Festka bikes
Zeer fraai. Nix meer aan doen! (Behalve de stuurpen oranje laten spuiten wellicht
)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zegt de man die op een Chinees van 5k rijdthavana schreef:Nou wat ik niet snap is waarom je zoiets laat maken terwijl je net zo goed op een BeOne met Tiagra kan rijden (met Aksium wielen). Rijdt net zo goed en je houdt 7k in je zak!Lcsmet schreef:Ontgaat me iets?havana schreef:Mooie Tsjechische BeOne!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik denk dat er andere motieven spelen waar wij (ik alleszins) geen weet van hebben.metor schreef:Zegt de man die op een Chinees van 5k rijdthavana schreef: Nou wat ik niet snap is waarom je zoiets laat maken terwijl je net zo goed op een BeOne met Tiagra kan rijden (met Aksium wielen). Rijdt net zo goed en je houdt 7k in je zak!![]()
@havana: zijn nu plots alle merkfietsen te duur en moeten we ons allemaal een no-name Chinees aanschaffen en onze andere merkonderdelen laten kaal schuren?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
@metor & @lcsmet
Het was uiteraard niet serieus bedoeld
Ik vind het een schitterende fiets, ben het overigens met Raven eens dat de zadelpen enigszins lomp is.
Het was uiteraard niet serieus bedoeld
Ik vind het een schitterende fiets, ben het overigens met Raven eens dat de zadelpen enigszins lomp is.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi cees!
(p.s. wat zijn dat voor bandjes? of zijn het tubes?)
(p.s. wat zijn dat voor bandjes? of zijn het tubes?)