Druk weekje achter de rug. Heb er deze week zo'n 150 kilometer totaal opzitten. Ritje van 60, 50 en vandaag 40 kilometer.Moet zeggen dat het met mijn hartslag vooruit gaat. Houd me wat meer aan regelmaat en rust in mijn trainingen. Heb mijn rustpols de laatste paar dagen proberen te bepalen, en deze ligt nu op ongeveer 61/62. De laatste keer dat ik deze vaststelde lag die nog op 68. Vooruitgegaan denk ik dan...
Zoals gezegd vandaag 40 kilometer, voor een deel langs de IJssel. Toch wel een mooie route, zo met dat hoogwater. Prachtige natuur. Reed bij Terwolde, dicht in de buurt van Deventer de IJsseldijk op. Passeert niet lang daarna, al fietsend richting Veessen, Zwolle, een groep/club van ca. 20/30 wielrenners. Eerst met een behoorlijke vaart inhalen, en ja mijn doel vandaag was toch wel een rustige training... Men reed op een voor mij toch wel beulend tempo, gem. 35/36 km/h. Heb ongeveer 7,8 kilometer proberen te volgen, daarna was het voor mij afzien, toch ook wel omdat ik mij een beetje aan mijn training wilde houden. Volgens mij waren het allemaal ten minste amateurs, zal me niets verbazen als daar ook wat belofterenners bij zaten.Zag geen bekenden. Iemand bekend met deze groep (zag o.a. sponsormerken als Dickhof (volgens mij een fietsenzaak), en Rabobank)?
Misschien morgen nog een leuk ritje.
Vandaag gefietst in 2007?
Hee,
Vandaag een mooie zonnige rit naar werkendam naar de verjaardag van mijn neefje via:
Nuland-Rosmalen-Den Bosch-Empel-Hedel-Kerkwijk-Poederooijen-Giesen-Rijswijk-Woudrichem-Sleeuwijk-Werkendam.
53KM 2:03 minuten 25,3 gemiddeld, laag he
Wat wil je, echt constant een flinke K*T wind recht op kop gehad door alleen open vlakke polder en over dijken!!!! Rij normaal bij 'normale' wind toch gemiddeld tussen de 29 en 31 gem per uur.
greetz,
Vandaag een mooie zonnige rit naar werkendam naar de verjaardag van mijn neefje via:
Nuland-Rosmalen-Den Bosch-Empel-Hedel-Kerkwijk-Poederooijen-Giesen-Rijswijk-Woudrichem-Sleeuwijk-Werkendam.
53KM 2:03 minuten 25,3 gemiddeld, laag he
Wat wil je, echt constant een flinke K*T wind recht op kop gehad door alleen open vlakke polder en over dijken!!!! Rij normaal bij 'normale' wind toch gemiddeld tussen de 29 en 31 gem per uur.
greetz,
---- Think ahead, Cycling forward. ----
ja, een heerlijke dag is het. Aanvankelijk wilde ik richting mergelland, maar richting molenberg ( Heerlen ) lag de weg open, en ik had geen zin om door de stad weer op mijn route te komen. Terug gefietst en toen richting noorden, een stuk Duitsland genomen. Het is daar veel rustiger dan richting zuiden. Daar is veel volk onderweg geweest vandaag.
2:40 en 74 km. gereden.
2:40 en 74 km. gereden.
Wat een weer, hé Vandaag 90 km (29 gem) met soms felle tegenwind, lekker met 5 vrienden op pad geweest in Noord-Limburg. Het terras nadien was ook leuk. Nooit meer regen, wat mij betreft.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 10 Maart 2007
"Misschien morgen nog een leuk ritje. "
Idd., 60 kilometer in mijn omgeving. Prachtig weer, toch weinig renners tegengekomen, tja, het is zondag.... Rustige duurtraining gedaan, hartslaggem. 162, iets meer dan twee uur over gedaan. Niet slecht. Ritje van vandaag brengt mijn totale weekafstand op 210 kilometer. Morgen: rustdag
Idd., 60 kilometer in mijn omgeving. Prachtig weer, toch weinig renners tegengekomen, tja, het is zondag.... Rustige duurtraining gedaan, hartslaggem. 162, iets meer dan twee uur over gedaan. Niet slecht. Ritje van vandaag brengt mijn totale weekafstand op 210 kilometer. Morgen: rustdag
gisteren me laatse rit gemaakt op me stalen ros(wordt een carbonne ros) 78 km. stond toch een aardig windje maar ondanks dat toch een gemiddelde van 30 kunnen houden en een rpm van meer dan 100.
vandaag een uurtje techniektraining gedaan op me mtb en wat was het toch mooi weer, ik was bijna vergeten hoe lekker mooi weer kan zijn.
vandaag een uurtje techniektraining gedaan op me mtb en wat was het toch mooi weer, ik was bijna vergeten hoe lekker mooi weer kan zijn.
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 11 Maart 2007
Hier in het westen was het erg druk. Als ik voor elke fietser een euro zou krijgen, hoef ik de komende dagen niet te werken
Hier in het westen was het erg druk. Als ik voor elke fietser een euro zou krijgen, hoef ik de komende dagen niet te werken
Jazeker..!! Vandaag de 8 van Noord Brabant. voor de 1e keer en waarschijnlijk de laatste grote toertocht op de MTB deze winter(hoezo winter?)! Mooie tocht, mooi weer, en mooie vrouwen!
Goeie organisatie..petje af.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
hemels gemountainbiked op de mtb route van de Havelterberg, 1 rondje blauw en 2 rondjes rood (tankbaan) Werkelijk waar fantastisch weer! Lekker voor 't eerst dit jaar weer in m'n korte broek en shirt. Wat ook hemels was, was de modder. Precies genoeg om helemaal zwart te worden!
Voor diegenen die af en toe een mtb route meepakken en deze nog niet gehad hebben: echt de moeite waard, een supermooi en technisch parcours met 0 meter asfalt!
Voor diegenen die af en toe een mtb route meepakken en deze nog niet gehad hebben: echt de moeite waard, een supermooi en technisch parcours met 0 meter asfalt!