Wat een ellende die wind. Ik reed vandaag naar Harderwijk door de polder. 21 km/h heen en 45-60 km/h terug.....
Gr, Diogenes
Nog gefietst vandaag?
Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die bij deze wind met rond de 20 km/h voort kruipt. Wat voelde ik mij gister slecht zeg. T*f%s wat een wind. Ik kwam helemaal gesloopt thuis na slechts een uur fietsen.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
...Het was druk vandaag langs de A59 ! Heb later op de avond nog een rustig D1 ritje met de buurjongen gemaakt ! Is heel handig om samen met hem te gaan fietsen want dat weet ik tenminste zeker dat het bij een D1 ritje blijft... We zijn maar door 1 racer ingehaald en dat was volgens mij niet Cascarsi of Krommenek..!
1 u. 50 min. 50 km.
1 u. 50 min. 50 km.
"Afstappen is geen optie"
@COR01: Neen , helaas kon vandaag niet fietsen en trainen voor de 120 km van a.s. zondag. Vrouwje moest weg helaas. Ben benieuwd wat het wordt, mijn eertse lange rit met de TC.
Greeterzzzzzzzz
Eric
Greeterzzzzzzzz
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 30 Maart 2006
Ik heb al keelpijn gekregen van de rit eergisteren, damn!
owhh, is dat alles. Ik word echt enorm chagrijnig van het niet kunnen fietsen (knieen).
Ik heb al keelpijn gekregen van de rit eergisteren, damn!
owhh, is dat alles. Ik word echt enorm chagrijnig van het niet kunnen fietsen (knieen).
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
Of ik Vandaag nog gefietst heb, jazeker 128 km totaal.
En er stond net zoveel wind als maandag windkracht 6/7 ,van andijk-hoorn -beets-schermerhorn -alkmaar -limmen - castricum-bergen a/zee - schoorl- Nieuwe niedorp - medembik - andijk.
Het was mooi weer met veel wind , tegenwind door de polder niet harder als 20/22 km per uur,en bij stompetoren zat er eentje achter me , die kwam dichterbij ,dat laten we dus niet gebeuren , en ik het gas erop schuintegen tegen de 30 km per uur aan.Stonden we later bij het stoplicht was het een oud baanrenner van 59 jaar oud ik zelf ben 39 , maar nu komt het op een Kuota Carbon Fiets , ja zelfs zijn zadel was van carbon , met bontragerwielen en campa record.
Dus ik maak een praatje ,bleek die fiets 6800 euro gekost te hebben . en toen via castricum naar bergen aan zee door de duinen waar het altijd heel mooi fietsen is.
en via schoorl naar medemblik andijk , daar kon ik lekker doorijden , stukken van 40-45 per uur ,en toen thuis was had ik een gemiddelde van 25.1 km/per uur , waar ik niet tevreden mee ben ik kan veel beter, maar ja die tegen wind haald de hele gemiddelde omlaag, en ik heb ook geen zin om binnen door te rijden daar doen we het niet voor.
Vandaag 53 km gefietst om de 50 km-versie voor Rolstoelers/Handbikers/Wheelers op zaterdag 27 Mei 2006 te verkennen. Ik kwam uit op 48,5 km. Onderweg een paar licht buitjes gehad , kwam thuis en toen een stortbui vanaf de berging tot de achterdeur. Dus net op tijd thuis.
De route-omschrijving aangepast , enkele straatnamen klopten niet helemaal op de routebeschrijving die ik had gekregen.
De route-omschrijving aangepast , enkele straatnamen klopten niet helemaal op de routebeschrijving die ik had gekregen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
fitseflitser
- Forum-lid
Gisteren de hele dag lopen balen dat ik 's ochtends net zo lang had lopen tutten totdat het te laat was om te gaan fietsen (stortregen). Toen het om 17.00u alsnog droog en zeer zonnig uit zag nog snel op de fiets gesprongen voor 50 km heuvelland. Het was heerlijk weer en super rustig op de weg. Alleen de Gulpenerberg vanaf Partij is niet leuk met windkracht 4 tegen.....
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)