consequenties voelen van wat dit jaar met hun pupillen gedaan heeft, reken daar maar op! Gelukkig is er dan een vakbond die in de bres springt!!!
@Ernie; niet gaan stemmen = ook niet klagen! Democratie is een sociale verworvenheid, fietsen is een hobby. Om Churchill te citeren “democratie is een slecht systeem. Maar het is beter dan alle alternatieven die we kennen”