Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Giro 2024

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38298
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 mei 2024 12:50

Leukste F1 qualify van het seizoen vanmiddag ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8406
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mei 2024 14:50

Leuk om van Hooydonk te horen bij die mannen op de commentaarpositie.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6343
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 mei 2024 15:10

Absoluut. Knap hoe hij een nieuwe weg aan het zoeken is.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8406
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mei 2024 16:06

Ik heb het idee da Arensman in iets mindere vorm steekt dan de afgelopen dagen…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8406
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mei 2024 16:38

En ja, daar gaat ie. Hopelijk houdt hij zijn plek in het klassement
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38298
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 mei 2024 17:09

Gastheerg schreef: 24 mei 2024 19:51 Als puber opgegroeid in de tijd van Merckx. Dan leer je het wel af om het klassement boeiend te vinden :-)
Ben bang dat de term Kannibaal straks aan Pogi behoort. Weer een etappe gewonnen.
Less is bore

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4626
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 25 mei 2024 17:31

daniel1975 schreef: 25 mei 2024 12:50 Leukste F1 qualify van het seizoen vanmiddag ;-)
Helaas niet fabelachtige afloop als vorig jaar.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8406
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mei 2024 17:46

Wat is het toch een sympathieke gast zeg die Pogačar. Vol op de limiet koersen (of ja vol?) en dan nog oog hebben voor je publiek.
En in het interview achteraf nog even het publiek complimenteren terwijl er echt wat vreselijke gasten tussen zaten.
Mooie winnaar hoor.

Ik hoop dat Arensman ooit een vrije rol gaat krijgen in een grote ronde. Hij heeft deze Giro echt bewezen dat hij het aankan. Heel even zelf een momentje “Froome- Wiggins”
Man met toekomst die veel te weinig media aandacht kreeg deze giro vind ik
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 854
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 25 mei 2024 18:23

De roze balkjes boven in beeld wijzen op camera 2 in de koers. De achterstand op de "Front of the race" is 2 minuten. Karsten kreunt in de micro "Deze renners strijden voor de beste sterveling." De Twin Peaks uitgave van de dubbele Monte Grappa werd een episode die ruim een minuut sneller verliep dan de Nairo aflevering. Alle spanning (nou ja) zat samengeknepen in de laatste 5km. De man in het roze reed verschroeiend snel weg om wederom in geen tijd Pelizarri uit z'n droom te helpen. Het was een laatste serieuze test om met een goed gevoel de Tourvoorbereiding aan te vatten.

O ja, dat oeverloos gezever met die Belgische bijzit hoeft voor mij niet. Ik wens commentaar dat bij de actuele beelden past; een beetje keuvelen over een gebakje is al erg genoeg.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38298
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 mei 2024 18:51

kxlight schreef: 25 mei 2024 17:31
daniel1975 schreef: 25 mei 2024 12:50 Leukste F1 qualify van het seizoen vanmiddag ;-)
Helaas niet fabelachtige afloop als vorig jaar.
Zou niet leuk zijn als Max hem weer had gepakt. Ik gun het Lec ook wel.
De RB auto is echt niet zo goed als iedereen denkt. Zie ook de prestaties van Perez de laatste races.
Less is bore

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8406
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mei 2024 19:21

Klein_Verzet schreef: 25 mei 2024 18:23 De roze balkjes boven in beeld wijzen op camera 2 in de koers. De achterstand op de "Front of the race" is 2 minuten. Karsten kreunt in de micro "Deze renners strijden voor de beste sterveling." De Twin Peaks uitgave van de dubbele Monte Grappa werd een episode die ruim een minuut sneller verliep dan de Nairo aflevering. Alle spanning (nou ja) zat samengeknepen in de laatste 5km. De man in het roze reed verschroeiend snel weg om wederom in geen tijd Pelizarri uit z'n droom te helpen. Het was een laatste serieuze test om met een goed gevoel de Tourvoorbereiding aan te vatten.

O ja, dat oeverloos gezever met die Belgische bijzit hoeft voor mij niet. Ik wens commentaar dat bij de actuele beelden past; een beetje keuvelen over een gebakje is al erg genoeg.
Ja je moet je tijd toch een beetje vullen hè. Ik vond het intermezzo me van Hooydonk toch wel erg interessant hoor.
En ik heb mijn scepsis ten aanzien van die twee wel bijgesteld, ik heb bij tijden echt genoten van die twee.
In elk geval beter dan die twee schaatsers bij de NOS tijdens de tour! Of ja die ene shorttracker dan toch 😂
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Sowier
Forum-lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2024 14:34

Gebruikersavatar Sowier 25 mei 2024 20:52

Een commentator moet toch meer doen dan enkel zeggen wat hij ziet.
Ik heb nog nooit zo weinig naar de Giro gekeken omdat
1. er nog minder spanning in zat dan ik had verwacht
2. het BE/NL commentaar op Eurosport is echt tenenkrullend slecht. Die twe ezijn echt geen vrienden en dat hoor je doorschemeren. En sorry voor de NL meerderheid hier, maar ik begin me ergeren aan de NL uitspraak . Deed word 'dei', reed word 'rei' enzovoort. Vlaams en NL drijven steeds verder uit elkaar. Al is Kempisch tegenwoordig blijkbaar ook bijna standaard taal geworden op TV in VL. Je weet wel , het Tom Boonen accent. Bij heel wat andere wedstrijden kan ik op Engels commentaar zetten, omdat VTM enkele ritten de rechten kocht, deze keer niet.

Het zou niet mogen, maar ik laat toch van kijken door het commentaar. Ik erger me er constant aan.
Van Hooydonck was een welkome afwisseling.

Plaats reactie