Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
rezne
- Forum-lid
rezne
05 jul 2010 22:09
Daniel1975 schreef:Bah bah bah.... Rabo mocht niet rijden zie ik op TT.
Ik was fan van FC, maar dat is bij mij nu helemaal weg. Wordt een lekker suffe Tour zo.
Wat een overdreven reactie zeg. Beetje sneu zelfs.
-
eelcoz
eelcoz
05 jul 2010 22:10
Daniel1975 schreef:Ik zit nu ff naar de NOS te kijken en blijkt dat Saxo toch wel de grote aanstichter was.
Benieuwd of dit ook zo zou zijn gegaan als bijv alleen Contador er had gelegen.
Doe mij de Giro maar als het zo moet.
Precies, de Tour is echt een pussy-koers vergeleken bij de Giro.
Op zich kun je Cancellara natuurlijk niet zo veel kwalijk nemen. Vanuit zijn oogpunt is het wel te begrijpen dat hij niet wilde rijden. Ik snap de Rabo's echter totaal niet. Cervelo deed een poging om te gaan rijden, daar hadden ze zich gelijk bij aan moeten sluiten. Door dat getwijfel gebeurde er uiteindelijk niks.
Ik vond de actie van die Fransman trouwens wel mooi.
Edit: Hushovd is trouwens boos, en begrijpelijk!
-
tuinder
- Forum-lid
tuinder
05 jul 2010 22:11
Ik heb helaas vandaag niet veel van de Tour kunnen volgen. Ik kom er dan ook niet helemaal achter wat de precieze rede is van deze actie. Maar wat ik lees over bijvoorbeeld de Rabo's, die eigenlijk wel wilde rijden maar het niet deden. Hoeveel Rabomannen zaten er dan in die eerste groep. Ik dacht namelijk gelezen te hebben dat alleen Gesink, Mechov en Freire er zaten. Maar die kunnen met 3 man toch ook niet veel uitrichten zonder zichzelf helemaal over de kop te rijden in de 3e etappe al. Of hadden ze dan misschien meer ploegen mee gekregen?
Edit: Ik lees hierboven dus nu al dat Cervelo wel een poging deed. Dan hadden ze in mijn ogen mee moeten doen.
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
-
ukkie
- Forum-lid
ukkie
05 jul 2010 22:19
Daniel1975 schreef:Ik zit nu ff naar de NOS te kijken en blijkt dat Saxo toch wel de grote aanstichter was.
Benieuwd of dit ook zo zou zijn gegaan als bijv alleen Contador er had gelegen.
Doe mij de Giro maar als het zo moet.
idd, ik zat net te kijken na de reactie van Van Houwelingen en die slaat wat mij betreft de spijker op zijn kop.
reactie van Houwelingen
-
marcvmegroot
- Forum-lid
marcvmegroot
05 jul 2010 22:49
Ik geef van Houwelingen helemaal gelijk. Ze hadden gewoon moeten rijden.
En nu even de "oude tijd" zonder telefoon waren ze doorgereden. Dan was de tour een andere koers geworden vanaf vandaag.
Nu is het gewoon een stelletje verwende kerels, gedomineerd door een man.
In mijn mening moeten ze vanaf morgen de telefoons afschaffen....en dan niet zielig lopen doen. Wie niet wil rijden stapt dan maar af.
people are strange when you\'re a stranger
-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
05 jul 2010 22:55
Mijn mening over dit alles is dat de actie te begrijpen is.
Echter had deze nooit van Cancellara mogen komen omdat hij (saxo) er voordeel van had.
Als deze actie door een Menchov, Freire of Hushovd was opgezet was er denk ik meer gedacht aan solidariteit omdat dan geen persoonlijk voordeel was gehaald.
-
alpe
- Forum-lid
alpe
05 jul 2010 23:04
Volgens mij deed Cancellara alleen maar van Riis hem vertelde...dus hem valt weinig kwalijk te nemen.
Voor wat betreft de koers..rabo had mee moeten doen, bangerikken
ben erg benieuwd als gesink of sastre morgen op z'n snuit tettert de rest weer de benen stil houd
Sensa
-
Zorro
- Forum-lid HC
Zorro
05 jul 2010 23:07
Tssss........is er al ergens een reactie van Cancellara te zien?
Dit gaat echt een heet hangijzer worden mochten er morgen classementsrenners vallen. Stel dat gebeurd en Cancellara voert de force over de kasseien. Wat dan? Ook wachten? Indien niet (en eigenlijk KUN je daar niet wachten, mooi excuus...val je om) dan zijn de rapen gaar. Geen onmogelijk scenario maar wel eentje die SAXO zwaar in de problemen kan brengen de rest van de TdF.
Ik begrijp toch echt niet waarom Rabo en Cervelo zich de les lieten lezen door Cancellara.
Nee, ik begrijp Cancellara zijn insteek maar niet dat alles en iedereen maar knipt als een mes.
Wellicht niet zo'n goede tactische beslissing van Riis (ik ga ervan uit dat Fabian deedt hetgeen Riis wilde) zeker gezien het feit dat andere favorieten ook op achterstand zaten.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
sandman
- Forum-lid
sandman
05 jul 2010 23:18
@ BianchiSL3
BianchiSL3 schreef:Gisteren was ik te gast bij het Garmin Transitions team. Een onvergetelijke dag. Ik heb 400 foto's gemaakt, een greep er uit:
Ik zag dat je een foto (2e foto uit de serie) hebt gemaakt van de fietstrainers van Garmin, weet je toevallig wat voor type of merk dat is?
Als ik het goed zag, plaatste men het frame zonder achterwiel erin.
Ik vond het er erg apart uitzien, maar ben vergeten er een foto van te maken.
groet,
Sander
<br>
<br>
... dus
-
oldandslow
- Forum-lid
oldandslow
05 jul 2010 23:23
DJ schreef:Mmmm...ik snap het eerlijk gezegd ook niet zo. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat er vanavond een bepaalde Amerikaan zegt dat hij Cancellara een heer vindt. Had dezelfde Amerikaan met een paar ploegmaten in groepje één gezeten dan was er waarschijnlijk wel gekoerst omdat het 'in de Tour nu eenmaal zaak is van voren te zitten omdat je altijd weet dat er iets kan gebeuren'. Wachtten Evans en Vino toen Nibali en Basso onderuit schoven op de Strade Bianchi (en ja dat was ook in de regen en in een afdaling)?? Ik dacht het niet. Knap dat Cancellara zijn ploegmaten zo in de wedstrijd houdt, daar niet van. Ik zie hem er ook nog toe in staat om morgen zo hard van alles en iedereen weg te rijden dat 'ie dat geel zo weer terugheeft.
+1
Weg met dat droge stokbrood, doe mij maar een bordje spaghetti
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
05 jul 2010 23:29
tja... de Giro is op deze manier veel leuker ja...