Voor al je afspraakjes

Baanclinic Alkmaar Zaterdag 12 januari 16.30

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 13 jan 2008 11:27

Heren het was super! Durfde de eerste 5 minuten die baan geeneens op, maar eenmaal een beetje gewend was het erg leuk. Nu nog een beetje snelle spiervezels en die 200m wordt nog wat;). Overigens is op de baan trainen wel goed voor deze diesel....

Waarom er geen remmen op zo´n fiets zitten? Ik zou zeggen, ga eens bovenin rijden en knijp eens in je remmen, haal ik beneden de splinters er wel uit...
Serge bedankt voor de organisatie!

Noppie verklaar je nader?
~live fast, die young ~

mensma
Forum-lid

mensma 13 jan 2008 13:36

[quote="girlinred"]

Waarom er geen remmen op zo´n fiets zitten? Ik zou zeggen, ga eens bovenin rijden en knijp eens in je remmen, haal ik beneden de splinters er wel uit...
? [/quote]

Ok, dat snap ik, maar bovenin in de remmen knijpen was ik ook niet van plan... Maar in een reflex zou je dat kunnen doen bedoel je? En om dat uit te sluiten dus geen remmen.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 13 jan 2008 13:55

Gisteren was het lekker rustig maar als je onderstaande foto ziet van een vrije training in amsterdam kun je je voorstellen wat er gebeurt als je zou kunnen remmen...
Afbeelding
"Try not. Do or do not......there is no try"

marz
Forum-lid

marz 13 jan 2008 15:04

[quote="Frankvanboven"]Ik heb me ook bijzonder goed vermaakt. Dat geldt trouwens ook voor mijn meissie en de bokitootjes. Die hadden ook een prima middag en vonden het leuk om hun pappie eens te zien fietsen.
[/quote]

Geld ook voor mijn zoon, die had ook een heel leuke avond gehad met die van jou, en je meissie.
Groeten namens hem.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

noppie
Forum-lid

noppie 13 jan 2008 15:23

[quote="girlinred"]Heren het was super! Durfde de eerste 5 minuten die baan geeneens op, maar eenmaal een beetje gewend was het erg leuk. Nu nog een beetje snelle spiervezels en die 200m wordt nog wat;). Overigens is op de baan trainen wel goed voor deze diesel....

Serge bedankt voor de organisatie!

Noppie verklaar je nader? [/quote]

Toen we met z'n allen achter die derby aan zaten zat jij in de 3de positie en ik de 4de, die derby ging steeds harder, jij liet een gaatje vallen, toen zat ik bijna tegen je aan. Helaas kon ik toen niet meer het gat dicht rijden. Verder vond ik het prachtig om in jouw wiel te rijden, achter een vrouw rijden is altijd leuker als achter een vent. Het is jouw natuurlijk niet opgevallen omdat de trainer had gezegd om altijd voor je te kijken en nooit naar achteren.

[quote="GastheerG"]leuke reacties mensen! [/quote]
Ja gastheerG je hebt echt wat gemist.
kiekeboe

rien
Forum-lid

rien 13 jan 2008 16:11

Ik vond het ook echt geweldig.
Ik wil zeker nog een keer.

alvast een paar fotos

[img=http://img134.imageshack.us/img134/2310/alkmaar1am9.jpg]

[img=http://img293.imageshack.us/img293/4599/alkmaar2lu3.jpg]

[img=http://img88.imageshack.us/img88/3672/alkmaar3ru6.jpg]

[img=http://img293.imageshack.us/img293/2046/alkmaar4jb0.jpg]

Er zullen volgende week nog een aantal actiefotos komen.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 13 jan 2008 16:21

Leuke foto's! We zien de andere wel verschijnen...volgens mij zijn er ook nog wat achter de derny gemaakt, volgens mij een erg leuk gezicht.

Het is in ieder geval duidelijk dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad gisteren, dat is goed om te horen. Ik zal eens kijken of we over een tijdje een nieuwe clinic kunnen plannen. Zelf denk ik om Alkmaar weer aan te houden omdat de training/clinic mij persoonlijk erg goed beviel.

Ik vond het in ieder geval leuk om te "organiseren" en hou me aanbevolen om het weer eens te doen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 13 jan 2008 16:26

Zie ik daar (naast al die andere toppers) Yondi Schmidt??

rien
Forum-lid

rien 13 jan 2008 16:39

Dat heb je goed gezien. Inderdaad Yondi.
Geen half werk van de organisator.

De fotos achter de Derny krijg ik zaterdag.

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 13 jan 2008 16:55

Helaas moest ik zelf iets eerder weg en heb ik het koppelen gemist maar vond het verder wel top. Voor mij was het de tweede keer op de baan en zodra die baan in Apeldoorn gereed is zal ik daar denk ik (in de winter) regelmatig te vinden zijn. Baanwielrennen is een leuk alternatief voor spinning!

Overigens stond ik toen jullie met het koppelen bezig waren onder de douche en kon ik via de speakers alles 'live' volgen, erg grappig, vooral wanneer iemand iets in eeste instantie niet helemaal begreep.

Mijn tijd: 16:29 (Siebe is m'n echte naam)

marz
Forum-lid

marz 13 jan 2008 17:12

Echt leuke foto's al.
AL met al een heel leuke avond gehad dus.
Ik wil ook Serge nog even danken voor de organisatie, en natuurlijk het cadeau wat de winnaar heeft gehad.
Heb je hem al uit AM?

My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

noppie
Forum-lid

noppie 13 jan 2008 18:28

[quote="andromeda"]
Ik vond het in ieder geval leuk om te "organiseren" en hou me aanbevolen om het weer eens te doen.[/quote]

Mijn zegen heb je in ieder geval. Nog bedankt voor de perfecte organisatie.
kiekeboe

Plaats reactie