Titanium fietsen
Mooie fiets, Jammer dat de balhoofdbuis zo hoog boven de bovenbuis uitsteekt (of anders gezegd: dat de bovenbuis zo laag op de balhoofdbuis aansluit), en het lettertype van de decals vind ik lelijk.markpeeters schreef:Nog een paar foto's:
Wat voor afwerking heeft het titanium eigenlijk. Het is niet geborsteld, maar ook niet zo mat bewerkt als bv een Moots, toch?
Veel mooie km's gewenst!
-
markpeeters
- Forum-lid
Ik heb er zo'n 6 maanden moeten op wachten.apexrider schreef:Dit zijn de foto's die een dergelijke fiets verdient, erg fraai.
Hebben die Serotta's nog een beetje een acceptabele levertijd?
Ze hadden blijkbaar intern een aantal problemen.
Volgens de laatste mails die ik van Ben Serotta zelf mocht ontvangen zouden alle problemen nu opgelost zijn en is de levertijd nu een 12-tal weken.
Fraaie fiets. Tijdloos. Hier staan ook nog wat fraaie exemplaren. Niet alleen titanium, en soms wat over the top, maar toch wel mooie plaatjes. In de detailfoto's kun je zien dat de afwerking van Serotta echt op is. Kost wat, maar dan heb je ook wat....
http://www.signaturecycles.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.signaturecycles.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Waarom niet meteen een ti of carbon pen mee laten lakken. Persoonlijk vindt ik een stuurpen die afwijkt van de kleur van de zadelpen drie keer niets (alhoewel ik hier zelf voor zilver/zilver zou kiezen)
Gelukkig hoef jij er niet op te fietsen. Ik ga voor een carbon Campagnolo Chorus zadelpen met een wit zadel.sharkman113 schreef:Waarom niet meteen een ti of carbon pen mee laten lakken. Persoonlijk vindt ik een stuurpen die afwijkt van de kleur van de zadelpen drie keer niets (alhoewel ik hier zelf voor zilver/zilver zou kiezen)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
scottpch
- Forum-lid HC
Eens met sharkman, ik zou de zadelpen en de stuurnok ook zilver of titanium houden en het zadel weer wit. Dan breekt het geheel een beetje. Datzelfde vind ik overigens ook van je bianchi, teveel celeste.
Laat je je fietsen nog altijd opbouwen bij Lohman Timo? Ik dacht dat je inmiddels zelf wel aan het sleutelen was geslagen
?
Anyway, het frame ziet er puik uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Anyway, het frame ziet er puik uit, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.