[quote="SpEric"]Moorkoppen e.d. sla ik af tegenwoordig

misschien moet ik wat meer versturen, dan kan je ook aardig mee in de weer zijn.. van stress val je ook af toch ? Is alleen niet zo gezond ..
Ik kijk het dus nog 2 weken aan en is er dan te weining gebeurd, dan moet ik nog meer minderen en wat meer trainen, want dat doe ik ook veel te weinig de laatste tijd ..[/quote]
Speric, jij weet net zo goed als Androotje dat je drastisch het roer moet omgooien en niet een beetje proberen hier en daar te minderen. Het klinkt heel bot en hard maar het is zo! Je hebt de capaciteiten om hard te fietsen en dat kan je alleen uitbuiten als je jezelf die druk oplegt om kei en keihard af te vallen.
Begin je daar pas mee als je net papa wordt dan ben je te laat want dan zet je die trend niet meer evrder door. Begin vanaf vandaag met sla te eten en min. 2 ltr. water per dag te drinken en train daarnaast gewoon een keer of drie in de week lage hartslag en een redelijk aantal kilomtrs.
En dan komt het best nog wel goed met je, want die 91,5 dat kan gewoon niet. dan moet strax weer maatje groter gaan bestellen bij bioracer. En die gaan op den duur ook niet verder dan xxxl hoor!