niet idereen kan zijn stuurpen om de kader zetten zonder spacers en voor mij was deze oplossing iets beter dan een 58 nemen
maar goed buiten de spacers rijd deze fiets super strak.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
danoontje schreef:@ havana, mbt de rugklachten, wellicht het zadel wat hoger en verder naar achteren?
gr
raydox schreef: 1 nadeeltje aan de fiets vind ik dat je het achterwiel er moeilijk in krijgt je moet je derailleur een handje toesteken![]()
Evert Dehandsch schreef:raydox schreef: 1 nadeeltje aan de fiets vind ik dat je het achterwiel er moeilijk in krijgt je moet je derailleur een handje toesteken![]()
Heb ik ook al ondervonden met m'n SLT, je moet de derailleur achter de casette duwen. Is inderdaad jammer...
raydox schreef:onder de 120 mm vind ik goed voor toeristenmaar de huidige setup valt goed mee .
als je in het peleton kijkt rijd het merendeel zo hoor![]()
en deze kader zal wel iets vinniger zijn als een 58![]()
raydox schreef:Evert Dehandsch schreef:raydox schreef: 1 nadeeltje aan de fiets vind ik dat je het achterwiel er moeilijk in krijgt je moet je derailleur een handje toesteken![]()
Heb ik ook al ondervonden met m'n SLT, je moet de derailleur achter de casette duwen. Is inderdaad jammer...
ook vind ik het zadel bevestiging niet 100% het stel schroefje voor je zadel 100% recht te zetten lukt me niet goed mijn zadel staat of te wel naar boven of naar beneden met zijn punt![]()
iemand hier een oplossing voor ?
raydox schreef:Evert Dehandsch schreef:raydox schreef: 1 nadeeltje aan de fiets vind ik dat je het achterwiel er moeilijk in krijgt je moet je derailleur een handje toesteken![]()
ook vind ik het zadel bevestiging niet 100% het stel schroefje voor je zadel 100% recht te zetten lukt me niet goed mijn zadel staat of te wel naar boven of naar beneden met zijn punt![]()
iemand hier een oplossing voor ?