Kuiper Trading
Er komen baanwielen aan met eigen decal daar op, deze zullen leverbaar zijn vanaf 699 Euro met Miche Primato naaf. Meer informatie volgt in later stadium wielsets worden momenteel hier in Nederland bij een bekende spaker gespaakt.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ik zit ook sterk te denken aan Kuiper wielen. De 50mm carbon wielen met alu velgrand (ACC50)
Daarnaast zou ik dan losse stickers willen bestellen via wieldesign.
Ik zie alleen een beetje tegen het stickeren op.
Iemand hier ervaring mee? Was dit moeilijk?
Daarnaast zou ik dan losse stickers willen bestellen via wieldesign.
Ik zie alleen een beetje tegen het stickeren op.
Iemand hier ervaring mee? Was dit moeilijk?
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
Kijk even in het topic Davee!
Danny heeft zeer veel ervaring met stickeren (hij heeft zelf in deze branche gewerkt) dus als je vragen hebt kun je die vast bij hem kwijt...
Het schijnt niet moeilijk te zijn, als je even een paar truckjes weet!
Danny heeft zeer veel ervaring met stickeren (hij heeft zelf in deze branche gewerkt) dus als je vragen hebt kun je die vast bij hem kwijt...
Het schijnt niet moeilijk te zijn, als je even een paar truckjes weet!
mijn Flickr
@Tjesis: en ik denk dat ze bij die stickertoco het er ook wel voor je op willen plakken. 

Glimmend zwarte stickers op een matzwart setje ACC50 wieltjes ik zie het al zitten...
Zijn er al langdurige gebruikservaringen met de naven, er is namelijk niets zo frustrerend als problemen met je naven.
Zijn er al langdurige gebruikservaringen met de naven, er is namelijk niets zo frustrerend als problemen met je naven.
Master B schreef:Glimmend zwarte stickers op een matzwart setje ACC50 wieltjes ik zie het al zitten...
Ik gebruik de wielen nu sinds begin augustus. De naven lopen nog goed. De body wordt wel (lichtjes) ingevreten door de cassette. De wielen zijn ook gebruikt in crossen, maar geveb geen krimp.
Zat lang te twijfelen tussen "Most Claw", "Gipiemme H5.5" en "Kuiper ACC50" wielen.
Na lang wikken en wegen uiteindelijk gekozen voor Kuiper wielen.
Bestelling en levering is prima verlopen. Had de wielen keurig verpakt letterlijk binnen 1 dag in huis. Inclusief extra remblokken en spaaksleutel.
Heb Chris Kuiper later via email nog een vraag gesteld over type velglint, had binnen een kwartier een heel behulpzaam antwoord inclusief uitleg en tips.
Complimenten voor Chris Kuiper! Moest ik even kwijt hier.
Na lang wikken en wegen uiteindelijk gekozen voor Kuiper wielen.
Bestelling en levering is prima verlopen. Had de wielen keurig verpakt letterlijk binnen 1 dag in huis. Inclusief extra remblokken en spaaksleutel.
Heb Chris Kuiper later via email nog een vraag gesteld over type velglint, had binnen een kwartier een heel behulpzaam antwoord inclusief uitleg en tips.
Complimenten voor Chris Kuiper! Moest ik even kwijt hier.
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
jummeltje schreef:Kan je nieuwste geheimpje al aan de grote klok kuiper?
Volgens mij doel jij op het feit dat de kuiperwieltjes nu bij vosfietsen hangen. Grondige navraag leerde mij inderdaad dat vos en kuiper inderdaad 'samen werken'.
Vos zal zeker onder de prijs van kuiper gaan zitten, anders koopt hij ze nooit in (vos kennende). Voor iedereen die dus van plan is kuipers te kopen, ze hangen nu dus ook voor een goede prijs bij vosfietsen, inclusief alle garanties
jummeltje schreef:nouIk wilde deze scoop vermelden! Je bent me te vlug afgeweest;)
Hij had inderdaad al een setje hangen vorige week. Je kan ze bij Vos ook met
je eigen naam laten bestickeren. Wieldesign??
Ik weet niet of wieldesign het doet, maar je kan ze idd wel met je eigen naam bij hem bestellen. best grappig
-
- Forum-lid
Stokie schreef:jummeltje schreef:Kan je nieuwste geheimpje al aan de grote klok kuiper?
Volgens mij doel jij op het feit dat de kuiperwieltjes nu bij vosfietsen hangen. Grondige navraag leerde mij inderdaad dat vos en kuiper inderdaad 'samen werken'.
Vos zal zeker onder de prijs van kuiper gaan zitten, anders koopt hij ze nooit in (vos kennende). Voor iedereen die dus van plan is kuipers te kopen, ze hangen nu dus ook voor een goede prijs bij vosfietsen, inclusief alle garanties
Dat is goed nieuws! Weet je toevallig ook wat de prijs is?