Titanium fietsen
-
mikethebike
- Forum-lid
Mijn complimenten Timo! Mooi fietsje geworden (was ie al, maar best gedurfd en fraai te noemen).
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
dickygiovanni
- Forum-lid
Ik vind de wiel/band combi ook erg mooi in deze fiets, persoonlijk mooier als wielen van plastic denk ik.. Wordt leuk fietsje!
Ik ben zelf vooralsnog ook bijzonder tevreden over het resultaat. Nu heb ik wel de onderdelen over die ik er eerst op zou zetten: een getunede Record 10sp groep met Zero Gravity remmen en Storck Powerarms. Dus toch nog maar een projectje bedenken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Deze gaat het in de stalling ook uitstekend doen naast de Bianchi.timo2.0 schreef:
Zie dat ie nu op Marktplaats staat, zoek maar op Rewelrudi9135 schreef:Dat ranke is een beetje gezichtsbedrog door de grote maat (61cm cc), de buizen zijn oversized (zadelpen 31,6)
Ondanks de grote maat en het titanium is het toch een stijve fiets. (ik heb ook nog een madder titanium frame maar dat is een kauwgom zo slap)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Timo,
Inderdaad ook in het wit een mooie fiets. Maar ik vraag me net als EM af of een witte zadelpen niet teveel van het goede is. De Zero Gravity remmen lijken me eerlijk gezged ook beter passen bij dit frame dan de blanke Chorus remmen. Maar: dat is allemaal een kwestie van smaak.
Wat de wielen betreft: ik zie dat je Vittoria Corsa of Open Corsa SC hebt gemoonyteerd; zijn het Mavic Open Pro Ceramic velgen met draadbanjes of zijn het toch tubeweilen?
In ieder gveal veel fietsplezier met deze beauty toegewenst!
Inderdaad ook in het wit een mooie fiets. Maar ik vraag me net als EM af of een witte zadelpen niet teveel van het goede is. De Zero Gravity remmen lijken me eerlijk gezged ook beter passen bij dit frame dan de blanke Chorus remmen. Maar: dat is allemaal een kwestie van smaak.
Wat de wielen betreft: ik zie dat je Vittoria Corsa of Open Corsa SC hebt gemoonyteerd; zijn het Mavic Open Pro Ceramic velgen met draadbanjes of zijn het toch tubeweilen?
In ieder gveal veel fietsplezier met deze beauty toegewenst!
Tsja, toen ik aankondigde dat ik een zwarte zadelpen zou monteren viel de halve goegemeente over mij heen want stuur- en zadelpen "horen" de zelfde kleur te hebben. Nu komt er een witte en dan is het niet goed volgens de andere helft. Ik heb gekeken hoe de zwarte stond, was niet overtuigd en monteer nu een witte. Als dat niet werkt is het geen enorme aanslag op het budget om de zwarte weer te monteren 8)
fietsen doe ik net als een prof,
Mijn Beone (eigenlijk B1) titanium lenteklaar gemaakt. Na lang dubben toch maar gekozen voor een klassieke look en bruinleren stuurlint gemonteerd (Brooks honey) passend bij de Flite special editon 110. Hoop nog ooit een mooi licht 1 inch vorkje te scoren (Easton ?), maar voorlopig laat ik het hier bij.
Gun de Friezen nog een paar dagen vorst en hun tocht, maar dan hopelijk richting de 15 graden

Gun de Friezen nog een paar dagen vorst en hun tocht, maar dan hopelijk richting de 15 graden

- Le Grimpeur
- Forum-lid
Een mooie, niet alledaagse fiets zo te zien. Combinatie stuurlint-zadel spreekt ook mij wel aan, want zwart en wit zie je immers al genoeg
. Veel plezier met je fraaie racer en ik denk dat de meeste fietsers al min of meer 'hunkeren' naar lenteachtig weer!
60 x Ventoux
Zo is het wat betreft zadelpen en stuur combi, goed dat je je bedacht hebttimo2.0 schreef:Tsja, toen ik aankondigde dat ik een zwarte zadelpen zou monteren viel de halve goegemeente over mij heen want stuur- en zadelpen "horen" de zelfde kleur te hebben.
Ziet er verder goed uit, had eerlijk gezegd mijn twijfels m.b.t zilver wit combinatie alhoewel ik de combi zwarte groep en headset toch ook wel een mooie optie zou vinden, daar het fraaie frame dan net iets nadrukkelijk aanwezig zou zijn, maar dat is een kwestie van smaak.
Bouw/speel maar lekker verder
YFood !!!