En Terpstra... Ja, moet ik smyley's gaan gebruiken of zo? Nou vooruit dan:
WK 2010 Geelong
RSGTI, je brandt ponsteen's verstand van de koers vervolgens af door eerst zijn woorden te verdraaien en dat is niet netjes. Hij heeft nooit beweerd dat Hushovd de sterkste was, zoals hij ook nergens beweerde dat Hushovd de slimste was. Nee, Hushovd was gisteren de beste omdat hij als eerste de streep passeerde. Gilbert was dus niet de beste want hij passeerde achttiende de streep. Niet meer en niet minder, en dat was de objectieve vaststelling van ponsteen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
@RSGTI: je kunt draaien en keren wat je wilt, maar Gilbert gaat echt niet vandaag alsnog het WK winnen 
Gilbert heeft gewoon te vroeg gepiekt tijdens de Vuelta, jammer maar helaas voor hem. Mag ik even tussendoor vragen hoe oud je bent, gewoon ff nieuwsgierig.....
Gilbert heeft gewoon te vroeg gepiekt tijdens de Vuelta, jammer maar helaas voor hem. Mag ik even tussendoor vragen hoe oud je bent, gewoon ff nieuwsgierig.....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
*zucht*
RSGTI schreef:Ok dank gebruik ik het nu zo. De sterkste was de man die het meeste watt heeft gedraaid in de finale. En de Beste is de winnaar.
OK, even flauw doen nu (krijg je er na je lesje Nederlands nu een lesje natuurkunde bij):
Ik weet niet precies hoeveel zwaarder Hushovd is dan Gilbert, en ook niet hoeveel hoogtemeters er in de koers zaten, maar hele dikke kans dat volgens jouw definitie Hushovd niet alleen beter maar ook sterker was dan Gilbert.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik werd om 6u30 wakker van de kleine en heb de TV aangezet. Ik heb een leuk potje gezien en een sympatieke vent als Hushovd wint. Prima lijkt me!
Natuurlijk is hushovd een goede maar als je in roubaix tweede wordt is sprinten niet het enige wat je kan
Ik heb ook genoten van Gilbert en alle andere die aanvielen. Er doen zoveel kanshebbers mee. Het is maar net wie het meeste krachten heeft gespaard.
Natuurlijk is hushovd een goede maar als je in roubaix tweede wordt is sprinten niet het enige wat je kan
Ik heb ook genoten van Gilbert en alle andere die aanvielen. Er doen zoveel kanshebbers mee. Het is maar net wie het meeste krachten heeft gespaard.
In praktijk heeft Hushovd gewonnen.......en is dus de beste en slimste. Als gilbert de beste/slimste was geweest dan had hij gewonnen omdat hij eerder bij de streep was geweest dan Hushovd..
Zeggen dat je beter bent dan de winnaar bewijst dat je dommer bent want je hebt niet gewonnen.
Vergelijk het maar met voetbal: degene die de meeste doelpunten maakt is de winnaar en dus de beste. Als je zegt dat je beter bent moet je meer scoren.
Zeggen dat je beter bent dan de winnaar bewijst dat je dommer bent want je hebt niet gewonnen.
Vergelijk het maar met voetbal: degene die de meeste doelpunten maakt is de winnaar en dus de beste. Als je zegt dat je beter bent moet je meer scoren.
nulla tenaci invia est via
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeg wil jij die domme voetballers en hun spelletje niet vergelijken met wielrenners en sport?