Dat hangt van de berijder af.
Ervaringen met Aliexpress wielen
Daar is een apart topic over: viewtopic.php?t=3897
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
michiel831
- Forum-lid
10 feb heb ik bij CSC/Tom een setje voor op de wielerbaan besteld. Moest wel nog gemaakt worden omdat specifieke wensen had kwa hoeveelheid spaken.
Vandaag kreeg ik bericht dat hij onderweg is.
Als hij er is zal ik even foto's posten natuurlijk.
Voor nu heb ik een korte vraag over de tracking website die ik heb gekregen. 17Track.
Ik heb wel een code gekregen maar de website vraag ook of ik de carrier wil invullen. Alleen die weet ik nog niet (heb Tom wel gemaild maar wacht nog op reactie).
Hebben ander mensen die in China of zelfs bij CSC een setje hebben besteld ook wel eens via de website van 17track een bestelling gevolgd?
Voor nu heb ik een korte vraag over de tracking website die ik heb gekregen. 17Track.
Ik heb wel een code gekregen maar de website vraag ook of ik de carrier wil invullen. Alleen die weet ik nog niet (heb Tom wel gemaild maar wacht nog op reactie).
Hebben ander mensen die in China of zelfs bij CSC een setje hebben besteld ook wel eens via de website van 17track een bestelling gevolgd?
Volgens mij maakt dat niets uit, je kan gewoon via 17track de vervoerder automatisch laten bepalen.michiel831 schreef: ↑04 mar 2025 18:20 10 feb heb ik bij CSC/Tom een setje voor op de wielerbaan besteld. Moest wel nog gemaakt worden omdat specifieke wensen had kwa hoeveelheid spaken.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
michiel831
- Forum-lid
Ik ben voorbereid op 12-28 dagen dus mijn verwachting is niet zo snel.
Hoe doe je dat? Of welke zou ik voor Nederland anders handmatig moeten selecteren?Orlok schreef: ↑04 mar 2025 18:57Volgens mij maakt dat niets uit, je kan gewoon via 17track de vervoerder automatisch laten bepalen.michiel831 schreef: ↑04 mar 2025 18:20 10 feb heb ik bij CSC/Tom een setje voor op de wielerbaan besteld. Moest wel nog gemaakt worden omdat specifieke wensen had kwa hoeveelheid spaken.
Hebben ander mensen die in China of zelfs bij CSC een setje hebben besteld ook wel eens via de website van 17track een bestelling gevolgd?![]()
Hmm, als je op die website op het vakje met die vrachtwagen klikt kom je op een webpagina met daarboven de keuze 'Vervoerder automatisch herkennen'.michiel831 schreef: ↑04 mar 2025 19:03Ik ben voorbereid op 12-28 dagen dus mijn verwachting is niet zo snel.
Hoe doe je dat? Of welke zou ik voor Nederland anders handmatig moeten selecteren?Orlok schreef: ↑04 mar 2025 18:57Volgens mij maakt dat niets uit, je kan gewoon via 17track de vervoerder automatisch laten bepalen.michiel831 schreef: ↑04 mar 2025 18:20 10 feb heb ik bij CSC/Tom een setje voor op de wielerbaan besteld. Moest wel nog gemaakt worden omdat specifieke wensen had kwa hoeveelheid spaken.
Hebben ander mensen die in China of zelfs bij CSC een setje hebben besteld ook wel eens via de website van 17track een bestelling gevolgd?![]()
-
michiel831
- Forum-lid
Ik denk dat hij nog aangemeld moet worden.
Ik kijk van de week wel even.
Ik kijk van de week wel even.