er staat "zijn verleden blijft wringen " en "zand er over", Als ik zou moeten kiezen op deze vraagstelling zou ik ook al eens moeten nadenken wat ik antwoord. Natuurlijk blijft zijn verleden wat wringen, maar daarom is hij nog geen onverdiende en verdachte werelkampioen. En zand er over? Hij heeft zijn straf uitgezeten dus moet je hem er niet meer voor veroordelen of voor laten boeten.Theo V schreef: ↑01 okt 2018 20:20Bij de poll van sporza is dat percentage 67%.fiedoo schreef: ↑01 okt 2018 17:11wat is dat nu weer voor een opmerking? "De Belgen"??? Er is 1 journalist die schrijft in HLN dat hij het valverde niet gunt. Voor de rest 95% positieve ( oei, opletten met dat woord) commentaren voor valverdeInfinito GB schreef: ↑01 okt 2018 14:24 De belgen schijnen het nog niet echt te kunnen hebben dat Valverde gewonnen heeft, getuige de diverse reacties op nieuwssites. Iets met doping of zoiets.
Is denk iets meer reëler dan de door jouw genoemde 95%.
https://sporza.be/nl/2018/10/01/poll-valverde/
WK 2018 Innsbruck
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik ben een Vlaming. Voor mij is Valverde de terechte wereldkampioen. Hij was gewoon de beste, al de rest is "zever in pakskes".
Mijn maten en ik van onze club hebben samen naar de wedstrijd gekeken, iedereen unaniem eens, een mooie winnaar.
Het enige jammere is dat Valverde nooit zijn dopinggebruik heeft willen toegeven, maar hij heeft zijn straf uitgezeten en heeft nogmaals bewezen dat hij zowat de meest veelzijdige renner van zijn generatie is.
Mijn maten en ik van onze club hebben samen naar de wedstrijd gekeken, iedereen unaniem eens, een mooie winnaar.
Het enige jammere is dat Valverde nooit zijn dopinggebruik heeft willen toegeven, maar hij heeft zijn straf uitgezeten en heeft nogmaals bewezen dat hij zowat de meest veelzijdige renner van zijn generatie is.