Titanium fietsen
- Superstick
- Forum-lid
Helaas begon de ketting voor wat de kraken, de voorderailleur leek niet helemaal top afgesteld. Dus ik heb dat even geprobeerd te wijzigen met de stelschroefjes. Nu schakelt 'ie helemaal niet meer naar het buitenblad, ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Het vreemde is dat ik de derailleur niet zie bewegen als ik aan de stelschroefjes draai. Op filmpjes zie je m dan vrij duidelijk naar links en naar rechts gaan. Ik zie helaas helemaal niets. Enfin, breng m morgen wel even naar de FM.
Het is bijna vanzelfsprekend dat nieuwe kabels wat rek vertonen als er spanning op heeft gestaan.
Niks om je druk over te maken qua materiaal.
Je FM zal de kabels even opnieuw op spanning zetten. (en nu dus ook wat stellen nav je eigen gesleutel)
Na 5 minuutjes sta je weer buiten met een prima werkende derailleur!
Je FM zal de kabels even opnieuw op spanning zetten. (en nu dus ook wat stellen nav je eigen gesleutel)
- Superstick
- Forum-lid
Ah, bedankt voor dit antwoord, nu zit ik weer iets rustiger op mijn stoel.danny1407 schreef:Het is bijna vanzelfsprekend dat nieuwe kabels wat rek vertonen als er spanning op heeft gestaan.
Is er iemand op dit forum die iets meer weet over dit headsetje ? Heb me al suf gezocht op internet maar vind geen enkel zinnig linkje of plaatje.
Ritchey Pro WCS titanium 1 inch met naaldlagers.

Ritchey Pro WCS titanium 1 inch met naaldlagers.