Nog gefietst vandaag?
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 11 April 2006
NEOS , ga je ook de "Rund um den Totenhuegel" toertocht fietsen op 2de paasdag ??
Ik heb hier in de buurt er nog niks over in de krant gelezen dus ik weet niks van de afstanden en starttijden weet jij ze misschien????? Ik ben dan wel vrij dus als mijn vrouwtje mij laat gaan is de kans er dat ik hem ga rijden............
NEOS , ga je ook de "Rund um den Totenhuegel" toertocht fietsen op 2de paasdag ??
Ik heb hier in de buurt er nog niks over in de krant gelezen dus ik weet niks van de afstanden en starttijden weet jij ze misschien????? Ik ben dan wel vrij dus als mijn vrouwtje mij laat gaan is de kans er dat ik hem ga rijden............
cornelli racing cycles Uden
-
groenespicht
- Forum-lid
Vandaag...weer op en neer naar het werk. Ospel, N'weert, Weert. Dikke 25 km. Vijf dagen p/week!
Zeg..Who Cares..bijna in de buurt van Deurne!!
Zeg..Who Cares..bijna in de buurt van Deurne!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 11 April 2006NEOS , ga je ook de "Rund um den Totenhuegel" toertocht fietsen op 2de paasdag ??
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 11 April 2006
NTFU Kalender
Datum Maandag 17 april 2006
Plaats Siebengewald
Adres Café De Heidebloem, Gochsedijk 4
Details
Vereniging Toer Club Noord-Limburg
Telnr. Vereniging 0485-342409
Email Vereniging
Afstand sterren Tijd van Tijd tot kosten codes
35 ** 10:00 12:00 11 13 23
65 ** 08:00 10:00 11 13 23
110 ** 08:00 10:00 11 13 23
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Gefietst? Ja, maar...
(copy-paste van ander forum)
Quote:
Hmmmm
Sinds vorige week kraakte mijn trapas. Vandaag naar de FM, trapas gedemonteerd, opnieuw gevet, goed vastgezet (zat wat los). Op naar de wielerbaan in Geleen, kraak is weg, heerlijke stilte. Op de baan ging het onderhand goed, had met 2 anderen het peloton gedubbeld en voelde me wel wat sterker dan mijn medevluchters dus nu was het een kwestie van het peloton controleren, aanvallen pareren en vervolgens met wat geluk de bloemen incasseren (goh ik word er poëtisch van).
Totdat... ik opeens een tik voelde met elke trapbeweging en ik naar beneden keek. Gvd!!! De rechter (ingelijmde) cup van het bottom bracket ligt eruit, en de trapas is een stuk naar rechts verschoven... End of story. Gelukkig waren er supporters langs de baan dus kon ik met hen mee liften terug naar Mestreech. Een gelukje bij een ongelukje was dat het op de terugreis regende...
Dus, even kijken of dit een garantiegevalltje wordt, of dat het vrij simpel vastgelijmd kan worden. In ieder geval even niet fietsen ben ik bang...
(copy-paste van ander forum)
Quote:
Hmmmm
Sinds vorige week kraakte mijn trapas. Vandaag naar de FM, trapas gedemonteerd, opnieuw gevet, goed vastgezet (zat wat los). Op naar de wielerbaan in Geleen, kraak is weg, heerlijke stilte. Op de baan ging het onderhand goed, had met 2 anderen het peloton gedubbeld en voelde me wel wat sterker dan mijn medevluchters dus nu was het een kwestie van het peloton controleren, aanvallen pareren en vervolgens met wat geluk de bloemen incasseren (goh ik word er poëtisch van).
Totdat... ik opeens een tik voelde met elke trapbeweging en ik naar beneden keek. Gvd!!! De rechter (ingelijmde) cup van het bottom bracket ligt eruit, en de trapas is een stuk naar rechts verschoven... End of story. Gelukkig waren er supporters langs de baan dus kon ik met hen mee liften terug naar Mestreech. Een gelukje bij een ongelukje was dat het op de terugreis regende...
Dus, even kijken of dit een garantiegevalltje wordt, of dat het vrij simpel vastgelijmd kan worden. In ieder geval even niet fietsen ben ik bang...
Ongelooflijke dag!Eerst een 30km.met 2MILRAM-jongens getraint,rustig 30-35!(Jurko en HAUEISEN)
Bij de bussen gestaan van AG2R en NATURINO en TEAM WIESENHOF!(Als ik kan zet ik ze op site)
Maar dan mee mogen zien hoe ze de fietsen in1staken!
Waren bezig aan de fiets van CADAMURO,was zaterdag gevallen en stuurpen afgebroken,door motor!!
Ze waren echt alles aan het vervangen van die fietsjes.
Was trouwens een belg!(Zabel komt niet omdat hij ROUBAIX heeft gehaald)
Nu gaf hij mij zijn kaartje en zei me als ik ooit fiets wil hebben of wielen,naar hem moet bellen!
Hoop dus dat ik binnenkort al de prijzen weet en kan ik het desnoods op het forum zetten?
Bij de bussen gestaan van AG2R en NATURINO en TEAM WIESENHOF!(Als ik kan zet ik ze op site)
Waren bezig aan de fiets van CADAMURO,was zaterdag gevallen en stuurpen afgebroken,door motor!!
Nu gaf hij mij zijn kaartje en zei me als ik ooit fiets wil hebben of wielen,naar hem moet bellen!
Hoop dus dat ik binnenkort al de prijzen weet en kan ik het desnoods op het forum zetten?
il magnifico
Quoten: Origineel geplaatst door de bolle op 11 April 2006
net terug van 50km rustig fietsen, beetje op de Posbank geweest en geklommen....
beetje voorverwarmen voor zaterdag
voor de rest van de week helemaal niets meer......
Ga je zaterdag ook bij de posbank fietsen?
net terug van 50km rustig fietsen, beetje op de Posbank geweest en geklommen....
Van Noordwijk naar het kopje van Bloemendaal, deze drie opgefietst met m'n tripeltje, om alsvast een beetje te wennen aan de klimmetjes in de AGR. Via Zandvoort door de duinen weer terug. Als het zaterdag ook dit weer is ben ik blij.
kiekeboe
Lekker herstel ritje tussen 2 nachtdiensten in en ja weer eens een hagelbui in mijn nek gehad gelukkig stond er een bus hokje zodat ik daar lekker in kon schuilen
Verder hoef ik eigenlijk niks te zeggen over de Wind bij ons hier GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
1:36 Heijen -Siebengewald-Asperden-Kessel-Hommersum -Heijen. 36km
Verder hoef ik eigenlijk niks te zeggen over de Wind bij ons hier GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
1:36 Heijen -Siebengewald-Asperden-Kessel-Hommersum -Heijen. 36km
cornelli racing cycles Uden
Quoten: Origineel geplaatst door stefanvd op 12 April 2006
AGR denk ik nu...?
AGR denk ik nu...?
-
groenespicht
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 12 April 2006
Ongelooflijke dag!Eerst een 30km.met 2MILRAM-jongens getraint,rustig 30-35!(Jurko en HAUEISEN)
Hoi Pantani, terug tussen de levenden? Hoe komt het dat jij met die gasten van Milram fietst en in het park mag, heb je contacten daar of wat...
Hoi Pantani, terug tussen de levenden? Hoe komt het dat jij met die gasten van Milram fietst en in het park mag, heb je contacten daar of wat...
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***