Heb ik nog niet maar het is een samenraapsel van veel oude onderdelen.scepticus schreef:Pics!soffatti schreef:Mn singlespeed is er klaar voor.
Ideaal voor in de winter.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Grappig die avatar, in het altijd pittoreske Weesp!RRon schreef:Vandaag even via een mooie omweg langs de Vecht richting mijn werk gereden, Almere,Muiden, Muidenberg,Weesp, Driemond, Abcoude, Loenen, Maarssen, Breukeleveen, Loosdrecht en Hilversum! Lekker rondje van 61 km en vanavond tegen 22.00 uur weer 31 km terug naar huis!
Langs de Vecht weinig van de kredietcrisis te merken, wat een mooie huisjes staan daar zeg!!![]()
Beetje jammer dat de zon nu pas door begint te komen!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/28370180#" onclick="window.open(this.href);return false;
en na de koffie,
http://www.endomondo.com/workouts/28380997#" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zijn juist de leukste fietsen om foto's van te posten. Hoe een Cube met Ultegra eruit ziet weten we inmiddels welsoffatti schreef: het is een samenraapsel van veel oude onderdelen
Zo is dat!bibske schreef:Regenbroek aan en gaan met de banaan!!!
probeer die ff lekker in het weekend uitrobbebopper schreef:Ik zit eigenlijk een beetje te wachten op ijzel, want ik wil graag mijn nieuwe Continental Nordic spike banden uitproberen
Nou, zeker niet meer elke dag per fiets, maar ook nooit met de auto (scootertje !). Ik hou 't nu bij 1 of 2 keer per week op de fiets. De kou is niet goed voor m'n knieen (kraakbeen van de knie -voor zover nog aanwezigHoe staat het met de andere w-w fietsers? Al klaar voor het slechte weer of gaan we nu meer met OV/auto naar kantoor?
Geloof het of niet, maar ik heb gisteren en vandaag droog kunnen fietsen, zowel 's ochtends als 's middags. Puur mazzel hebben want vandaag heb ik heel veel regen zien vallen. Komende maandag (5 dec....arme Sint) schijnt ook bar en boos te worden....ik zie er nu al naar uit (maar fietsen ga ik sowieso!)bibske schreef:Het was heeel nat vanavond, ik was al vergeten hoe het voelt als de regen in je schoenen drupt!