'You win!'. Ik krijg, als ik het Data Center opstart, ook nog geen melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is (daar zit jij toch niet achterbigfloor schreef:...(hoop dat ik deze keer sneller ben met deze melding dan Le Grimpeur)
Sigma Rox 10 GPS
- Le Grimpeur
- Forum-lid
60 x Ventoux
Haha, nee hoor. Ik kreeg ook geen melding in DataCenter, maar ik zit ook op 2 duitse forums en daar werd de nieuwe versie gemeld.Le Grimpeur schreef:'You win!'. Ik krijg, als ik het Data Center opstart, ook nog geen melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is (daar zit jij toch niet achterbigfloor schreef:...(hoop dat ik deze keer sneller ben met deze melding dan Le Grimpeur)
?).
Had van de week wel ff raar probleem, zette de Rox 10.0 aan en toen ging die spontaan een factory reset uitvoeren. Meerdere keren achter elkaar, moest hem aan mijn laptop hangen om settings via DataCenter terug te zetten (en opnieuw pairen met alle sensors),
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- Le Grimpeur
- Forum-lid
In welk scherm zie je dat dan zo? Ik heb de update zojuist ook geïnstalleerd en zie, even snel kijkend, bij de snelheden/gemiddelden alleen maar km/u (zoals het hoort
).
Edit: Ik heb het gevonden! Even op 'MENU' klikken (rechtsboven, in het veldje naast het symbooltje van de 'cloud'). Daarna in het 'pull down menu' de 'Snelheidsindeling' veranderen van 'time/dist' naar 'speed/pace' en je hebt je gemiddelden weer in km/u
.
Edit: Ik heb het gevonden! Even op 'MENU' klikken (rechtsboven, in het veldje naast het symbooltje van de 'cloud'). Daarna in het 'pull down menu' de 'Snelheidsindeling' veranderen van 'time/dist' naar 'speed/pace' en je hebt je gemiddelden weer in km/u
60 x Ventoux
Hartelijk dank, gevonden.Le Grimpeur schreef:In welk scherm zie je dat dan zo? Ik heb de update zojuist ook geïnstalleerd en zie, even snel kijkend, bij de snelheden/gemiddelden alleen maar km/u (zoals het hoort).
Edit: Ik heb het gevonden! Even op 'MENU' klikken (rechtsboven, in het veldje naast het symbooltje van de 'cloud'). Daarna in het 'pull down menu' de 'Snelheidsindeling' veranderen van 'time/dist' naar 'speed/pace' en je hebt je gemiddelden weer in km/u.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Er is weer een nieuwe firmware-versie (F-SGB-2O-1503301) beschikbaar (gisteravond geïnstalleerd). Ik heb zo snel nog niet kunnen achterhalen wat er in deze versie veranderd/verbeterd is. Zometeen maar even de snelheids- en cadanssensoren en de hartslagband opnieuw 'pairen' (alles van B'Twin).
60 x Ventoux
Zojuist geupdate geen verschillen gemerkt. Wel heb ik altijd als ik mijn instellingen vanaf data center weer op de rox zet dat hij altijd op miles per hour staat. Terwijl ik hem op km/u heb staan.Le Grimpeur schreef:Er is weer een nieuwe firmware-versie (F-SGB-2O-1503301) beschikbaar (gisteravond geïnstalleerd). Ik heb zo snel nog niet kunnen achterhalen wat er in deze versie veranderd/verbeterd is. Zometeen maar even de snelheids- en cadanssensoren en de hartslagband opnieuw 'pairen' (alles van B'Twin).
Ik had afgelopen week wel ff problemen met mijn 2e GSC sensor vsn Garmin, alleen speed deed het. Zit nu in San Francisco (wachten op boarden van KL606). Thuis op de winterfiets ook een GSC10, die werkt prima
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Ik had laatst ook problemen met mijn gsc10, ik reed continu 70km/u banden maat ff 1mm omhoog gezet en toen weer 1mm naar beneden. Hierna deed die het weer. Hopelijk 1 maligbigfloor schreef:Ik had afgelopen week wel ff problemen met mijn 2e GSC sensor vsn Garmin, alleen speed deed het. Zit nu in San Francisco (wachten op boarden van KL606). Thuis op de winterfiets ook een GSC10, die werkt prima
Zonet rondje weze fietsen, toen ik bijna thuis was zag ik op de teller dat ik bijna 60 reed deze sprong van 30 naar 55 naar 60 en danste wat op en neer. Maar de juiste snelheid kwam er niet op te staan. Opnieuw opgestart en nog was het zo. Zijn er meer mensen die er last van hebben? ik rijd met een sensor van garmin (gcs10).
Even een kort vraagje. Ik heb dan eindelijk de update geinstalleert en wat mij opvalt is dat bepaalde dingen nu grijs zijn ipv zwart. Zoals het pijltje, het menubalkje en nog wat dingen. Hoort dit bij een update of heb ik ergens wat verkeerd ingesteld/teruggezet?
Het opnieuw pairen ging deze keer binnen seconden bij alle drie de sensoren. Daar hebben ze dus een en ander verbeterd volgens mij.
Het opnieuw pairen ging deze keer binnen seconden bij alle drie de sensoren. Daar hebben ze dus een en ander verbeterd volgens mij.