Transfers en roddels voor 2008
Ik weet niet of het al gepost is, maar de nieuwe Silence-Lotto outfit werd voorgesteld.
*hier klikken*
*hier klikken*
Leon van Bon (foto) plakt nog een jaar aan zijn wielercarrière vast. Volgens het Algemeen Dagblad gaat de voormalig Nederlands kampioen, die mag vertrekken bij Rabobank, komend seizoen aan de slag bij het continentale team Trek-Marco Polo, een Nederlands-Aziatische ploeg. Van Bon zal voor zijn nieuwe ploeg vooral in Aziatische rondes van de partij zijn. (YK)
Bron: Sportweek
Erg leuk voor van Bon.
Bron: Sportweek
Erg leuk voor van Bon.
Enkele maanden terug verklaarde Bruyneel dat tussen het nieuwe en het oude Astana zo weinig mogelijk vergelijkingspunten mochten zitten om de breuk met het verleden duidelijk in de verf te zetten. In die optiek zouden in de nieuwe outfit de kleuren lichtblauw en geel nog slechts subtiel te zien zijn en zou wit overheersen. Volgens de ontwerpen die nu verschijnen heeft hij de Kazachse mentaliteit verkeerd ingeschat. Ik hoop mij te vergissen, maar ook het feit dat Vinokourov door de Kazachse bond slechts voor één jaar werd geschorst -en dan nog enkel omdat ze zonder schorsing zouden worden gestraft- voorspelt weinig goeds i.v.m. hun toekomst-intenties naar de wielersport toe. Los daarvan vind ik de Trek fietsen wel geslaagd; enkel had ik het persoonlijk liever minder druk gezien.
Alfaboy_69 schreef:Hier een foto van de Astana Trek met Sram Red...
Ziet er wel smaakvol uit, al had ik Zippwielen verwacht in plaats van Bontragers die ik zelf niet zo heel mooi vind...
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... 2/DSC05312
Ik heb vorige zaterdag met Astana getraind (en kwam ze gisteren nog tegen op training in Spanje). Allen reden ze al met hun nieuwe Trek Madones trainingsfietsen met Sram Red, Sram SRM en Bontrager materiaal. Ook nieuwe proto zadels. Wel opmerkelijk dat de fietsen niet in deze kleuren waren maar in blauw en zwart (iets minder mooi, vond ik).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alfaboy_69 schreef:Hier een foto van de Astana Trek met Sram Red...
Ziet er wel smaakvol uit, al had ik Zippwielen verwacht in plaats van Bontragers die ik zelf niet zo heel mooi vind...
http://www.cyclingnews.com/tech.php?id= ... 2/DSC05312
Bianchi celestekleuren....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Marc Lotz hangt zijn fiets aan de haak
do 20/12/07 - Marc Lotz stopt met koersen. De 34-jarige Nederlander zag een mondelinge overeenkomst met het Pedaltech van Eric Vanderaerden en Nico Mattan in rook opgaan.
Pedaltech kiest voor twee jonge Britten, weet Het Laatste Nieuws. Lotz reed van 1997 tot 2004 bij Rabobank, in 2005 was hij actief bij Quick-Step. Op 1 juni van dat jaar stapte hij op bij het Belgische team, nadat hij epogebruik had bekend.
Tijdens zijn schorsing van twee jaar werkte Lotz als leraar wiskunde. Lotz begon aan zijn comeback bij een Nederlandse amateurploeg. Nu gaat hij weer voor de klas staan.
do 20/12/07 - Marc Lotz stopt met koersen. De 34-jarige Nederlander zag een mondelinge overeenkomst met het Pedaltech van Eric Vanderaerden en Nico Mattan in rook opgaan.
Pedaltech kiest voor twee jonge Britten, weet Het Laatste Nieuws. Lotz reed van 1997 tot 2004 bij Rabobank, in 2005 was hij actief bij Quick-Step. Op 1 juni van dat jaar stapte hij op bij het Belgische team, nadat hij epogebruik had bekend.
Tijdens zijn schorsing van twee jaar werkte Lotz als leraar wiskunde. Lotz begon aan zijn comeback bij een Nederlandse amateurploeg. Nu gaat hij weer voor de klas staan.
lancev7 schreef:... De 34-jarige Nederlander zag een mondelinge overeenkomst met Eric Vanderaerden en Nico Mattan in rook opgaan. ...
Dat is natuurlijk om problemen vragen!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve