Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

De gezichten achter de nicknames

noppie
Forum-lid

noppie 19 dec 2005 21:51

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 19 December 2005

Shit doet 't niet... dan maar de link: zijn er best wel een hoop!
http://pg.photos.yahoo.com/ph/christy_v ... 63&.src=ph

Laat ik dan zo vrij zijn ! Hier ben je dan.
Jij bent de dame met de tandpastalach en het blauw/oranje shirtje neem ik aan.?
kiekeboe

motta
Forum-lid

motta 19 dec 2005 23:30

Quote: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 18 December 2005
WHAHAHA dat rose unisex is echt op de limiet. In Italie is het cool in Brabant wordt je al snel uitgemaakt voor HOMO !

nog een geluk dat je wederhelft van hetzelfde gedacht is
Motta

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 20 dec 2005 12:12

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 19 December 2005

Quoten: Origineel geplaatst door Veeteetje op 19 December 2005

Shit doet 't niet... dan maar de link: zijn er best wel een hoop!
http://pg.photos.yahoo.com/ph/christy_v ... 63&.src=ph

Laat ik dan zo vrij zijn ! Hier ben je dan.
Jij bent de dame met de tandpastalach en het blauw/oranje shirtje neem ik aan.?

Haha, goed gegokt... van dichtbij is die tandpastalach niet echt een tandpastalach...
Volgens mij is dit een foto van Gouda, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen...

noppie
Forum-lid

noppie 07 jan 2006 18:39

In deze topic is al vanaf 20 december niets gepost terwijl er wel een heleboel nieuwe forumleden zich hebben aangemeld. Kom op mensen laat eens iets van je zien !!! ( jij niet BigRosa!! )
kiekeboe

neos
Forum-lid

neos 08 jan 2006 20:41

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 07 Januari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 07 Januari 2006

In deze topic is al vanaf 20 december niets gepost terwijl er wel een heleboel nieuwe forumleden zich hebben aangemeld. Kom op mensen laat eens iets van je zien !!! ( jij niet BigRosa!! )

Wat! nou heb ik het weer gedaan!!!!! ik zeg niks , doe niks en dan is het weer niet goed ,nondejeu!!! hier en daar!!!het is ook nooit goed hou ik m,n muil  zitten ze weer tegen mij aan te zeiken!!!rot op!! laat me met rust , ik heb hoofdpijn!net zo als m,n weif!! ook altijd hoofdpijn!

och och och och toch wat is tie weer zielig
cornelli racing cycles Uden

speric
Forum-lid HC

speric 09 jan 2006 15:50

B-Rosa ???

Waar blij die foto nou ?

speric
Forum-lid HC

speric 10 jan 2006 10:43

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 Januari 2006

Ik vind die foto met die zak over m,n kop meer dan zat , er moet wat te raden overblijven en het "mysterie" in ere houden van wie ik benanders is de lol er vanaf! en buiten dat jullie willen mijn kop echt niet zien! jullie kennen de lelijkste man ter wereld, nee ! nou wat dacht je van Marty Veldmann met die bolle uitpuilende ogen nou ongeveer zo erg en dan heb ik er ook nog een bult bij op m, rug, en een ademuitstoot van een muilezel een gebit van een paard, twee flaporen en en paar dikke vetpuisten in m,n waffel. Geloof me je wilt het echt niet zien! en toch getrouwd!! ja dat ben ik maar m,n vrouw is verziend en ziet van dichtbij toch geen fuck en dan vraag je je af en als je haar en zoen wilt geven ....nou dan doe ik vantevoren 6 rolletjes pepermunt in m,n waffel douwen en dan red ik het de eerste 5 minuten wel. Motten jullie nog meer weten!!!!!!!!

we blijven fietsen en een beetje lol maken!

En dan wel op een DeRosa durven rijden...

speric
Forum-lid HC

speric 10 jan 2006 17:16

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 10 Januari 2006

Heb het niet over m,n DeRosa he! want dan ga je echt te ver!

Ik bedoelde daarmee dat je daar ook wat bekijks me op je hals haalt, dan maakt een fototje hier toch niet uit..\
over de fiets niets dan goedsss...

chevalier
Forum-lid

chevalier 11 jan 2006 22:27

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 09 Januari 2006

Ik vind die foto met die zak over m,n kop meer dan zat , er moet wat te raden overblijven en het "mysterie" in ere houden van wie ik benanders is de lol er vanaf! en buiten dat jullie willen mijn kop echt niet zien! jullie kennen de lelijkste man ter wereld, nee ! nou wat dacht je van Marty Veldmann met die bolle uitpuilende ogen nou ongeveer zo erg en dan heb ik er ook nog een bult bij op m, rug, en een ademuitstoot van een muilezel een gebit van een paard, twee flaporen en en paar dikke vetpuisten in m,n waffel. Geloof me je wilt het echt niet zien! en toch getrouwd!! ja dat ben ik maar m,n vrouw is verziend en ziet van dichtbij toch geen fuck en dan vraag je je af en als je haar en zoen wilt geven ....nou dan doe ik vantevoren 6 rolletjes pepermunt in m,n waffel douwen en dan red ik het de eerste 5 minuten wel. Motten jullie nog meer weten!!!!!!!!

we blijven fietsen en een beetje lol maken!

Nou dan moet je wel hard kunnen fietsen als je zo lelijk bent want
   dan ben je natuurlijk bang om gezien te worden met zo‘n pokdalig en
   en zeer lelijk  gezicht  zoals je zelf zegt.

Plaats reactie