Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Tour 2010 Topic!

kempenaar
Forum-lid

kempenaar 05 jul 2010 23:31

Idd Je kunt Cancellara/Saxo niet veel kwalijk nemen. Ja heb je, nee kan je krijgen. Ik denk dat als die 3 Rabo's met Hushovd flink gas hadden gegeven met de Rosier nog voor zich, dat had je een schitterende finale gehad met de Saxo's en Radio Shacks in de achtervolging.

bever
Forum-lid

bever 05 jul 2010 23:36

ZorroI schreef:Tssss........is er al ergens een reactie van Cancellara te zien?

Ik denk dat de beelden van Cancellara hangend aan de auto van de Tour-directie en zijn handgebaren waarmee hij duidelijk maakt dat er niet meer gereden wordt genoeg zeggen

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 05 jul 2010 23:42

ja er was een reactie van FC bij de nos, denk dat t op de site wel te zien is
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

kempenaar
Forum-lid

kempenaar 05 jul 2010 23:45

De reactie was dat 'respect voor de gevallenen' verhaal......

jappiex
Forum-lid

jappiex 05 jul 2010 23:46

Cancellara heeft Amstrong en Contador flink in het pak gestoken door de race te neutraliseren. Mensen die denken dat deze mensen Cancellara wel zullen bedanken omdat ze op achterstand zaten van het geel, nog veel verder erachter lag A. Schleck. Armstrong had dankjewel en tot ziens moeten zeggen.

eelcoz

eelcoz 05 jul 2010 23:47

Kempenaar schreef:De reactie was dat 'respect voor de gevallenen' verhaal......

Kulverhaal van Fabian dus. Het is inmiddels wel duidelijk dat het ging om de Schleckjes. Waarom er niet werd gesprint is me nog steeds een raadsel, gelukkig was er 1 iemand niet bang voor de grote boze Fabian. Respect voor deze Fransman.

Mr_T
Forum-lid

Mr_T 05 jul 2010 23:52

eelcoz schreef:
Kempenaar schreef:De reactie was dat 'respect voor de gevallenen' verhaal......

Kulverhaal van Fabian dus. Het is inmiddels wel duidelijk dat het ging om de Schleckjes. Waarom er niet werd gesprint is me nog steeds een raadsel, gelukkig was er 1 iemand niet bang voor de grote boze Fabian. Respect voor deze Fransman.

Ja wat een BS
Ik val in herhaling, maar kan er niet over uit.
Nog even en we gaan hand in hand heel Frankrijk door fietsen, wat een ellende dit.

FC verwijt ik het niet eens zo veel, hij probeert het. Hoewel ik wel vind dat hij het verkeerd aanvoelde.

Ik zit voor die buis om strijd te zien, niet voor gejammer van goedbetaalde jongens

DeletedUser01
Forum-lid

DeletedUser01 05 jul 2010 23:55

"Gele trui-drager Fabian Cancellara ontkwam aan een val op het natte wegdek, maar zijn ploeggenoten Frank en Andy Schleck niet. Cancellara besloot het eerste peloton te laten wachten op de achterop geraakte renners."

Volgens Cancellara toonde het peloton door te wachten respect voor de gevallen coureurs en liet men op die manier tegenover de ASO zien dat men één blok kan vormen. Als geletrui-drager meende hij dit initiatief te moeten nemen, dit is ook een verantwoordelijkheid die daar bij hoort.

Ik denk dat Van Houwelingen vanavond even een babbeltje moet voeren met Chavanel en Quick Step...

kempenaar
Forum-lid

kempenaar 06 jul 2010 00:00

Op zich loffelijk streven van de gele trui drager om het peleton te verenigen , echter timing en omstandigheden volkomen ongepast.

jappiex
Forum-lid

jappiex 06 jul 2010 00:12

Alles wat Riis in zijn leven heeft gedaan is ongepast. Het motortje van Fabian stil zetten kan daar echt nog wel bij.

delirium
Forum-lid

delirium 06 jul 2010 00:39

Gezever! Fabian maakt de hele koers belachelijk uit ploegbelang!
Het enige dat er aan de hand was, was dat de broers achterlagen op Armstrong en Contador. Als cancellara het eerlijk wou spelen, moest hij zich net als Voigt laten uitzakken om een tijdritje te rijden. dat is de tour en dat is koers. Ik hoor al maanden niet anders als dat er in de eerste week al grote verschillen kunnen gemaakt worden. Nu dat gebeurt, mag het opeens niet meer.
wat als Contador morgen op zijn bakkes gaat? Gaan de Schlecks dan ook wachten?
En dan nog, toen alles terug samenkwam konden ze toch wél terug koersen? waarom mochten die sprinters niet voor het spektakel zorgen waar ze voor betaald worden?
Slap gedoe, bah, heb al geen goesting meer in morgen...........

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 06 jul 2010 00:51

Ik heb wel goesting in morgen, tenminste als Thor de dondergod eens met zijn hamer slingert... :)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie