Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 13 April 2006
dat is waar, maar ik bedoel dat ik meestal weinig van zijn zinnen begrijp!
maar het zal wel aan mij liggen.
Maak je geen zorgen, The Riddler. Ik vind het wel behoorlijk onbegrijpelijk dat iemand die z'n leerplicht heeft afgerond er niet in slaagt in een duidelijker taal te schrijven.
Nog gefietst vandaag?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Vandaag een nostalgisch ritje richting mijn geboorte streek (Noord Limburg). 's ochtends was het nat en moest ik door de motregen. Maar met de wind in de rug was het goed te doen. Op de terugweg geen regen en de wind had de fietspaden al helemaal droog geblazen. Helaas werd het door diezelfde wind alles behalve een D1 tochtje !
Alles bijelkaar zo'n 4 u 5 min. in het zadel gezeten en zo'n 110 km afgelegd.
Alles bijelkaar zo'n 4 u 5 min. in het zadel gezeten en zo'n 110 km afgelegd.
"Afstappen is geen optie"
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 13 April 2006
Kom je ook nog toe aan iets anders dan fietsen. Je staat al in de 10 tien van kilometervreters
...Helaas wel...! 3 x raden wat ik aan het doen ben als jullie de AGR aan het rijden zijn.....
Kom je ook nog toe aan iets anders dan fietsen. Je staat al in de 10 tien van kilometervreters
...Helaas wel...! 3 x raden wat ik aan het doen ben als jullie de AGR aan het rijden zijn.....
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 14 April 2006
ja Cor01, ik zou maar al te graag weer gaan werken. ww is echt niks hoor.
Dat geloof ik graag...! Maar ik wil voor 1 paasweekend graag met je ruilen !
ja Cor01, ik zou maar al te graag weer gaan werken. ww is echt niks hoor.
Dat geloof ik graag...! Maar ik wil voor 1 paasweekend graag met je ruilen !
vandaag wordt er niet meer gefietst, lekker ontspannen voor de AGR van morgen
dus mensen die hem ook gaan fietsen tot morgen, en voor diegene uiteraard ook SUCCES met jouw afstand
dus mensen die hem ook gaan fietsen tot morgen, en voor diegene uiteraard ook SUCCES met jouw afstand
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Van morgen in de buurt van Krananburg en Kleve getoerd ging lekker.
In de buurt van Kleve is het dorp Materborn dit kun je vergelijken met Valkenburg dus erg veel klimmen
Op het laatst trof ik een man die naar Maasbracht onderweg was en de weg aan het zoeken was .
Die toerder op de rails gezet en na 2:15 thuis maar 56 km maar wel met veel klimmen.
In de buurt van Kleve is het dorp Materborn dit kun je vergelijken met Valkenburg dus erg veel klimmen
Op het laatst trof ik een man die naar Maasbracht onderweg was en de weg aan het zoeken was .
Die toerder op de rails gezet en na 2:15 thuis maar 56 km maar wel met veel klimmen.
cornelli racing cycles Uden