Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Weleens wat gekocht bij Ekoi?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8435
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 19 jul 2023 13:26

i-mac schreef: 18 jul 2023 22:42 Misschien geven ze nu ook €20 korting omwille van eventuele korting die men kan bekomen bij Futurumshop. Aangezien ik in België woon, is dat toch een rechtstreeks concurrent.
Dat is voor mij ver gezocht. Ik ken nog wel wat meer concurrenten. Dan had Orlok in Nederland het zeker moeten krijgen.

Stancke
Forum-lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 okt 2014 20:38

Stancke 19 jul 2023 15:56

Verdomme, mij nu door de laatste posts laten verleiden om een nieuwe zomerkit te bestellen op Ekoi :lol:
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel

hayes

hayes 31 jul 2023 21:21

Weet iemand of de decals van de Corsa light stickers zijn of meegespoten?
Lijkt me mooie, leuke helm voor niet veel, maar iets te druk wat mij betreft. Een oude ziekete van Ekoï.
Stickers kan ik nog makkelijk verwijderen.

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 31 jul 2023 21:26

hayes schreef: 31 jul 2023 21:21 Weet iemand of de decals van de Corsa light stickers zijn of meegespoten?
Lijkt me mooie, leuke helm voor niet veel, maar iets te druk wat mij betreft. Een oude ziekete van Ekoï.
Stickers kan ik nog makkelijk verwijderen.
Deze helmen ziin zeker goed. Volgens mij is er ook een in het zwart
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

hayes

hayes 31 jul 2023 21:29

Ik heb iets met witte helmen.
Maar bij Ekoi staan daar dan veel te veel zwarte letters op.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16104
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 31 jul 2023 21:35

Bij de zwarte ken je sommige stickers er makkelijk afhalen.
Geen idee welke jij er allemaal af wil.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Stancke
Forum-lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 okt 2014 20:38

Stancke 05 aug 2023 09:16

Stancke schreef: 19 jul 2023 15:56 Verdomme, mij nu door de laatste posts laten verleiden om een nieuwe zomerkit te bestellen op Ekoi :lol:
Ondertussen al een weekje of twee binnen en heel tevreden van de aankoop :winkthumb:
Sluit mooi aan op het lichaam, voelt op 1 of andere manier aan als een "speciale stof". Zeem is -voor mij- minstens even kwalitatief als mijn duurdere Vermarc broekjes (+-130€). Over het shirt kan ik hetzelfde zeggen. De volledige kit aangekocht voor 130€, inclusief windjack. Zal zeker daar nog materiaal bestellen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel

Gebruikersavatar
Se7en
Forum-lid
Berichten: 697
Lid geworden op: 10 jun 2020 20:19
Locatie: Kop van Drenthe

Gebruikersavatar Se7en 05 aug 2023 09:24

hayes schreef: 31 jul 2023 21:21 Weet iemand of de decals van de Corsa light stickers zijn of meegespoten?
Lijkt me mooie, leuke helm voor niet veel, maar iets te druk wat mij betreft. Een oude ziekete van Ekoï.
Stickers kan ik nog makkelijk verwijderen.
Ik heb de zwarte helm. Zijn stickers.
Cannondale CAAD10 | FSA PowerBox
Cannondale Trail SL3
Orbea Terra H30

ccc
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2011 21:24

ccc 13 sep 2023 08:46

heb mij ook laten verleiden tot aankoop van koersbroek en shirtje en nog wat kleinigheden . Gelukkig had ik voor de broek maat L besteld , hoewel volgens de maatvoering van Ekoi ik 'perfect' paste in een M . Het truitje ook L besteld , afgegaan op maatvoering Ekoi en dus te klein . Truitje terug en tegoedbon gevraagd . Wenste niet om te wisselen voor een maatje groter ( de kleur van truitje viel mij tegen ) en zou dus een ander bestellen .
Na 1 week mail ontvangen met de code van de tegoedbon ; intussen had ik eerder al een nieuwe bestelling in mijn winkelwagen gelegd . Juist op de dag dat ik de tegoedbon ontving blijkt toevallig ?? de prijs van het shirtje dat reeds in mijn mandje lag aangepast te zijn en geen korting meer ! Zeer eigenaardig gezien de andere shirts wel nog korting op is ! Ik verwijder dus dit artikel uit mijn mandje en bestel een ander shirt waarop wel korting is , plaats de bestelling en vul de code van mijn tegoedbon in en , wat denk je , bericht dat mijn tegoedbon uitgeschakeld is ?!
Wat voor bedrieglijke praktijken zijn dit ? Nog leden die dergelijke ervaring meemaakten ? Dit kan toch niet !
Intussen mail gestuurd naar Ekoi en hoop op spoedig antwoord en rechtzetting .
ccc

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8620
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 13 sep 2023 09:37

ccc schreef: 13 sep 2023 08:46 heb mij ook laten verleiden tot aankoop van koersbroek en shirtje en nog wat kleinigheden . Gelukkig had ik voor de broek maat L besteld , hoewel volgens de maatvoering van Ekoi ik 'perfect' paste in een M . Het truitje ook L besteld , afgegaan op maatvoering Ekoi en dus te klein . Truitje terug en tegoedbon gevraagd . Wenste niet om te wisselen voor een maatje groter ( de kleur van truitje viel mij tegen ) en zou dus een ander bestellen .
Na 1 week mail ontvangen met de code van de tegoedbon ; intussen had ik eerder al een nieuwe bestelling in mijn winkelwagen gelegd . Juist op de dag dat ik de tegoedbon ontving blijkt toevallig ?? de prijs van het shirtje dat reeds in mijn mandje lag aangepast te zijn en geen korting meer ! Zeer eigenaardig gezien de andere shirts wel nog korting op is ! Ik verwijder dus dit artikel uit mijn mandje en bestel een ander shirt waarop wel korting is , plaats de bestelling en vul de code van mijn tegoedbon in en , wat denk je , bericht dat mijn tegoedbon uitgeschakeld is ?!
Wat voor bedrieglijke praktijken zijn dit ? Nog leden die dergelijke ervaring meemaakten ? Dit kan toch niet !
Intussen mail gestuurd naar Ekoi en hoop op spoedig antwoord en rechtzetting .
Waarom wacht je niet eerst de mail af voordat je hier er al vanuit gaat dat je bedrogen wordt!
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8435
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 13 sep 2023 09:43

Dat bedriegen gaat heel ver. Maar hun prijs strategie is ondoorgrondelijk. Laatst ging een broek van 60 euro op zondagavond naar 75 de volgende ochtend en 98 euro diezelfde middag. Iets van voorraadbeheer? Volgens de medewerker in Nederland. Hij vond het ook maar niets.

ccc
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2011 21:24

ccc 13 sep 2023 14:26

het lijkt me toch zeer eigenaardig dat een artikel dat al weken afgeprijsd staat en in mijn winkelmandje ligt juist op de dag dat mijn tegoedbon toegekend wordt ineens niet meer afgeprijsd is ; en dit terwijl al de andere shirts wel nog afgeprijsd staan ... soit , intussen bericht van Ekoi dat zij het geld gaan terugstorten op mijn rekening ; ik begrijp het niet , waarom laten zij de keuze tussen : omruilen , tegoedbon of terugstorten als zij blijkbaar toch geen rekening houden met mijn keuze ..
het zal voor mij bij deze éénmalige bestelling dan ook blijven .
ccc

Plaats reactie