Raad de plaat
[quote="ottie"]Ik sluit mij aan bij Tinn. In één oogopslag! Als het een andere helling is vreet ik mijn helm op...[/quote]
ottie je hoeft nog geen nieuwe helm te bestellen want het is inderdaad de Italiaanseweg
Mooi en zeer karakteristiek klimmetje bij Doorwerth over een slecht klinkerweggetje in het bos. Telt zelfs mee voor het BIG brevet zag ik...
Tinn, de volgende RdP is weer voor jou.
ottie je hoeft nog geen nieuwe helm te bestellen want het is inderdaad de Italiaanseweg
Mooi en zeer karakteristiek klimmetje bij Doorwerth over een slecht klinkerweggetje in het bos. Telt zelfs mee voor het BIG brevet zag ik...
Tinn, de volgende RdP is weer voor jou.
[quote="W0uter"]Vet! Kan iemand me de coordinaten geven voor Google maps?[/quote]
Dit is wel een handig linkje: klik
Dit is wel een handig linkje: klik
[quote="LVGH"][quote="W0uter"]Vet! Kan iemand me de coordinaten geven voor Google maps?[/quote]
Dit is wel een handig linkje: klik[/quote]
Nog een tip als je daar gaat fietsen: pak dan ook de Boersberg Holleweg en de Westerbouwing mee. Via de Van Borsselenweg en de Van Limburg Stirumweg (zie bovenstaande link) kun je mooi naar de Posbank rijden. Er zijn ook toertochten die hier langs komen zoals de Jan Janssen Classic.
Dit is wel een handig linkje: klik[/quote]
Nog een tip als je daar gaat fietsen: pak dan ook de Boersberg Holleweg en de Westerbouwing mee. Via de Van Borsselenweg en de Van Limburg Stirumweg (zie bovenstaande link) kun je mooi naar de Posbank rijden. Er zijn ook toertochten die hier langs komen zoals de Jan Janssen Classic.
@Tinn: hoe weet iemand uit Heerhugowaard dat dit de Italiaanse weg is? Zo bekend is ie toch niet?! Ik ken hem wel omdat ik er vaak rijdt [ook met de mountainbike kun je deze op een mooie manier omhoog rijden. Deze is onderdeel van de Oosterbeek mtb-route], maar toch...
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
[quote="Seger"]@Tinn: hoe weet iemand uit Heerhugowaard dat dit de Italiaanse weg is? Zo bekend is ie toch niet?! Ik ken hem wel omdat ik er vaak rijdt [ook met de mountainbike kun je deze op een mooie manier omhoog rijden. Deze is onderdeel van de Oosterbeek mtb-route], maar toch...[/quote]
Volgens mij geldt dit voor elke locatie die in RdP voorbij komt. Als iedereen de plaat onmiddellijk zou herkennen is de lol er natuurlijk ook wel af.
Volgens mij geldt dit voor elke locatie die in RdP voorbij komt. Als iedereen de plaat onmiddellijk zou herkennen is de lol er natuurlijk ook wel af.
L'enfer, c'est les autres