Kleine bijkomstigheid was dat de toko van eigenaar wisselde vlak nadat ik de boel had besteld; de nieuwe eigenaar vond dat de afspraken met de vorige eigenaar niet meer geldig waren (en ga zo nog maar even door).
De koffie was wel lekker
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Kamu in Breda is zoals aangeven een Cinelli dealer. Ik heb hier september vorig jaar een King Zydeco frame gekocht. Tevens heb ik de fiets bij Kamu verder laten opbouwen.
Mijn eerste Cinelli (Estrada) kocht ik ong. 10 jaar terug. Hij rijdt nog steeds als een zonnetje. Doet nu dienst als klimfiets...met triple!fietsvriend schreef: ↑28 jan 2020 13:54 Een van jullie liefhebbers kan toch wel iets zeggen over de kwaliteit van Cinelli? Waarom is dit merk zo onbekend in Nederland?
Dat zij dan wel 2 heel erg foute centen.scottpch schreef: ↑28 jan 2020 15:05 Bij mij doet de naam Cinelli denken aan alu sturen, quill stuurpennen en zadelpennen... 40jr geleden.
Cinelli als fiets/frame is pas veel later geïntroduceerd en hebben als zodanig mee willen liften op een naam die eigenlijk aan het verdwijnen was...
Voor mij valt Cinelli vooral in de categorie staal en retro.
My two cents
Helemaal mee eens. Ik vind dit een nette prijs. Een los frame is uiteraard bijna nooit gunstig qua prijs tov een complete fiets. Service en het kunnen zien van het frame waren voor mij de meerprijs tov een webshop meer dan waard.Joseba schreef: ↑28 jan 2020 07:56 Dat is iets duurder dan de door mij geposte adressen maar als je waarde hecht aan persoonlijk contact en de mogelijkheid krijgt het frame in shop te bekijken dan geen onacceptabel prijsverschil denk ik.
Uiteindelijk zegt die frame only price alleen iets in het totaalpakket. Als je vervolgens groepset en overige onderdelen tegen adviesprijs aftikt betaal je de premie alsnog. Maar weet net hoe dat bij Kamu gaat.